منوی سایت

لیفت بینی در شیراز

بازدیدها: 4402

لیفت بینی در شیراز

لیفت بینی در شیراز از روش‌های بدون نیاز به جراحی بینی و مدرن است. اگر شما هم از جراحی بینی می ترسید ما به شما لیفت بینی را پیشنهاد می کنیم. آیا به دنبال انجام لیفت بینی در شیراز هستید و می خواهید بدانید هزینه ی لیفت بینی با نخ در شیراز چقدر است؟ برای پاسخ به سوالات خود تا انتهای لیفت بینی در شیراز همراه سارجو باشید.

در لیفت بینی در شیراز می‌خوانیم:


معرفی دکتر ساریخانی شیراز

دکتر داریوش ساریخانی شیراز یک از جراحان سر شناس زبایی و جراحی بینی است. جراح بینی و لیفت بینی در شیراز را در کلینیک تخصصی زیبایی ساریخانی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ایران انجام می دهد.

آدرس کلینیک دکتر ساریخانی شیراز: شيراز ، قدوسی غربی ، روبروی کوچه ی 18 ، ساختمان آنا طبقه 2

تلفن دکتر ساریخانی شیراز: 07136329141

هزینه عمل بینی دکتر ساریخانی در شیراز بسته به نوع بینی شما متفاوت خواهد بود و افرادی که بینی گوشتی یا غضروفی دارند معمولا هزینه عمل بینی دکتر ساریخانی در شیراز برایشان بیشتر خواهد بود. اما هزینه عمل بینی استخوانی معمولا کمی کمتر است.

 

اسامی کلینیک و متخصصان لیفت بینی در شیراز

نام پزشک لیفت بینی در شیراز آدرس شماره تماس
دکتر برومند رباطی  تقاطع ستارخان و مطهری، نبش کوچه 17، مجتمع پزشکان خضرا 2،
بلوک B، طبقه چهارم، واحد 48
36493047
دکتر ابراهیم حاتمی پور  تقاطع قصردشت، عفیف آباد، ساختمان بانک کشاورزی، طبقه 2، واحد 4 36287072
36287073
09173845746
دکتر وحید عین آبادی
متخصص جراحی(زیبایی-ترمیمی)
 خیابان کریم خان زند، جنب هتل پارس، ساختمان پزشکان صدف، طبقه دوم 32337338
09173044219

ليفت بيني در شيراز

دکتر افسون عالی پور  بلوار بعثت، نبش کوچه 16، مجتمع مریم، طبقه چهارم، واحد 8 36476173
نمایندگی مرکزی تالگو در شیراز – تالگو یاس  ولیعصر قصردشت، نبش کوچه 16، ساختمان مانا،
طبقه 2، واحد 4
36266897
09384374680
کلینیک زیبایی دکتر الیاس زاهدی  پل زرگری، ساختمان بارانا، طبقه 4، واحد 41 09909541813

دکتر لیفت بینی در شیراز

کلینیک زیبایی دکتر فرهام دهقان شاه سلطنه  ستارخان، روبروی ولیعصر، ساختمان خضراء،
طبقه 5، واحد 57
36263729
09174442985
کلینیک زیبایی دکتر احمدرضا زایجانی  قصردشت، روبروی مخابرات ولیعصر، ساختمان ژنوم، طبقه دوم،
واحد 4
36290328
09377936449
کلینیک دکتر زهرا نوری زاده  بلوار مطهری، کنارگذر به سمت ستارخان،
ساختمان صدگل، طبقه سوم، واحد 21
36494110
09178699959

لیفت بینی شیراز

کلینیک پوست، مو و زیبایی سلین  قدوسی غربی، حدفاصل کوچه 4 و 6، روبروی بانک تجارت،
طبقه فوقانی فروشگاه 361
38431599
38431597
09177150030
09384111259
دکتر رحیم اکبرپور  خیابان ملاصدرا، چهارراه ملاصدرا، جنب بانک سپه 09059201341
کلینیک زیبایی دکتر محمدرضا دیدبان  شهرک گلستان، بلوار علامه امینی، نرسیده به میدان دوم،
روبروی بانک ملی
36206290
09176131456

لیفت بینی در شیراز

لیفت بینی از روش‌های مدرن عمل بینی بدون جراحی در شیراز است، که برای مشکلات و نواقصی چون قوز بینی انجام می‌شود. در طی سال‌های اخیر عمل زیبایی جز متدهای پیشرفته‌ای بوده که تحولی چشمگیر را در صنعت زیبایی ایجاد کرده است. ناگفته نماند بسیاری بیماری‌های جسمی (و نه زیبایی) با این روش به خروجی بهتری دست یافته‌اند.

لیفت بینی مانند سایر روش ها یک سری عوارض و آثاری را از خود جا می‌گذارد و بعد از عمل جراحی، معمولا بینی از حالت طبیعی خود خارج می شود. به جز این مواد، سایر عوارض بعد از عمل که نیاز به مراقبت‌ها و دیگر مواردی که همیشه با فرد خواهند بود. از دیگر شرایطی است که باید در ارتباط با آن‌ها خوب فکر کرد و سپس تصمیم گرفت.

مطالب مرتبط:

تزریق بوتاکس در شیراز


لیفت بینی چیست؟

لیفت بینی در شیراز

 

روشی است که از زیر بینی چند نخ مخصوص قابل جذب، زیر پوست بینی جاگذاری می‌شود و ساختار طبیعی بینی نیز حفظ شده و برش و شکستن استخوان ندارد و آسیب نمی‌بیند. نخ در چند دقیقه بعد از بی‌حسی موضعی کار گذاری می شود و با بالا کشیدن بینی و جلو کشیدن پوست ناحیه قوز بینی ظاهر بینی را جذاب می‌کند و فرد مراقبت‌های بعد از جراحی را نخواهد داشت.

لیفیت بینی به طور گسترده برای تغییر بینی طراحی شده است، به طوری که باعث می‌شود که بیمار جوان‌تر شود. به خاطر همین در حال حاضر بیش‌تر مردم جهان از این تکنیک استفاده می‌کنند.


آیا هر کسی مناسب تکنیک لیفت بینی است؟

خیر مانند جراحی بینی که هر بینی مناسب نیست یا ممکن است دچار پایین افتادگی مکرر پس از جراحی شود در لیفت با نخ هم بر اساس شرایط بینی ماندگاری و دفعات ترمیم فرق می‌کند.

شش ترمیم لیفت بینی معمولا بینی را به پایداری می‌رساند البته ممکن است باز هم بعد از شش جلسه با فاصله های بیشتری ترمیم لازم باشد. همچین هزینه‌های ترمیم که چند دقیقه بیشتر هم طول نمی‌کشند کمتر از جراحی بینی است. رفع قوز ماندگاری بیشتری از بالا بودن سر بینی دارد و در بینی‌های سر بالا افت کمتر از بینی های سر پایین داریم.

لیفت بینی با نخ یکی از روشهای جدید غیر تهاجمی است که بدون جراحی و آسیب به عروق و بافت و مخاط ایجاد تغییر می‌کند. هر بینی مناسب لیفت نیست و لمس و معاینه بینی جهت انتخاب توسط پزشک مهم است.

یکی از کاندیدهای لیفت با نخ می توانند کسانی باشند که قصد عمل جراحی دارند و می خواهند ببینند تغییر بینی به آنها می آید یا خیر . چون در این کار بینی سالم می‌ماند و در صورت خودداری از ترمیم بینی مجددا به حالت اولیه در می آید و فرد هر وقت دوست داشت بعد از نخ‌گذاری می‌تواند عمل کند.

 

انجام لیفت بینی در شیراز

لیفت بینی در شیراز برای افراد خاصی مناسب است


آیا از هزینه لیفت بینی در شیراز اطلاع دارید؟

در جواب این سوال مبنی بر این که هزینه لیفت بینی چقدر است؟ باید گفت، هزینه لیفت بینی در هر فرد با شرایط مربوط به خود شخص متفاوت می باشد البته هزینه لیفت بینی به انتخاب محل کلینیک و روش جراح متخصص نیز بستگی دارد.

 هزینه‌ی لیفت بینی با نخ، خوشبختانه کاملا مناسب‌تر و مقرون به صرفه تر نسبت به روش‌های ما قبل خود است و هزینه‌ی پایینتری برای بیماران در نظر گرفته است. هزینه لیفت بینی با نخ کاملا منصفانه است و در همین خصوص است که هرروزه در دنیا بر شمار متقاضیان این روش افزوده میگردد. با استفاد از لیفت بینی با نخ همه می‌توانند از داشتن بینی زیبا، لذت ببرند و چهره‌ی زیبایی را داشته باشند، در آخر نتیجه می‌گیریم هزینه لیفت کاملا مناسب و مقرون به صرفه است.

 

لیفت بینی با نخ در شیراز

هزینه لیفت بینی در شیراز به عوامل متعددی نیاز دارد


لیفت بینی و انواع نخ‌های مورد استفاده

  •  Mono filament

که به اختصار به آن پی‌دی‌او می‌گویند. نخ تک رشته‌ای است که خیلی اثرات لیفت ندارد.

  • PDO-COG

نخ کاگ، نخ تک رشته‌ای است که واجد خارهای بسیار ظریفی است. این برجستگی‌ها باعث افزایش سطح تماس می‌شود که خود موجب التهاب و کلاژن سازی بیشتر می‌گردد و از طرفی با قلاب شدن به پوست امکان لیفت سریع را ایجاد می‌کند. این نخ گرانتر و موثرتر از بقیه انواع نخ برای لیفت بینی در شیراز است.

  • Polyglycolide

استفاده از این نوع نخ دو مزیت دارد اول اینکه چند رشته‌ای هستند و باعث التهاب بیشتری در پوست می‌شود. دوم اینکه این نخ به همراه خود گلیکولیک اسید دارد که آنهم در نهایت باعث افزایش التهاب و کلاژن سازی، بیشتر می‌شود.

 

لیفت بینی با ژل در شیراز

لیفت بینی در شیراز

 

یکی از مرسوم ترین روش‌هایی که برای لیفت بینی در شیراز وجود دارد، تزریق ژل است. در واقع در این روش، ماده‌ای به نام فیلر در ناحیه بینی تزریق می‌شود و فرورفتگی های موجود را از بین می‌برد. این ماده از هیالورونیک های اسید ساخته شده که پس از تزریق بلافاصله جذب می‌شود و فرد را به نتیجه دلخواه می‌رساند. هر چند که ژل تزریق شده پس از مدتی اثر خود را از دست می‌دهد و افراد را برای ترمیم به کلینیک زیبایی می‌کشاند.


فرم دهی بینی با دستگاه پلاسماجت در شیراز

پلاسماجت را نیز میتوان مدرن ترین روش لیفت بینی در شیراز دانست. طی تحقیقاتی که در این رابطه صورت گرفته به این نتیجه رسیده‌اند که اساس کار روش پلاسماجت، به این صورت است که پلاسماجت با یونیزه کرده گاز میان اپلیکاتور و پوست، لایه سطحی پوست ( اپیدرم) را از حالت جامد به گاز تبدیل می‌کند.

این عمل در نهایت باعث تحریک سلول‌های پوستی و بهبود بافت پوست می‌گردد. این روش علاوه بر حالت دادن به فرم بینی، در برطرف کردن چین و چروک صورت، افتادگی پلک و حتی برطرف کردن خال و انواع اسکار نیز بسیار موثر خواهد بود.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 4 Average: 4.5]

مارس 22, 2020
دسته بندی :
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
پانچ صورت در شیراز x بخوانید...