منوی سایت

علمی کاربردی فرهنگ شهر شیراز

بازدیدها: 3475

علمی کاربردی فرهنگ شهر شیراز

در خیابان فرهنگ شهر شیراز دو دانشگاه علمی کاربردی به نام های مرکز آموزش علمی-کاربردی سازمان مدیریت صنعتی شیراز و مرکز آموزش علمی-کاربردی فنون و خدمات هوایی شیراز وجود دارد.در این پست اطلاعاتی در مورد این دو دانشگاه برا شما شرح داده میشود.

 

علمی کاربردی فرهنگ شهر شیراز

 

مرکز آموزش علمی-کاربردی سازمان مدیریت صنعتی شیراز

مرکز علمی  کاربردی فرهنگ شهر شیراز در سال 1394 تأسیس گردید و اکنون دارای 13 رشته در زمینه ی هنر می باشد و دارای انجمن ها ی علمی دانشجویی فعال در تمامی رشته ها بوده و از طریق فعالیت های مستقل دانشجویی تحت راهنمایی سرپرست مرکز و مدیرگروههای هررشته ساعی در مهارت آموزی مؤثر و ایجاد فضای اشتغال برای دانشجویان در سطح استان و جنوب کشور است.

 

استان فارس
آدرس شیراز-فرهنگشهر از طرف فلکه معلم بعد از پل هوایی اول نرسیده به خیابان زنبق مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی_x۰۰۰D_ شیراز بولوار ارم نبش کوچه ۲ _x۰۰۰D_ شیراز شهرک صدرا
تلفن ۰۷۱۱۶۳۲۳۸۴۶
نوع خصوصی
شماره فکس ۰۷۱۱-۶۳۶۱۵
آدرس وب سایت www.uast.ac.ir/fars/sanati
آدرس ایمیل info@simi.ir

 

مرکز آموزش علمی-کاربردی فنون و خدمات هوایی شیراز

ستان فارس
آدرس خیابان فرهنگ شهر-ایستگاه ۱۲-جنب زبانکده ندا
تلفن ۰۷۱۱۶۳۰۸۰
آدرس ایمیل malaekeh2008@yahoo.com

 

اطلاعاتی راجب دانشگاه جامع علمی – کاربردی

دانشگاه جامع علمی – کاربردی دانشگاهی نیمه دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. تأسیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی در مهرماه سال ۱۳۷۰ به تصویب رسیده‌است و امروزه بر اساس آمار وب سایت دانشگاه حدود بیستو پنج مرکز آموزشی این دانشگاه در کلان‌ شهر شیراز قرار گرفته‌است.

دانشگاه علمی کاربردی در واقع بستر مناسبی را فراهم کرده‌است تا افراد علاقه‌مند به رشته‌های عملی و فنی، سطح علمی خود را در آن زمینه بالا ببرند. از این رو این دانشگاه ورودی ندارد و هر کس که به یک رشته فنی و عملی علاقه دارد، می‌تواند در آن ثبت نام کرده و کسب علم و تجربه کند. در این میان صاحبان مشاغل هدف اصلی محسوب می‌شوند و از این رو بسیاری از کلاس‌های این دانشگاه ها در ساعات غیر اداری و پنج شنبه و جمعه ها برگزار می شوند.

سایر موارد مرتبط با دانشگاه های شیراز

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 0 Average: 0]

دسامبر 10, 2019
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آموزش دف در شیراز x بخوانید...