منوی سایت

شعبه های بانک رسالت در شیراز

بازدیدها: 108361

شعبه های بانک رسالت در شیراز

برای کسب اطلاعات از آدرس شعبه های بانک رسالت در شیراز، ادرس تمامی شعب بانک رسالت در شیراز، اطلاع از شرایط وام بانک رسالت شیراز، افتتاح حساب بانک رسالت شیراز، اینترنت بانک رسالت شیراز و حتی پیشخوان مجازی بانک رسالت شیراز  با سارجو همراه باشید.

ما در این پست قصد داریم برای شما عزیزان شعب بانک رسالت شیراز را معرفی کنیم. در ادامه با سارجو همراه باشید. در این مقاله آدرس و شماره تلفن تمامی شعبه های بانک رسالت در شیراز گفته شده است. ما را از نظرات خود آگاه کنید.

 

لیست شعب بانک رسالت در شیراز

در جدول زیر لیست تمام شعبه های بانک رسالت در شیراز را به همراه آدرس و شماره تلفن برایتان بصورت یکجا گردآوری کرده‌ایم. تا شما خواننده عزیز براحتی بتوانید نزدیکترین شعبه بانک رسالت به خود را در شیراز پیدا کنید.

لیست تمام شعب بانک رسالت در شیراز

 

ردیف شعب بانک رسالت شیراز نشانی شعبه های بانک رسالت در شیراز تلفن
1 بانک رسالت شیراز – شعبه مرکزی شیراز، بلوار استقلال (زرهی)، 50 متری تقاطع بعثت، نبش کوچه 38 استقلال 07136488725
2 بانک رسالت شیراز- شعبه حافظیه شیراز، بلوار گلستان، نبش خیابان استاد شهریار، روبروی بانک ملت، ساختمان مهرگان 07137321481
3 بانک رسالت شیراز – شعبه بازار شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، بین سه راه نمازی و سه راه طالقانی 07132224077
4 بانک رسالت شیراز- شعبه شهرک گلستان شیراز، شهرک گلستان، لوار علامه امینی، نبش خیابان دانش، روبروی بانک رفاه 07136216460
5 بانک رسالت شیراز- شعبه پاسارگاد شیراز، بلوار پاسارگاد، حدفاصل میدان پارسه و میدان پاسارگاد، روبروی مجتمع غزال 07138354796

 

شرایط وام بانک رسالت شیراز چیست؟

بانک رسالت، رسالت اش وام دادن است و به طور حرفه ایی و تخصصی در زمینه وام قرض الحسنه سابقه‌ایی درخشان دارد. شرایط وام بانک رسالت این است که وام­‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد. در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام را در همان شعبه بانک رسالت به شخص دیگری واگذار کنید.

بانک رسالت شیراز ده میلیون تومان، بیست میلیون تومان و سی میلیون تومان با توجه به شرایط و معدل وام گیرنده به آن وام خواهد داد. ضامن هایی که برای این وام ها هم می خواهد با توجه به سقف تسهیلات است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس سایت بانک رسالت شیراز (https://www.rqbank.ir/) مراجعه نمایید.

پیشخوان مجازی بانک رسالت

مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت می توانند تمام خدمات بانکی خود اعم از درخواست تسهیلات، درخواست و ابطال دسته چک، ساتنا و پایا و…را به صورت غیرحضوری از طریق پیشخوان مجازی بانک رسالت دریافت کنند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات پیشخوان رسالت به لینک زیر مراجعه کنید. (https://pishkhan.rqbank.ir )

سایر شعب بانک شیراز

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 8 Average: 3.5]

آوریل 27, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
بهترین پارک های شیراز x بخوانید...