منوی سایت

فروش موبایل دست دوم

بازدیدها: 1178

فروش موبایل دست دوم

اگر قصد فروش موبایل دست دوم دارید، پس به مرجع کاملی رسیده اید، چرا که ما مراکزی زیادی جهت خرید و فروش موبایل دست دوم به شما معرفی می کنیم.

اگر قصد خرید گوشی دست دوم دیوار، شیپور و یا خرید از کانال خرید و فروش گوشی دست دوم دارید، فکر بدی نیست ولی بهتر است قبل از آن یک متخصص آن را بررسی کند. به همین جهت است که ما مراکز معتبری برای خرید و فروش موبایل دست دوم هواوی، خرید و فروش گوشی دست دوم سامسونگ، فروش گوشی آیفون دست دوم و … کرده ایم.


لیست عناوینی که در پست فروش موبایل دست دوم به آن پرداخته شده است:

  • نحوه فروش گوشی دست دوم خود در تمامی شهرهای ایران
  • چگونه می‌توان موبایل دست دوم خود را با بهترین قیمت ممکن به فروش رساند؟
  • راه های فروش موبایل دست دوم
  • اقدامات پیش از فروش گوشی دست دوم
  • چطور فروش گوشی دست دوم را به بهترین شکل انجام دهیم
  • نحوه قیمت گذاری برای فروش موبایل دست دوم

 

نحوه فروش گوشی دست دوم خود در تمامی شهرهای ایران

یکی از امکانات خوب ژابیت این است که در کوتاه ترین زمان می‌توان به تمامی فروشگاه های خرید و فروش موبایل دست دوم دسترسی پیدا کرد. پس اگر قصد خرید و فروش گوشی دست دوم اصفهان، خرید و فروش گوشی دست دوم در تهران، خرید گوشی استوک شیراز، گوشی دست دوم اهواز و دیگر شهرها را دارید، میتوانید به مراکز و فروشگاه موبایل دست دوم رجوع کنید.


چگونه می‌توان موبایل دست دوم خود را با بهترین قیمت ممکن به فروش رساند؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که اقدام به فروش موبایل دست دوم خود کرده باشید. در این شرایط که گوشی شما یک محصول دست دوم تلقی می‌شود، اگر به نکات خاصی توجه نداشته باشید به احتمال زیاد طعمه افراد سودجو شده و در فروش گوشی دست دوم خود ضرر می‌کنید.

شاید خریداران به تمام نواقص ظاهری کوچک و کمبودهای دستگاه اشاره خواهد کرد و از این عوامل به عنوان دلیل افت قیمت چشمگیر محصول استفاده می‌کند و در نهایت پیشنهاد قیمت بسیار ناچیز و کمتر از ارزش واقعی گوشی را ارائه می‌کنند. واقعا چگونه می‌توان موبایل دست دوم خود را با بهترین قیمت ممکن به فروش رساند؟

 


را ه های فروش موبایل دست دوم

  • شرکت در مزایده گوشی دست دوم
  • پیدا کردن حراجی کوشی های دست دوم
  • عضو شدن در کانال خرید و فروش گوشی دست دوم
  • رفتن به سراغ فروشگاه گوشی دست دوم
  • شبکه های اجتماعی، سپردن به کسی، و غیره

اقدامات پیش از فروش گوشی دست دوم

  • بدنه و صفحه‌نمایش گوشی خود را کاملا تمیز کنید

سعی کنید که برای تمیز کردن صفحه ‌نمایش گوشی از پارچه‌های مناسب استفاده کنید. سعی کنید که شیارهای موجود در بدنه دستگاه که محل انباشته شدن گرد و غبار و چربی دست هستند را کاملا پاک‌سازی کنید. این کار به فروش بهتر شما کمک بزرگی می‌کند چون ظاهر گوشی شما اولین چیزی است که خریدار با آن مواجه می‌شود.

  • لوازم جانبی گوشی خود را تکمیل کنید

تکمیل بودن لوازم جانبی گوشی یکی دیگر از عوامل موثری است که خریدار پیش از خرید دستگاه به آن توجه می‌کند. بدون تردید هیچ فردی تمایل ندارد که یک گوشی هوشمند فاقد شارژر یا هندزفری را خریداری کند. سعی کنید که پیش از اقدام به منظور فروش موبایل دست دوم خود تمام لوازم جانبی و متعلقات مورد نیاز آن را تکمیل کرده و به همراه جعبه دستگاه در اختیار خریدار قرار دهید.

  • تعمیرات جزیی مورد نیاز را انجام دهید

بروز برخی از مشکلات در حین استفاده از گوشی‌های هوشمند با گذر زمان طبیعی است. انجام تعمیرات جزیی فرآیند چندان پیچیده‌ای نداشته و به سادگی قابل انجام است اما همین موضوعات کوچک دید خریدار را نسبت به گوشی هوشمندتان تغییر داده است.

فروشندگان موبایل هم با مشاهده نقص‌های جزیی این چنینی سریعا آن‌ها را مورد هدف قرار داده و به این صورت افت قیمت بیشتری را برای گوشی دست دوم شما لحاظ می‌کنند.

پس پیش از اقدام به فروش گوشی خود به عنوان یک دستگاه دست دوم سعی کنید که نواقص جزیی آن را شخصا تعمیر یا برطرف کنید. برطرف کردن این نواقص هزینه بسیار ناچیزی را به همراه دارد، اما فروش دستگاه با این نواقص افت قیمت بیشتری را برایتان به بار می‌آورد.

  • از سایت‌های آنلاین و قابل اعتماد استفاده کنید

شک نداشته باشید که یک فروشنده موبایل تنها به فکر سود خود بوده و به هیچ وجه گوشی دست دوم شما را با قیمت مناسب خریداری نمی‌کند.

با مراجعه به ژابیت که بهترین بستر علاقه مندان موبایل دست دوم است یک منبع بسیار عالی برای خریداران و افرادی که به دنبال گوشی‌های دست دوم هستند هم محسوب می‌شود. اگر قصد فروش گوشی دست دوم خود را با قیمتی عادلانه دارید، حتما سری به ژابیت بزنید و مراجعه به فروشندگان موبایل را فراموش کنید.

  • با ارائه اشانتیون توجه خریدار را جلب کنید

ارائه اشانتیون به شدت در جلب توجه خریداران موثر است. به عنوان مثال تصور کنید که قصد فروش گوشی دست دوم سامسونگ خود یا گوشی دست دوم هواوی را دارید. در این شرایط مثلا اگر گوشی دست دوم سامسونگ شما از قاب اختصاصی بهره‌مند بوده و به آن رم میکرو اس‌دی (Micro SD) متصل کرده‌اید.

این لوازم را به عنوان اشانتیون در اختیار خریدار دستگاه قرار دهید. این موضوع به شدت در جلب توجه بیشتر خریدار موثر است. فراموش نکنید که با فروش گوشی دست دوم سامسونگ یا گوشی دست دوم هواوی، قاب و دیگر لوازم آن برای شما هیچ کاربردی ندارد!


چطور فروش گوشی دست دوم را به بهترین شکل انجام دهیم

با رعایت اصول زیر بی‌شک از فروش گوشی دست دوم خود خرسند خواهید بود:

  1. صادق باشید: در مورد شرایط و قابلیت های جنستان دروغ نگویید. صادق باشید. گوشیتان خیلی کهنه است؟ شاید هم از روز اول آن را با قاب بدنه و کاور صفحه محافظت کرده اید. حتما شرایط را به مشتری بگویید و اگر مشکلی هرچند کوچک در گوشی وجود دارد وی را در جریان بگذارید. باور کنید یا نه این کار شانستان را افزایش می دهد حتی اگر گوشی بیش از حد اسیب دیده باشد. چون اگر خریدار انتظار دیدن اشکالاتی در ظاهر گوشی را داشته باشدبعدا ذوقش کور نمی شود اما اگر چیزی ببیند که گفته نشده حس می کند سرش کلاه رفته است.
  2. وقت را هدر ندهید: سعی کنید قبل از آنکه نسل جدید گوشیتان به بازار بیاید آن را بفروشید. مردم دوست دارند گوشی که می خرند “جدید ترین محصول” شرکت سازنده باشد.
  3. صبور و باحوصله باشید: حتما به مشتری امکان پرسیدن تمام سوالاتش را بدهید. انها دارند چند میلیون پول خرج می‌کنند پس می خواهند همه چیز را در مورد جنسی که میخرند بدانند. سعی کنید برخوردی دوستانه داشته باشید و حتی شماره تلفنی از خودتان به شخص بدهید تا در صورت بروز مشکل احتمالی به شما دسترسی داشته باشد. حتی بگویید اگر نیاز شود در اعاده ی گارانتی هم کمکش خواهید کرد. دادن اطمینان به خریدار باعث می شود احساس خوبی از معامله پیدا کند.

نحوه قیمت گذاری برای فروش موبایل دست دوم

اولین کاری که برای تعیین یک قیمت مناسب برای گوشی انجام می دهیم چک کردن قیمت نو آن است. معمولا به سایت شرکت سازنده و سایر جاهایی که دقیقا همان مدل را دارند مراجعه می کنیم. سپس به دنبال قیمت کار کرده ی آن گوشی می رویم. ژابیت به کمک شما می‌آید. حالا خیلی ساده وضعیت گوشی خود را مقایسه کنید و برایش قیمتی مناسب تعیین کنید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 2 Average: 5]

آگوست 15, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
10 راه برای کاهش مصرف اینترنت داده تلفن همراه در اندروید x بخوانید...