منوی سایت

شارژر همراه

بازدیدها: 411

شارژر همراه چیست؟

شارژر همراه در واقع همان پاور بانک است. بنابراین در اصل باید پرسید که پاور بانک چیست؟ در پاسخ باید گفت که پاور بانک یک نوع شارژر است که می توانید آن را با خود حمل کنید. به این پاور بانک ها شارژر همراه نیز گفته می شود. این نوع شارژر همراه قابلیت این را دارد که همانند باطری های موبایل شارژ را در درون خود نگه دارند. یعنی این شارژر همراه قابلیت این را دارد که توسط برق شارژ شود. بنابراین هر زمان که خواستید می توانید این شارژر را همراه خود حمل کنید و هر زمان که گوشی شما در معرض تمام شدن شارژ بود آن را با این شارژر همراه شارژ کنید. این شارژر همراه در دو نوع به بازار عرضه شده است.

 

انواع شارژر همراه

    1. شارژرهای همراه (پاور بانک) معمولی که با برق شارژ می شوند.

    2. شارژرهای همراه (پاور بانک) خورشیدی که هم با برق و هم با پنل خورشیدی شارژ می شوند.

 

تاریخچه ای در مورد شارژر همراه

در وهله اول باید گفت که بیشتر شارژر های همراه محصول کشور چین هستند. در سال 2004 یک تیم تحقیقاتی که در قطب جنوب مشغول به تحقیقات بودند، در خواست ساخت یک دستگاه را دادند که بتوانند تلفن های همراه و دیگر لوازم خود را شارژ کنند. زیرا در این دما و این منطقه باطر های دستگاه هایشان بیشتر از چند دقیقه دوام نمی آورد. به همین دلیل بعضی از شرکت ها تصمیم به خلق یک دستگاه گرفتند. این دستگاه همان شارژر همراه یا همان پاور بانک است.

 

شارژر همراه

توضیح و تاریخچه ای مختصر درباره چگونگی ساخت شارژر همراه

تاریخچه و توضیحاتی در مورد شارژر همراه

شارژر همراه شیائومی مدل mi power bank ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

اگر به ظرفیت شارژ بیش از اندازه نیازمندید به شما توصیه می کنیم این شارژر همراه محبوب را تهیه کنید. این شارژر همراه با ظرفیت 20000 میلی آمپر به بازار عرضه شده که اگر از این شارژر استفاده کنید دیگر نیازی به شارژر همراه دیگری ندارید. بدنه این شارژر همراه از جنس پلاستیک ضد خش می باشد. در این شارژر همراه از باطری های با کیفیت شرکت های مطرح دنیا استفاده شده است. زمان شارژ شدن این شارژر همراه مقداری سریع تر از شارژرهای همراه معمولی است. همچنین این شارژر همراه می تواند تا دو دستگاه را ساپورت کند. قیمت این شارژر همراه چیزی حدود 517000 تومان است.

 

شارژر همراه شیائومی مدل mi power bank ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

معرفی شارژر همراه شیائومی و دادن اطلاعاتی درمورد آن

معرفی و توضیح در مورد شارژر همراه شیائومی مدل mi power bank ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

 

شارژر همراه شیاومی مدل mi power bank 3 با ظرفیت 20000

جنس پوسته این شارژر همراه قدرتمند، از پلاستیک ضد خش می باشد. نسخه pro این شارژر همراه ظرفیتی معادل 40000 میلی آمپر دارد. این شارژر همراه سه پورت یو اس بی دارد. یکی از پورت های این شارژر همراه تا خروجی 45 وات را تحمل کند. دو پورت دیگر به USB-female معروفند که برای شارژ سریع استفاده می شوند. این شارژر همراه در حال حاضر در بازار قیمتی بین 484000 تا 575000 تومان را دارد.

 

شارژر همراه شیاومی مدل mi power bank 3 با ظرفیت 20000

معرفی شارژر همراه شیائومی مدل mi power bank 3 و دادن اطلاعاتی درمورد آن

معرفی و توضیح در مورد شارژر همراه شیاومی مدل mi power bank 3 با ظرفیت 20000

 

پاور بانک شیائومی 20000 2c

این شارژر همراه مجهز به سیستم کوییک شارژ 3.0 (Quick Charge 3.0) می باشد. با این شارژر همراه می توانید هدست بلوتوث خود را نیز شارژ کنید. این شارژر همراه از وزن کمی برخوردار می باشد. این شارژر دو دستگاه را به صورت همزمان ساپورت می کند. با وجود این که بر روی خود بسته بندی این شارژر همراه ظرفیت 20000 میلی آمپر درج شده است، اما خود سازندگان این شارژر ظرفیت آن را 13000 میلی آمپر اعلام کردند. قیمت این شارژر همراه چیزی حدود 145000 تا 365000 تومان است.

 

پاور بانک شیائومی 20000 2c

معرفی شارژر همراه شیائومی 20000 2c و دادن اطلاعاتی درمورد آن

معرفی و توضیح در مورد پاور بانک شیائومی 20000 2c

 

پاور بانک شیائومی 10000 دو پورت

این شارژر همراه دو پورت خروجی شارژ سریع دارد. این شارژر همراه نیز دارای سیستم شارژ هوشمند است. دو پورت این شارژر همراه می تواند مدت زمان شارژ دستگاه شما را کم کنند. علی رغم عددی که بر روی بسته بندی درج شده، ظرفیت این شارژر همراه 6500 میلی آمپر اعلام شده است. قیمت این شارژر همراه چیزی حدود 110000 تا 305000 تومان می باشد.

 

پاور بانک شیائومی 10000 دو پورت

معرفی شارژر همراه شیائومی 10000 دو پورت و دادن اطلاعاتی درمورد آن

معرفی و توضیح در مورد پاور بانک شیائومی 10000 دو پورت

 

قیمت پاور بانک

همانطور که در قسمت های قبل گفته شد قیمت این شارژرهای همراه چیزی بین 145000 تا 575000 تومان است. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا در این مقاله به این صورت قیمت داده شده است. در پاسخ باید گفت دلیل این است که بعضی از سایت هاقیمت های مختلفی دارند و بعضی از آن ها در بعضی مواقع تخفیفاتی را برای محصول خود اعمال می کنند. به همین دلیل است که قیمت ها به صورت حدودی و بین فلان تا فلان در این مقاله نوشته شده است.

 

مطالب مرتبط:

قطعات سخت افزاری موبایل

خرید پاور بانک

پاوربانک خورشیدی

شارژر همراه

توضیحات و چرا هایی در مورد َارژر همراه

بحث در مورد قیمت شارژر همراه

 

بهترین پاور بانک

در این قسمت می خواهیم چند نمونه از بهترین شارژر همراه را به شما معرفی کنیم.

  1. پاور بانک PNY slim 5000 : این شارژر همراه، یک شارژر آمریکایی می باشد. این شارژر همراه بر خلاف ظرفیت درج شده بر روی بسته بندی ظرفیتی معادل 5200 میلی آمپر دارد. این شارژر همراه دارای یک نشانگر دیجیتالی می باشد که مقدار شارژ این دستگاه را نشان می دهد. همچنین این شارژر همراه دارای دو پورت USB 2 می باشد که می تواند دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند.
  2. پاور بانک Aukey PB-XN10 10000mAh Power Bank : این شارژر همراه با ظرفیتی که دارد می تواند تلفن همراه شما را تا 2 مرتبه شارژ کند. این شارژر همراه شدت جریانی معادل 3 آمپر دارد و دارای دو درگاه خروجی می باشد. از قابلیت های این شارژر همراه می توان به شارژ تبلت، شارژ شدن سریع خود شارژر همراه و شارژ ایمن اشاره کرد.

 

شارژر همراه

معرفی بهترین شارژر همراه برای کسانی که در جستجو شارژری خوب هستند

معرفی بهترین شارژر همراه

 

راهنمای خرید پاور بانک

اگر قصد خرید شارژر همراه را دارید و نمی دانید که چه کنید، به شما توصیه می کنم که نکات زیر را مطالعه بفرمایید.

  1. ابتدا به ظرفیت باطری دستگاه خود توجه بفرمایید. دستگاه هایی مانند تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و غیره.
  2. سپس اگر مایل بودید به برند و کیفیت شارژر همراه خود دقت نمایید تا بتوانید شارژر همراه مورد علاقه خود را تهیه نمایید.
  3. بعد از آن به ظرفیت شارژر همراه خود توجه کنید. اگر می خواهید که شارژر همراه تهیه کنید نظر شخص بنده این است که شارژرهایی تا دو الی سه برابر ظرفیت باطری دستگاه خود تهیه کنید. به این دلیل که شارژر همراه شما بتواند تعداد دفعات شارژی بیش از دو و یا سه بار به شما بدهد.
  4. سپس به تعداد پورت، نوع پورت و آمپر و یا ولتاژ خروجی آن توجه کنید. زیرا که اگر به این موارد توجه نداشته باشید، ممکن است از لحاظ تعداد دستگاه های قابل ساپورت و یا در مقدار آمپر ولتاژی که به دستگاهتان می دهد دچار مشکل شوید.

 

شارژر همراه

راهنمایی در مورد یک شارژر همراه خوب و مقرون به صرفه

راهنمایی هایی در مورد خرید شارژر همراه

 

کلام آخر

در این مقاله قصد ما بر این بود که فقط یک شارژر همراه خوب و مناسب به شما معرفی کنیم. بنابراین خواهشی که از شما داریم این است که اگر قصد خرید این نوع شارژر همراه را دارید، تنها به توضیحات این مقاله اکتفا نکنید و سعی کنید اطلاعات بیشتری در مورد شارژر همراه مورد نظرتان کسب کنید. همچنین اگر خواستید برای خرید این نوع شارژر همراه اقدام کنید، سعی کنید این شارژرها را از سایت ها و یا فروشگاه های معتبر تهیه نمایید تا در آینده دچار مشکل خاصی در این زمینه نشوید.

 

مطالب پر بازدید در مورد موبایل فروشی در شیراز:

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 3 Average: 5]

مارس 19, 2020
دسته بندی :
4
  1. امیر گفت:

    سلام ممنون از مقاله شارژر همراه که منتشر کردید. خیلی تونست بهم کمک کنه.

    1. سعید رضا زاده گفت:

      خواهش می کنم. ممنون از شما بابت نظرتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
سپراتور موبایل چیست؟ x بخوانید...