منوی سایت

سپراتور موبایل چیست؟

بازدیدها: 4381

سپراتور موبایل چیست؟

سپراتور موبایل چیست؟ این سوالی است که شاید با دیدن عنوان این مقاله به ذهن شما بیاید. نحوه کار با سپراتور موبایل چگونه است؟ سپراتور گوشی در چه مواقعی استفاده می‌شود؟ دستگاه برداشتن ال سی دی موبایل چه نام‌هایی دارد؟ سپراتور سانشاین چه کارآیی دارد؟ سوالاتی از این دست در مورد سپراتور موبایل ممکن است ذهن هرکاربری را درگیر کند. ما در اینجا اطلاعات کاملی در مورد سپراتور موبایل به شما ارائه خواهیم کرد. با ما همراه شوید.


سپراتور موبایل چیست؟

سپراتور موبایل که با اسم‌های سپراتور یا جدا کننده‌ی تاچ و ال‌سی‌دی و یا همان تاچ‌کش نیز شناخته می‌شود، شاید به جرات می‌توان گفت از اصلی‌ترین تجهیزات و ابزار برای تعمیرات سخت افزاری موبایل بحساب می‌آید چرا که جدا کردن و باز کردن گلس گوشی‌هاس هوشمند که از اجزای اصلی آنها بحساب می‌آید بدون سپراتور موبایل امکان پذیر نخواهد بود. برای پاسخ به این سوال که سپراتور موبایل چیست؟ و شناخت بیشتر کارآیی سپراتور گوشی این مقاله را تا انتها بخوانید.


چگونه یک تعمیر کار موبایل حرفه‌ای شویم؟

اگر بدنبال این هستید که تعمیرات سخت افزاری گوشی هوشمند خود و اطرافیانتان را خودتان انجام دهید یا اینکه می‌خواهید یک تعمیرکار حرفه‌ای موبایل شوید باید هم دانش نرم افزاری خود و هم دانش سخت افزاری خود را در زمینه گوشی‌های هوشمند و امروزی بالا ببرید.

اگر پیگیر باشید  اطلاعات جدید در زمینه ی تعمیرات نرم افزاری موبایل بسیار زود به دست شما می‌رسد و با خواندن مقالات معتبر به راحتی می‌توانند اطلاعات خود را در این زمینه بالا برده و بروز کنید. شما بعنوان یک تعمیرکار حرفه‌ای یا حتی مبتدی بدون داشتن وسیله و تجهیزات خاصی، فقط با داشتن یک رایانه، یک کابل برای نتصل کردن گوشی به آن و داشتن اینترنت می‌توانید مشکلات نرم افزاری گوشی خود و دیگران را براحتی برطرف کنید.

ولی برای برطرف کردن مشکلات سخت افزاری گوشی کار به این سادگی پیش نمی‌رود چرا که با گشت زدن در دنیای مجازی اطلاعات بروزی عایدتان نخواهد شد و سرعت بروز شدن و تکمیل اطلاعات اینترنت بخوبی تعمیرات نرم افزاری گوشی نخواهد بود پس باید دست بکار شوید و بصورت تجربی و با تکیه بر دانش خودتان نیاز خودتان را برطرف کنید.

برای شروع خوب است بدانید که بدون ابزار و لوازم تعمیرات سخت افزاری گوشی شما قادر به انجام تعمیر سخت افزاری گوشی نخواهید بود. تجهیزات تعمیرات موبایل شامل پیچ‌گوشتی، پنس، لوپ و ذره‎بین، …. و همانطور که در بالا اشاره کردیم از مهم‌ترین آن‌ها سپراتور یا  همان جدا کننده‌ی تاچ برای برداشتن و بلند کردن تاچ و ال‌سی‌دی  گوشی‌ها می‌باشد.

 

قیمت سپراتور موبایل

 


انواع سپراتور موبایل

در پاسخ به این سوال که سپراتور موبایل چیست؟ باید بگوییم دستگاه سپراتور موبایل همانطور که اشاره کردیم از مهم‌ترین ابزار برای تعمیرات موبایل بحساب می‌آید که انواع بسیار متفاوتی با کارآیی های مشابه دارد که قیمت های بسیار متفاوتی نیز دارد. با مراجعه به سایت ژابیت براحتی می‌توانید از انواع سپراتور موبایل دیدن کنید و با توجه به بودجه‌ی خود و مقدار مصرفی که از سپراتور موبایل دارید بعد از مقایسه، سپراتور موبایل را خریداری کنید.


یک سپراتور موبایل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

درست است که گفتیم انواع سپراتور موبایل کارآیی تقریبا مشترکی دارد اما بی‌شک مثل هر ابزار دیگری چیزی که باعث تفاوت قیمت می‌شود، کیفیت آن دستگاه یا ابزار خواهد بود اگر شما یک سپراتور موبایل خوب را در اختیار داشته باشید برای تعمیرات انواع گوشی یک قدم به حرفه‌ای شدن نزدیک شده‌اید. ما در اینجا به ویژگی یک سپراتور موبایل خوب اشاره می‌کنیم تا شما را در انتخاب یک سپراتور موبایل خوب سردرگم نشوید.

 

  • بهترین سپراتورهای موبایل موجود در بازار از صفحه آلومینیوم آلیاژ گرم و با کیفیت هستند.
  • در انتخاب یک سپراتور موبایل خوب به بالا بودن راندمان حرارتی آن حتما دقت کنید.
  • تعداد سوراخ‌ها برای تجمع حرارتی باید به اندازه باشد.
  • سازگاری دستگاه‌های سپراتور با گوشی‌های هوشمند روز دنیا مانند کمپانی‌های بزرگ آیفون، سامسونگ، HTC و دیگر تلفن‌های هوشمند که دارای صفحه نمایش ال سی دی می‌باشند نکته‌ی مهمی در خرید این محصولات است.
  • برای جدا کردن تاچ موبایل نیاز به یک حرارت یکنواخت داریم که شاید اصلی ترین وظیفه سپراتور موبایل است، از این رو حرارت یکنواخت سپراتور و استاندار بودن این حرارت از نکات حائز اهمیت در انتخاب یک سپراتور موبایل است.
  • یک سپراتور موبایل خوب باید قابلیت کنترل حرارات و قابل تنظیم بودن را براحتی داشته باشد.
  • گرمایش سریع، رسیدن از صفر تا صد دمای مورد نظر در سریع‌ترین زمان ممکن جهت آسیب ندیدن دستگاه‌ها ویژگی‌ دیگر یک سپراتور موبایل مرغوب می‌باشد.
  • داشتن اندازه کوچک و اینکه فضای کمی را اشغال کند برای یک سپراتور یک مزیت مهم بحساب می‌آید.
  • دیگر عواملی چون سر و صدای کم در حین کار نیز از دیگر ویژگی های یک سپراتور خوب می‌باشد.
  • داشتن نگهدارنده‌ی صفحه نمایش، ارتقاء پد سیلیکونی، چند منظوره بودن دستگاه و قابلیت اطمینان نکات دیگری اند که می‌بایست در خرید یک سپراتور موبایل فراموش نکرد.

بهترین سپراتور موبایل یا جدا کننده تاچ و ال سی دی

با توجه به توضیحات بالا در مورد بهترین سپراتور موبایل ما در اینجا به بررسی و معرفی چندی از بهترین‌های سپراتور موبایل یا جداکننده تاچ و ال سی دی پرداخته ایم تا شما را در انتخاب و خرید یک سپراتور موبایل بیشتر کمک کرده باشیم.

  • سپراتور سانشاین Sunshine 918

سپراتور سانشاین یا جداکننده گلس سانشاین Sunshine 918 با صفحه کار 7 اینچی و وزن 3.3 کیلوگرمی از جمله بهترین دستگاه‌های تعویض گلس در بازار است. جداکننده گلس / سپراتور سانشاین Sunshine S-918 با  استفاده از دو المنت، دمای 140 درجه‌ را جهت تعویض ال‌سی‌دی برای شما فراهم می‌کند.

  • دستگاه تعویض گلس سپراتور باکو BAKU BK-948C

سپراتور باکو BAKU BK-948C یک دستگاه جداکننده گلس است که با توجه به کیفیت بالای صفحه داغ شونده آن و پمپ قدرتمندی که دارد می‌تواند یک ابزار کارآمد در تعمیرات موبایل باشد. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به گوشی دمای این دستگاه از 120 درجه سانتی‌گراد بالاتر نمی‌رود. صفحه سپراتور 7 اینچی است و از این رو می‌توانید آن را با سپراتور یاکسون 943 مقایسه کنید.

  • دستگاه سپراتور تاچ و ال‌سی‌دی و گلس SUNSHINE SS-918-XM

سپراتور SS-918-XM محصول ساخته‌ شده‌ی گوانجو، چین (Mainland) بوده که با نام تجاری Sunshine و شماره مدل SS-918-XM در بازار موجود می‌باشد. این دستگاه، یک سپراتور خلاءSS918XM برای برداشتن تاچ، ال‌سی‌دی و گلس گوشی‌های هوشمند تلفن همراه می‌باشد. این دستگاه به رنگ آبی موجود بوده و فضای کار آن 190 * 295  میلی متر می‌باشد. اندازه‌ی این محصول در 240 * 370 * 120 میلی متر و وزن خالص آن 4 کیلوگرم می‌باشد.

  • دستگاه سپراتور و جدا کننده‌ی تاچ YAXUN YX-943

با این دستگاه سپراتور YX-943 می‌توان تاچ و ال سی دی‌ها با اندازه ی حداکثر 7 اینچ را از قاب و شاسی جدا کنید و همچنین اتصال گلس آسیب دیده ی این تاچ و ال سی دی‌ها را با استفاده از حرارت استاندارد این دستگاه را تا حدودی آب نموده تا بتوان این گلس را به راحتی از تاچ و ال سی دی جدا کرد.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 3 Average: 5]

آگوست 19, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
علت نخواندن سیم کارت در گوشی ساده x بخوانید...