منوی سایت

متخصص گوارش شیراز

بازدیدها: 630

متخصص گوارش در شیراز

متخصص گوارش در شیراز تخصصی است که نیاز ما به متخصصی که بتواند مشکلات گوارشی و یا سوء هاضمه و امثال آن را در بدن را برطرف می کند، بخوبی رفع می سازد. راستی شما چقدر از تخصص متخصص گوارش شیراز آگاهی دارید، آیا تا به حال به متخصص گوارش در شیراز مراجعه کرده اید؟

 

آیا تا به حال به متخصص گوارش در شیراز مراجعه کرده اید

 

تخصص متخصص گوارش در شیراز

متخصص گوارش در طی دوران تحصیل خود با جزییات تمام دستگاه گوارش آشنا می شود و با انواع بیماری های گوارشی علل بوجود آمدنشان و درمانشان آشنایی کامل پیدا می کند. از این رو متخصص گوارش در شیراز می تواند تمامی مشکلات مربوط به دستگاه گوارشی افراد را بدرستی تشخیص بدهد و برای آن درست ترین و بهترین درمان را ارائه بکند.

 

 

دستگاه گوارش

گفتیم متخصص گوارش در شیراز به دستگاه گوارشی بدن ما تسلط و آشنایی کامل دارد. حال بهتر است اندکی از دستگاه گوارش بگوییم. از دهان انسان تا مقعد دستگاه گوارش ادامه دارد و شامل لوله گوارشی و غدد گوارشی می شود. غدد گوارشی که متخصص گوارش در شیراز به مشکلات آن کاملا رسیدگی می کند که شامل معده، پانکراس، روده، کبد و غده های بزاقی اشاره کرد. لوله های گوارش که دیگر تخصص متخصص گوارشی شیراز می باشد از حلق، معده و روده کوچک و بزرگ و راست روده تشکیل شده است.

 

بررسی عملکرد دستگاه گوارش زمان بر و نیاز به آزمایشات دارد

 

فرآیند گوارش

موادغذایی که وارد بدن می شود از مری وارد معده شده و با آنزیم های معده ترکیب می شود و سپس به سمت راست روده ها می روند و در آن جا موادغذایی مصرف شده جذب جریان خون می شود تا در اندام های بدن ذخیره و یا مصرف بشود. سپس دیگر مواد جذب نشده  از طریق مدفوع خارج می شود. این فرآیند گوارشی تخصص و علم متخصص گوارش شیراز می باشد.

 

متخصص گوارش در شیراز از فرایند گوارش کانلا اکاه است.

 

نحوه تشخیص بیماری

متخصص گوارش در شیراز با انجام آزمایشات مختلف و دقیقی بیماری شما و البته محل دقیق بیماری و مشکل را بررسی و درمان کند. با پیشرفت تکنولوژی و سرعت بی سابقه علم راه حل های متفاوتی برای تشخیص بیماری وجود دارد از جمله توسط آندوسکوپی که خود شامل ابزار مختلف و البته علم به این کار می باشد و متخصص اندوسکوپی با وارد کردن لوله های اندوسکوپ از طریق دهان و مقعد توانایی مشاهده بافت های مختلف دستگاه گوارش را به دقت دارد.

 

ازمایشات پیشرفته و امروزی به سرعت بیماری را تشخیص می دهد

 

علل بیماری های گوارش

متخصص گوارش شیراز با بررسی های لازم به علل انواع بیماری گوارشی در بدن شما پی می برد. امروزه آمار بیماری های گوارشی مختلف بسیار افزایش یافته است. سبک زندگی مدرن، رژیم غذایی ، افزایش استرس و اضطراب  و کم تحرکی همگی باعث افزایش بیماری های گوارشی می باشند.

 

دردهای شکمی را جدی بگیرید و به متخصص گوارش شیراز مراجعه کنید

 

مشکلات دستگاه گوارش که باید جدی گرفته شود

مشکلاتی که در دستگاه گوارش بطور ناگهانی و بدون زمینه خاصی بوجود می آید و اگر هرچه سریعتر به آنها رسیدگی نشود خدای ناکرده باعث مشکلات خطرناک و بسیار جدی در بدن ما می شود و متاسفانه گروهی از ما هیچ توجهی به این علائم نمی کنیم و متوجه اثراتی که بر روی بدن ما می گذارد نیستیم.

 

سوزش سر دل

اگر قبل از این هیچ گاه سوزش سر دل را تجربه نکرده اید و ناگهان سوزش سر دل به سراغتان آمد مخصوصا اگر علائم دیگری مثل احساس چسبندگی در گلو و یا خون در مدفوع تان و یا کاهش وزن را نیز بهمراه دارد. سوزش سر دل اگر جدی گرفته نشود به مرور زمان خدای ناکرده به بیماری هایی همچون زخم معده و آسم منجر می شود.

 

بیماری هایی که باعث خجالت بعضی افراداست مانع مراجعه به متخصص می شود

 

یبوست

یبوست گاهی هشدار و نشانه بیماری جدی تر ی مثل زخم یا جراحت روده بزرگ یا اثرات داروهای مختلف می باشد.اگر مدفوع شما سفت شده یا به سختی مدفوع می کنید و همیشه باید از ملین برای مدفوع کردن استفاده کنید، حتما با یک متخصص گوارش در شیراز مشورت کنید.

 

 

اسهال

اسهال از آنجایی که اگر بطول بینجامد باعث کم آبی بدن می شود برای درمانش بهتر است هرچه سریعتر به متخصص گوارش در شیراز مراجعه کنید. اسهال مزمن که یک ماه طول بکشد کمتر اتفاق می افتد و ممکن است به علت زخم در روده بزرگ عفونت طولانی مدت و عوارض جانبی داروی خاص بیماری کرون و یا حتی سرطان ایجاد شود.

 

دردشکم

اگر درد شکم منظم و طولانی شد حتی اگربعد از چند روز رفع شد حتما به متخصص گوارش شیراز مراجعه کنید. چرا که تشخیص دقیق بیماری بستگی به مدت زمان درد و اینکه در کدام ناحیه اتفاق اقتاده است، دارد. نکته حائز اهمیت دیگر در دردهای شکمی تکرار آن ها بعد از مدت زمان مشخصی است.

 

کودکان نیز مانند بزرگسالان نیاز به مراجعه به متخصص گوارش دارند

 

نفخ و گازشکم

اگر همیشه و هرروز هفته نفخ دارید و یا گاز از بدنتان خارج می شود وقت آن رسیده که به دیدار یک متخصص گوارش در شیراز بروید.خصوصا اگر گاز بهمراه خونریزی، کاهش وزن و یا استفراغ همراه است. اگر فقط بخاطر رژیم غذایی خاصی دچار این مشکل شده اید متخصص گوارش در شیراز به شما کمک می کند که غذاهای دردسرساز را دقیقا شناسایی کنید و آن ها را کنار بگذارید.

 

پیدا کردن دکتر متخصص گوارش در شیراز

اگر شما برای هریک از مشکلات بالا ویا  هرگونه مشکل گوارشی دیگر نیاز به مراجعه به متخصص گوارش در شیراز را دارید ولی در انتخاب متخصص سردرگم هستید و یا آدرس دقیقی از متخصص گوارش در شیراز ندارید ما به کمک شما می آییم و در اینجا لیستی از بهترین  متخصص گوارش در شیراز را گردآوری کرده ایم که شما عزیزان شیرازی به راحتی بتوانید متخصص گوارش در شیراز را در کوتاه ترین زمان  ممکن پیدا کنید.

 

نام متخصص گوارش شیراز

آدرس متخصص گوارش شیراز

شماره متخصص گوارش شیراز

دکتر سید علا کاظمینی بلوار زند، روبروی اتفاقات بیمارستان شهید فقیهی، ساختمان مرکز پزشکی شهر، طبقه ۴ 071-32306644
دکتر علیرضا رحیمی  بولوار زند، روبروی دانشکده مهندسی یک، مجتمع پزشکی یاس> 071-32302050
 دکتر محمود حقیقت خیابان ساحلی غربی، میدان دانشجو، ساختمان ۲۰۰۰، طبقه اول 071-32270287
دکتر کتایون همایون  خیابان کریم خان زند، روبروی دانشکده مهندسی، ساختمان یاس، طبقه سوم، واحد ۱۴ 071-32309822
دکتر محمد مهدی کریمی  خیابان ملاصدرا، میدان دانشجو، نبش خیابان ساحلی، ساختمان ۲۰۰۰،پاستور، طبقه سوم 071-36276011
دکتر منوچهر طبیبی  خیابان کریم خان زند، بین خيابان هفت تیر (۲۰متری سینما سعدی) و فلسطین (باغشاه) ، ساختمان شایان، طبقه سوم 071-32301969
دکتر نجف دهباشی خیابان کریم خان زند، جنب هتل پارس، ساختمان صدف، طبقه دوم 071-32358112
دکتر عبدالحسین پور خواجه خیابان کریم خان زند، بین خیابان هفت تیر (۲۰متری سینما سعدی) و شهید فقیهی (صورتگر)، ساختمان پزشکان فارس، طبقه دوم 071-32343555
دکتر حسین دامنگیر خیابان کریم خان زند، نزدیک به بیمارستان شهید فقیهی، ساختمان پارسیان، طبقه سوم 071-2351335
دکتر علیرضا تقوی میدان نمازی – درمانگاه شهید مطهری
دکتر فرانک قاسمی  خیابان زند، روبه روی اتفاقات بیمارستان شهید فقیهی ( سعدی) نبش کوچه ۴۱، طبقه ششم بانک شهر، مرکز پزشکی شهر 071-32363477
دکتر فرشاد فریدونی میدان مطهری ابتدای بلوار مطهری جنوبی جنب مرکز خرید الهیه درمانگاه رضوان 071-38440301
دکتر سید علیرضا هاشمی بلوار پاسداران حد فاصل درمانگاه محمد رسول اله و خیابان جهان آرا ساختمان آناهیتا 071-8439203
دکتر میترا یزدانی خیابان زند-روبروی بیمارستان سعدی نبش صورتگر 071-32337649
دکتر محمد جعفر مشفع خیابان ملاصدرا حدفاصل خیابان اردیبهشت و معدل ساختمان نوین فارس طبقه ۴ واحد یک 071-32319650
دکتر محمد سلیمانی خیابان کریم خان زند، روبروی خیابان هفت تیر(۲۰متری سینما سعدی)، ساختمان پارسیان، طبقه ششم<
دکتر کاووس اشراقیان خیابان زند ، روبه روی هتل پارس ، ساختمان نگین ، طبقه سوم 071-2339965
دکتر مظفر طالب زاده  خیابان زند ، نبش صورتگر ، طبقه فوقانی بانک پاسارگاد، مجتمع کیمیا ، طبقه ۶ 071-32354624

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 2 Average: 4.5]

آوریل 27, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
متخصص آلرژی در شیراز x بخوانید...