منوی سایت

متخصص دیابت شیراز

بازدیدها: 3477

آیا به دنبال یک متخصص دیابت شیراز خوب هستید؟

آیا به دنبال یک متخصص دیابت شیراز خوب هستید؟ امروزه مردم به دلیل مبتلا بودن به دیابت به دنبال یک متخصص دیابت شیراز خوب می گردند. اما بیشتر این افراد در پیدا کردن یک متخصص دیابت شیراز خوب موفق نیستند. به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که در ابتدا شما را با چند مورد از دکترهای متخصص دیابت شیراز آشنا کنیم. دکترهای متخصصی چون دکتر اسد الله حبیب فوق تخصص غدد، دکتر سوید شیراز، دکتر سیادتان شیراز، دکتر میترا بدیعی فوق تخصص غدد، دکتر خرمندار غدد شیراز. همچنین در آخر سعی داریم که شما را با دیابت بیشتر آشنا کنیم.

 

[مطالب مرتبط: درمان قطعی دیابت]

متخصص دیابت شیراز

 

لیست عناوین مهم در مورد متخصص دیابت شیراز:


 

معرفی برگزیده ترین پزشکان متخصص دیابت در شیراز:

 

معرفی دکتر سوید شیراز

دکتر سوید شیراز یک دکتر متخصص دیابت شیراز می باشد. دکتر سوید شیراز نیز در زمینه دیابت و دیابت نوع یک و دو فعالیت دارند. دکتر سوید شیراز همه روزه در خدمت شما بیماران گرامی می باشد.

آدرس : شیراز، خیابان اردیبهشت غربی، حد فاصل خیابان فلسطین و هفت تیر، ساختمان سینا، طبقه اول

شماره تماس : 32360380-071، 0027-485-0917

 

دکتر سوید شیراز


 

معرفی دکتر سیادتان شیراز

دکتر سیادتان شیراز نیز یکی دیگر از دکترهای متخصص دیابت شیراز می باشد. دکتر سیادتان شیراز در زمینه تیروئید و چربی خون، قند خون و دیابت فعالیت دارد. شما می توانید برای درمان دیابت خود به مطب این متخصص دیابت شیراز مراجعه نمایید. دکتر سیادتان شیراز همه روزه در خدمت شما بیماران گرامی می باشد.

آدرس : شیراز، خیابان شهید مطهری، نبش کوچه 18، ساختمان مدیکال، طبقه دوم، واحد 28

شماره تماس : 36265792-071، 36265791-071

 

دکتر سیادتان شیراز


 

معرفی دکتر میترا بدیعی فوق تخصص غدد

دکتر میترا بدیعی فوق تخصص غدد نیز یکی دیگر از دکترهای متخصص دیابت شیراز می باشد. دکتر میترا بدیعی فوق تخصص غدد در زمینه دیابت و رشد و متابولیسم کودکان فعالیت دارد. دکتر میترا بدیعی فوق تخصص غدد همه روزه در خدمت شما بیماران گرامی می باشد.

آدرس : شیراز، بیمارستان دستغیب

شماره تماس : شماره تماسی ثبت نشده است.

 

دکتر میترا بدیعی فوق تخصص غدد


 

معرفی دکتر خرمندار غدد شیراز

دکتر خرمندار غدد شیراز نیز یکی دیگر از دکترهای متخصص دیابت شیراز می باشد. شما با مراجعه به مطب دکتر خرمندار غدد شیراز می توانید اقدام به درمان دیابت خود نمایید. دکتر خرمندار غدد شیراز همه روزه در خدمت شما بیماران گرامی می باشد.

آدرس : شیراز، خیابان زند، روبرو بیمارستان شهید فقیهی، مرکز پزشکی شهر، طبقه ششم، واحد 22

شماره تماس : 32361278-071، 1793-889-0910

 

دکتر خرمندار غدد شیراز


 

معرفی دکتر اسد الله حبیب فوق تخصص غدد

دکتر اسد الله حبیب فوق تخصص غدد، یکی دیگر از دکترهای متخصص دیابت شیراز می باشد. دکتر اسد الله حبیب فوق تخصص غدد در زمینه کم کاری تیروئید، قند خون، دیابت نوع یک، دیابت نوع دو و غیره فعالیت دارد. اگر شما مبتلا به دیابت هستید می توانید با مراجعه به مطب دکتر اسد الله حبیب فوق تخصص غدد پیگیر بیماری دیابت خود باشید. دکتر اسد الله حبیب فوق تخصص غدد همه روزه در خدمت شما بیماران گرامی می باشد.

آدرس : شیراز، خیابان زند، جنب هتل پارس، ساختمان ظفر، طبقه اول

شماره تماس : 32301447-071

 

دکتر اسد الله حبیب فوق تخصص غدد


 

لیست آدرس و شماره تماس پزشکان متخصص دیابت در شیراز

 

نام متخصص دیابت شیراز

آدرس متخصص دیابت شیراز

شماره تماس متخصص دیابت شیراز

دکتر اسد الله حبیب شیراز – خیابان کریم خان زند – جنب هتل پارس – ساختمان ظفر – طبقه اول 07132301447
دکتر محمود سوید شیراز – خیابان اردیبهشت غربی – حد فاصل خیابان فلسطین و هفت تیر – ساختمان سینا – طبقه اول 07132360380 – 09174850027
دکتر ظهره کرمی زاده فرد شیراز – آدرسی برای این مطب ثبت نشده است 07132349568
دکتر حسین مروج شیراز – خیابان معدل شرقی – بین صورتگر و بیست متری – روبرو اداره کل آموزش و پرورش – مجتمع شاپرک 07132339895 – 09014914700
دکتر عبد الصمد صادق الوعد شیراز – خیابان ملاصدرا – خیابان اردیبهشت – ساختمان آینه -طبقه سوم 07132317171
دکتر معصومه توحیدی شیراز – خیابان زند – نرسیده به هتل پارس – جنب هواپیمایی آسمان – ساختمان ولی عصر – طبقه دوم 07132362249 – 07132340527


 

دیابت چیست؟

دیابت یک بیماری خطرناک می باشد. دیابت زمانی رخ می دهد که لوزالمعده شما انسولین کافی تولید نمی کند و یا در موارد دیگر بدن شما به صورت مؤثر از انسولین تولید شده استفاده نمی کند. به صورت کلی بیماری دیابت در دو نوع می باشد که ما در این مقاله سعی می کنیم که انواع دیابت را به شما معرفی کنیم.

 

متخصص دیابت شیراز


 

انواع دیابت

به صورت کلی دیابت دو نوع می باشد. یکی دیابت نوع یک و دیگری دیابت نوع دو که ما در این مقاله قصد داریم که این دو نوع دیابت را به شما معرفی کنیم. با معرفی این دو نوع دیابت امیدواریم که شما بیشتر با دیابت و انواع دیابت آشنا شوید. در آخر نیز قبل از معرفی انواع دیابت باید بگوییم که بیماری دیابت یکی از خطرناک ترین و مرگبار ترین بیماری ها، در صورت رعایت نکردن نکات پزشکی، شناخته شده است.

 

دیابت نوع یک

دیابت نوع یک بیشتر در کودکان مشاهده می شود. در دیابت نوع یک بدن شما یا به هیچ عنوان انسولین تولید نمی کند و یا بدن شما به مقدار کافی انسواین تولید نمی کند. به گفته پزشکان علت بروز دیابت نوع یک مشخص نمی باشد و شما در دیابت نوع یک حتما روزانه باید انسولین تزریق کنید.

 

دیابت نوع دو

در دیابت نوع دو بدن شما انسولین تولید می کند اما بدن شما یا سلول های بدن شما انسولین را مصرف نمی کنند. دیابت نوع دو شامل 90 درصد مبتلا های جهان می شود. در واقع 90 درصد مبتلایان به دیابت در سراسر جهان، مبتلا به دیابت نوع دو هستند.

 

متخصص دیابت شیراز


 

دلایل ابتلا به دیابت چیست؟

ابتلا به دیابت می تواند دلایل بسیاری داشته باشد. اما شایع ترین آن ها خوابیدن کمتر از شش ساعت، به دنیا آمدن کودکان کم وزن، اضطراب و استرس، مادر شدن زود تر از 20 سالگی، خوردن نوشیدنی های سرد و اعتیاد به نوشیدنی های سرد و غیره می باشد. در این مورد باید گفت که اگر شما این مشکلات و یا این روتین ها را دارید به شما توصیه می کنیم که هر چه زودتر به یک متخصص دیابت شیراز مراجعه کنید. زیرا که شاید شما به دیابت مبتلا هستید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 1 Average: 5]

می 30, 2020
دسته بندی :
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
جراحی زیبایی واژن شیراز x بخوانید...