منوی سایت

عسل فروشی شیراز

بازدیدها: 857

عسل فروشی شیراز

مراکز فروش عسل را چطور پیدا کنیم؟بهترین عسل فروشی شیراز در کجای شیراز واقع است؟چطور از خرید تضمینی عسل طبیعی مطمئن شویم؟ خرید عسل ارگانیک به چه اطلاعاتی نیاز دارد؟ مراکز فروش عسل ارگانیک را چطور راحت پیدا کنیم؟ اینها و سوالاتی از این دست ذهن شما شیرازی عزیز را که به سلامتی خود اهمیت می دهید وبه مفیدی عسل و خواص بی نظیرش آگاه هستید در گیر کرده است. ما در این مطلب سعی کرده ایم به تمام سوالات شما پاسخ بدهیم.

 

عسل فروشی شیراز را چطور پیدا کنیم

 

خرید عسل ارگانیک

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به خرید عسل ارگانیک اهمیت زیادی می دهید، باید خبر خوبی بدهیم و بگوییم که ما در این پست لیست عسل فروشی در شیراز را گردآوری کرده ایم و خوشبختانه دیگر برای خرید عسل ارگانیک از مغازه ای معتبر دغدغه ای ندارید.

 

خرید عسل ارگانیک را با آگاهی انجام دهید

 

خرید تضمینی عسل طبیعی

زنبور عسل در بهترین حالت ممکن، سه الی چهار هفته بیشتر عمر نمی کند و در طول این عمر کوتاه به اندازه یک قاشق چایخوری عسل تولید می کند. باتوجه به عمر زنبور عسل و بهار کوتاه در ایران عسل طبیعی اصل بسیار محدود است. از این رو در انتخاب عسل فروشی شیراز و خرید تضمینی عسل طبیعی از یک عسل فروشی شیراز معتبر بسیار دقت کنید و جهت خرید عسل طبیعی بسیار هوشمندانه عمل کنید.

 

خرید تضمینی عسل با آگاهی ممکن است

 

دسته بندی عسل ها

عسل ها ی موجود در بازار به سه دسته تقسیم می شوند که شما برای خرید عسل ارگانیک از عسل فروشی شیراز بهتر است این دسته بندی را بدانید تا خرید عسل ارگانیک از عسل فروشی شیراز را با آگاهی انجام دهید.
عسل به‌ صورت کلی به سه دسته تقسیم می‌شود.

  • عسل طبیعي به عسلی می‌گویند که زنبور برای تولید آن از شهد گل‌ها و گیاهان مختلف استفاده کرده است.
  • عسل تغذیه‌ای است که بیشتر عسل‌های موجود در عسل فروشی شیراز از این نوع عسل هستند. در این عسل، زنبوردار با گذاشتن محلول آب و شکر جلوی کندوی عسل به زنبور اجازه نمی‌دهد که به صورت طبیعی با استفاده از شهد گل‌ها و گیاهان مختلف عسل تولید کند. در نتیجه زنبور به جای استفاده از شهد، از محلول دست‌ساز زنبوردار تغذیه کرده و عسل تولید می‌کند. به همین علت نیز به این عسل، عسل تغذیه‌ای می‌گویند.
  • عسل تقلبی اصلاً توسط زنبور تولید نشده است و با استفاده از گلوکوز تجاری و یا ترکیب کردن آب و شکر با رنگ‌ به دست می‌آید.

 

انواع عسل داری قیمت متفاوت است

 

فروش عسل

فروش عسل معمولا در عسل فروشی شیراز به صورت های متفاوتی صورت می پذیرد. فروش حضوری که از گذشته مرسوم بوده است.فروش بصورت اینترنتی و خرید آنلاین که از طریق اینترنت صورت می گیرد و فروش عسل بصورت تلفنی و ارسال با پیک که برای صرفه جویی در زمان از آن استفاده می شود.

 

فروش عسل بصورت های گوناگون مرسوم شده است

 

تاریخچه عسل

زنبور عسل حدود 150 میلیون سال قبل وجود داشته و مشغول زاد و ولد بوده است. منتها با این تفاوت که در آن زمان، فاقد یک زندگی اجتماعی بوده و مثل خیلی از زنبورهای غیرعسلی امروزی، زندگی انفرادی داشته است. در طول چندین هزار سال، تا اوایل قرن 18، عسل منبع اصلی قند مصرفی محسوب می‌شد، اما در چند قرن اخیر همزمان با رشد صنعت نیشکر و چغندر قند، استفاده از عسل طبیعی به عنوان تأمین کننده اصلی قند بسیار کاهش یافت و خرید عسل ارگانیک کاهش یافته است.

 

عسل از زمان های بسیار دور در سبد غذایی مردم بوده

 

انواع عسل

عسل ها را براساس منبع جمع آوری شهد گل و نوع گیاهی که زنبور عسل از آن شهد جمع آوری می کند طبقه بندی می کنند و شما در عسل فروشی شیراز براساس این دسته بندی می توانید یک خرید تضمینی عسل طبیعی را از عسل فروشی شیراز داشته باشید.

معمولاً زنبورهای عسل، شهد را از چندین گیاه جمع آوری می نمایند، ولی در بعضی مناطق کوهستانی ممکن است یک گیاه به صورت غالب در منطقه وجود داشته باشد که مورد استفاده زنبور عسل واقع شده، در این صورت می توان عسل طبیعی بدست آمده را به نام گیاه فوق نامید مانند:

عسل جنگلی، عسل گیاه بابونه، عسل گیاه جعفری، عسل گیاه آویشن، عسل گیاه بهارنارنج، عسل گیاه ریحان، عسل گیاه گون، عسل گیاع کتیرا عسل گیاه کندر (سدر)، عسل چندگیاه

در تقسیم بندی دیگرمنطقه جغرافیایی ملاک نام گذاری این محصول است، مانند عسل سبلان، کردستان، آذربایجان، تکاب، لار، جنگل های شمال کشوربر اساس منطقه اسکان زنبور عسل نام عسل و دسته بندی عسل انجام می شود.شما از عسل فروشی شیراز براساس منطقه تولید عسل خرید تضمینی عسل طبیعی را از عسل فروشی شیراز انجام می دهید.

خواص عسل را از عسل فروشی شیراز بخواهید

خواص عسل

در اغلب مغازه های عسل فروشی شیراز شما لیستی از خواص بی نظیر عسل را بر دیوار عسل فروشی شیراز می بینید. خواص عسل آنقدر است که گروهی معتقد هستند با پایان نسل زنبورهای عسل نسل انسان نیز از بین خواهد رفت. در این جا ما به اختصار به یک سری از خواص این ماده غذایی بی نظیر اشاره می کنیم.

 

  • عسل و تنظیم فشارخون

در یکی از مطالعات که در سال 2011 منتشر شد، مشخص شد که عسل اثر مفیدی بر روی فشار خون بالا دارد. همچنین در یک آزمایش آثار مطلوبی بر روی موش های آزمایشگاهی که کالری زیادی مصرف کرده بودند، داشت.

 

  • پیشگیری از ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی

از جمله خواص مهم دارویی و درمانی عسل طبیعی این است که سرشار از فلانوئید و آنتی‌اکسیدان است، موادی که ریسک ابتلا به انواع سرطان و بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهند. این فلانوئیدها و آنتی‌اکسیدان‌ها سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و خطر ابتلا به سرطان‌ها مختلف را کمتر می‌کنند.

 

  • درمان ناتوانی جنسی و لاغر کننده

    عسل تاثیر شگرفی بر تقویت بینایی، کاهش وزن و لاغری، درمان ناتوانی جنسی و انزال زودرس، بی‌اختیاری و تکرر ادرار، برونشیت و آسم، اسهال و حالت تهوع و استفراغ دارد. بد نیست بدانید فلسفه طب سنتی آیورودا «دانستن علم زندگی و عمر طولانی با به کارگیری روش‌های طبیعی و مواد طبیعی» است. به همین خاطر خواص درمانی عسل طبیعی در طب سنتی بسیار مورد توجه است.

 

  • عسل و مشکلات معده

ویژگیهای آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی عسل می تواند دامنه گسترده ای از مشکلات معده را درمان کند. شما می توانید عسل و آبلیمو را در آب گرم حل کرده تا تاثیر خوب آن را ببینید. یک قاشق از عسل خام می تواند از تولید بیش از حد گاز معده ممانعت کند. همچنین عسل می تواند آثار زیانبار مایکوتوکسین(سم تولیدی قارچ ها) را مهار کرده بسلامتی روده را بهبود دهد.

 

  • عسل و گلودرد و سرفه

در پژوهشی که در اوکراین انجام شده است محققان به این نتیجه رسیده‌اند که کسانی که منظم و روزانه عسل طبیعی مصرف می‌کنند، احتمال اینکه دچار بیماری‌هایی نظیر آنفولانزا، التهاب ریه و سایر بیماری‌های ویروسی شوند کاهش خواهید یافت.

 

  • التیام زخم و سوختگی با عسل

عسل به علت ساختار صمغی مانند خود و همچنین قابلیت شستشوی آسانی که دارد، در بهبود انواع سوختگی و اگزما بسیار مناسب است. قراردادن آن بر روی پوست سوخته شده باعث می‌شود که از ورود و برخورد هوا با پوست و تاول زدنآن جلوگیری شود و درد را کاهش دهد.

 

مضرات عسل

عسل ممکن است حاوی سموم طبیعی باشد. عسل خام نیز حاوی باکتری کلستریدیوم بوتولونیوم است. علائم مسمومیت های ناشی از مصرف عسل به نوع عسل و میزان سموم موجود در آن بستگی دارد. مصرف بیش از اندازه عسل می تواند باعث درد شکمی شود. چون عسل کالری بالایی دارد، باعث افزایش وزن می شود. به علاوه، عسل دارای کربوهیدرات های ساده است که به محض مصرف، به آسانی شکسته می شوند. درنتیجه، انرژی به صورت چربی در بدن ذخیره شده و شما وزن اضافه می کنید. در صورت داشتن عوارضی چون تهوع و استفراغ بعد از خوردن عسل سریعا به پزشک مراجعه کنید.

 

زیاده روی عسل باعث دردهای شکمی می شود

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 6 Average: 3.8]

می 20, 2020
دسته بندی :
1
  1. علی سلطانی گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
مجتمع آموزشی پرتو علوی شیراز x بخوانید...