منوی سایت

متخصص انکولوژی شیراز

بازدیدها: 882

متخصص انکولوژی شیراز

اگر بدنبال یافتن بهترین متخصص انکولوژی شیراز هستید پس در سارجو بمانید و با ما همراه شوید، چرا که ما در اینجا علاوه بر لیست تمام پزشکان متخصص انکولوژی شیراز مانند دکتر نامداری متخصص خون شیراز، دکتر سعید کسایی متخصص خون شیراز دکتر مهدی دهقانی متخصص انکولوژی شیراز، متخصص انکولوژی زنان در شیراز را نیز به شما عزیزان معرفی کرده‌ایم. پس در سارجو بمانید.

 

معرفی چندی از برترین پزشکان متخصص انکولوژی شیراز

  • دکتر مهدی دهقانی متخصص انکولوژی شیراز

آدرس مطب دکتر مهدی دهقانی متخصص انکولوژی شیراز: شیراز – خیابان معدل ،حدفاصل فلسطین و ملاصدرا،ساختمان راز ،طبقه سوم واحد ۱۲ دکتر مهدی دهقان

شماره تلفن دکتر مهدی دهقانی متخصص انکولوژی شیراز :  ۰۷۱۳۲۳۶۹۴۱۴ – ۰۹۹۲۱۴۹۸۴۴۷

  • دکتر نامداری متخصص خون شیراز

آدرس دکتر نامداری متخصص خون شیراز:  شیراز – میدان نمازی – بیمارستان نمازی دکتر نسرین نامداری متخصص خون شیراز

  • دکتر سعید کسایی متخصص خون شیراز

آدرس مطب دکتر سعید کسایی متخصص خون شیراز: شیراز- خیابان زند – روبه روی هتل پارس – ساختمان شایان – طبقه اول

تلفن تماس دکتر سعید کسایی متخصص خون شیراز: 07132319630


لیست پزشکان متخصص انکولوژی شیراز

اسامی پزشکان متخصص انکولوژی شیراز

آدرس متخصص انکولوژی شیراز

شماره تماس متخصص انکولوژی شیراز

دکتر محمد جواد ثعلبیان متخصص انکولوژی شیراز شیراز ، خیابان زند، نبش ۷ تیر ، ساختمان شیراز ، طبقه ۶ ۰۷۱-۳۲۳۵۱۷۲۳
دکتر محسن تواضع متخصص انکولوژی شیراز  شيراز- خیابان ملاصدرا- کوچه 1 07132334135
دکتر حبیب نورانی خجسته  (هماتولوژی و انکولوژی بزرگسالان )شیراز  شیراز، خیابان کریم خان زند، نزدیک به بیمارستان فقیهی، کوچه بانک سپه 07132338533
دکتر عنایت اله بهادری متخصص داخلی,فوق تخصص خون و سرطان شناسی بالغین ( هماتولوژی و انکولوژی بزرگسالان ) شیراز شیراز، خیابان کریم خان زند، روبروی هتل پارس، ساختمان زند، طبقه اول 07132353350

متخصص انکولوژی به چه کسی می‌گویند؟

متخصص انکولوژی یا انکولوژیست پزشک متخصص در تشخیص و معالجه افراد مبتلا به سرطان است. یک متخصص خون و انکولوژی بر اساس گزارشات آسیب شناسی دقیق برنامه درمانی مناسب برای افراد مبتلا به سرطان را طراحی خواهد کرد که نشان دهنده اطلاعاتی مانند نوع سرطان، وخامت، سرعت گسترش و قسمت های درگیر کننده بدن است.

 

متخصص انکولوژی زنان شیراز

متخصص انکولوژی زنان رشته تخصصی تر بوده و صرفا به بررسی و درمان سرطان ها در زنان می پردازد . سرطان ها در بین زنان شامل : سرطان رحم ، سرطان تخمدان ، سرطان دهانه رحم ، سرطان واژن می باشد. متخصص انکولوژی زنان فردی است که بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی برای اخذ تخصص در رشته انکولوژی زنان آموزش های لازم را کسب می کند.

لیست پزشکان متخصص انکولوژی زنان شیراز

ردیف نام متخصص انکولوژی زنان شیراز آدرس متخصص انکولوژی زنان در شیراز شماره تماس
1 دکتر فاطمه احمدپور شیراز، مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب 07137266811
2 دکتر مهناز پاک نیت جهرمی شیراز، بلوار زند، بعد از بیمارستان شهید فقیهی، جنب بانک سپه، مجتمع پارسیان، طبقه 1 07132307676
3 دکتر مینو رباطی شیراز، بلوار زند، مقابل دانشکده مهندسی، ساختمان یاس، طبقه 2 07132333378
4 دکتر گلنار سرور شیراز، بیمارستان دنا 07136490411
5 دکتر زهرا صراف شیراز، بلوار زند، مجتمع پزشکی شیراز، آپارتمان 305، طبقه 3 07132356540

مخصص انکولوژی چه آموزش‌هایی دیده است؟

انکولوژی یک تخصص پزشکی داخلی است. پس از فارغ التحصیلی از دانشکده پزشکی و تبدیل شدن به پزشک مجاز، پزشکان باید رزیدنتی سه ساله را در پزشکی داخلی بگذرانند. بعد از رزیدنتی، انکولوژیست های پزشکی باید دو تا سه سال دیگر در یک فلوشیپ آنکولوژی پزشکی شرکت کنند. انکولوژیست های جراحی ابتدا باید یک رزیدنتی عمومی جراحی را تکمیل کنند و به دنبال آن یک بورس جراحی دو ساله برای آنکولوژی انجام شود.

تبدیل شدن به یک انکولوژیست پرتونگاری یک فرایند پنج ساله است که شامل کارآموزی در پزشکی داخلی و به دنبال آن رزیدنتی آنکولوژی پرتونگاری است.

 

سایر متخصصین شیراز:

چطور بهترین متخصص انکولوژی شیراز را بشناسیم

برای اینکه بهترین متخصص انکولوژی شیراز را بشناسید لازم است با روند کار بهترین متخصصین انکولوژی در شیراز کمی آشنا شوید تا از روند صحیح کار مطلع باشید.

  • متخصص انکولوژی در ابتدا به سوابق و پرونده پزشکی بیمار می پردازد و از سوابق سرطان در خانواده یا اقوام او اطلاعات کسب می کند .
  • پزشک در صورتی که مشکوک به نوعی از سرطان شود آزمایشات یا روش های تصویربرداری لازم را برای بیمار تجویز می کند .
  • در صورتی که در تشخیص نوع سرطان نظر قطعی نداشته باشد با همکاران خود در این زمینه مشورت می کند .
  • معمولا انکولوژیست یک پیش بینی اولیه را در مورد مدت زمان درمان و مراحل آن به شما ارائه می کند.
  • برای درمان سرطان از بهترین و مناسبترین روش استفاده می کند. برخی از پزشکان از یک یا دو روش مشخص برای بیماران خود استفاده می کنند که اشتباه می باشد . زیرا هر فردی دارای شرایط خاصی می باشد که نیاز به بررسی و مطالعه بیشتری دارد که تنها توسط پزشکی که دارای تجربه و تبحر کافی می باشد انجام می شود .
  • در صورتی که سرطان در مرحله پیشرفته تشخیص داده شود متخصص انکولوژی باید با بیمار صادق باشد و در صورتی که هیچ یک از درمان ها موثر واقع نشود به بیمار اطلاع دهد تا تصمیم گیری صحیحی کند.

 

متخصص انکولوژی با چه آزمایشاتی درمان را شروع می‌کند؟

ممکن است متخصص انکولوژی برای یافتن ناهنجاری های نشان دهنده سرطان، برخی معاینه های فیزیکی را انجام دهد. احتمالا باید خودتان را برای تست هایی مانند آزمایش خون، ادرار یا تصویربرداری مانندMRI ، سونوگرافی و CT اسکن آماده کنید. ممکن است یک یا چند نمونه بیوپسی برای بررسی سلول های سرطانی در بافتها از شما گرفته شود.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 5 Average: 4.6]

مارس 9, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
قرص چاقی در شیراز x بخوانید...