منوی سایت

مبل شیراز

بازدیدها: 1964

مبل شیراز

مبل شیراز یکی از مهمترین گزینه های جهیزیه عروس است. در صورتی که نیاز به خرید مبل شیراز داشته باشید می توانید در بین مبل فروشی های شیراز بهترین مبل شیراز را انتخاب نمایید. در صورتی که قیمت مبل شیراز برای شما حائز اهمیت باشد می توانید با مراجعه به فروشگاه های مبل شیراز بهترین مبل خود را انتخاب نمایید.

اگر سوال شما این است که بازار مبل شیراز کجاست؟ یا به فکر خرید  مبل دست دوم در شیراز هستید در مقاله مبل شیراز با ما همراه باشید. زیرا قصد داریم بهترین مبل فروشی های شیراز را به شما معرفی کنیم. همچنین نکات مهم هنگام خرید مبل را در ادامه بررسی می‌کنیم.

 

ویژگی‌های مبل خوب چیست؟

مبل شیراز | معرفی بهترین مبل فروشی های شیراز

 

مبلمان امروزه نقش مهمی در هر خانه و خانواده دارد. شاید میتوان گفت که خانه‌ی بدون مبل مگر در موارد خاص کمی ناقص به نظر می‌آید. مبلمان باید به گونه‌ای باشد که از شانه و قسمت گردن محافظا کند. همچنین باید قسمت پشتی مبل به صورتی باشد که گودی کمر را پر کند. اگر از مبل جنس چرم استفاده میکنید باید از سطحی ناصاف برای جلوگیری از عرق کردن استفاده شود. مبلمان منزل باید سبک و قابل حمل باشد. پارچه مبل باید به صورتی باشد که کثیف بودن مبل را به راحتی نشان ندهد.

 

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید مبل شیراز

مبل شیراز | مبل راحتی شیراز

 

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید مبل شیراز:

اندازه مبل‌ خانه بايد متناسب با اندازه فضايي باشد كه قرار است مبل‌ها را در آنجا بچينيم. اگر در خانه‌ كوچكی زندگي مي‌كنيد بايد به اين موضوع تناسب بيشتر دقت كنيد چون هر چند سانتي‌متر اضافه در يك خانه كوچك باعث مي‌شود كه بعد از چيدن مبل‌ها جايي براي رفت و آمد نداشته باشيد.

مبل‌هايي كه دسته‌هاي بزرگي دارند براي خانه‌ها و فضاهاي نشيمن يا پذيرايي بزرگ‌تر و مبل‌هايي كه جمع‌وجور‌ترند براي نشيمن‌هاي كوچك يا خانه‌هاي كوچك مناسب هستند. حواس‌تان به اندازه ورودي خانه هم باشد؛ مبلي نخريد كه نتوانيد آن را از در خانه يا راهروی منتهي به اتاق نشيمن‌تان رد كنيد.

وقت خريد مبل حتما روي مبل بنشينيد و ‌فنرهاي نشيمنگاه آن را تست كنيد. نشيمنگاه مبل نبايد آنقدر سفت باشد كه چوب و فنر زير آن را حس كنيد و نه آنقدر نرم كه جاي بدن‌تان در آن فروبرود و باقي بماند. به فضاي پشت مبل دست بزنيد تا توخالي نباشد. به شكل دوخت نوارها و درز تشك‌هاي مبل هم دقت كنيد تا تميز دوخته شده و چسب خورده باشند. حواس‌تان به روكش مبل‌ها هم باشد. روكش‌هايي با جنس نامرغوب زود ساييده مي‌شوند و از بين مي‌روند.

 

نکات مهم بعد از خریداری کردن مبل شیراز

مبل شیراز|نکات مهم بعد از خریداری کردن مبل شیراز

 

نکات مهم بعد از خریداری کردن مبل شیراز:

اگر مبل‌هاي‌تان روكش پارچه‌اي دارند با جاروبرقي و اگر روكش چرم دارند با يك دستمال تميز با فاصله زماني كم گردگيري كنيد. خاك و دوده‌اي كه روي همه وسايل خانه مي‌نشيند، مي‌تواند رويه مبل‌هاي‌تان را به سرعت كدر و بدرنگ كند.

اگر مي‌خواهيد مبل‌هاي‌تان را خودتان بشوييد از بخارشوي با بخار نه چندان زياد استفاده كنيد. اگر بخارشوي نداريد با آب ولرم و شامپو فرش و با استفاده از يك تكه ابر حجيم آنها را بشوييد. در هر دو روش حواس‌تان باشد مبل‌ها خيس نشوند. وقت شستن با شامپو فرش نگذاريد كف درون پارچه مبل باقي بماند وگرنه ممكن است مبل‌تان تغيير رنگ و فرم بدهد.

 

لیست مبل فروشی های شیراز

مبل شیراز | لیست مبل فروشی در شیراز

لیست مبل فروشی در شیراز

نام مبل شیراز

آدرس مبل شیراز

تلفن مبل شیراز

بازار بزرگ مبل نوید شیراز شیراز، بلوار عدالت جنوبی، انتهای کوچه ی 60 07138241323
مبل آرامیس شیراز شیراز، نرسیده به دکوهک، بعد از پدیده ی صوفی، سمت چپ 07136702281
مبل دوک شیراز بزرگراه شیراز سپیدان، گویم بعد از زیتون 11، مبلمان دوک 07136715210
مبل هوم سنتر شیراز شیراز، خیابان ستارخان نبش کوچه 9، 07136491601
مبل بنفشه شیراز شیراز، بلوار فرهنگ شهر، ایستگاه 15، روبه روی نمایندگی تویوتا 07136332936
مبل دریم لند شیراز شیراز، فرهنگ شهر، کوچه 35، نبش 5/3 کوچه 38 09172224340
مبل فدرهوم شیراز شیراز، چهارراه ملاصدرا، ابتدای بعثت، روبه روی بانک آینده 07136290005
بازار مبل خاورمیانه شیراز شیراز، بعد از میدان صنایع، بعد از کوچه 16 دکتر حسابی، جنب بانک صادرات 07136362059
مبل زیبا – رستمی شیراز شیراز، خیابان زند، نبش 20 متری سینما سعدی، نمایشگاه مبل زیبا – رستمی 07132318384
مبل رکسان شیراز شیراز، خیابان ستارخان، بعد از عفیف آباد 07138340114
در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 6 Average: 4.3]

فوریه 16, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
فروشگاه بدلیجات و اکسسوری در شیراز x بخوانید...