منوی سایت

سامانه فروشگاه ساز و مارکت ساز در شیراز

بازدیدها: 187

سامانه فروشگاه ساز و مارکت ساز پرتو ارغوان شیراز

هر چیزی که برای راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین در شیراز آن هم به صورت کاملا حرفه‌ای نیاز دارید. با امکانات کاربردی، رابط کاربری زیبا و حرفه‌ای فروشگاه ساز پرتو ارغوان میتوانید در کمترین زمان فروشگاه آنلاین خودتان را بسازید.

ویژگی های سامانه فروشگاه ساز پرتو ارغوان

 پنل مدیریتی آسان

سامانه فروشگاه ساز و مارکت ساز پرتو ارغوان شیراز

پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی به گونه ای تنظیم میشود که فرد یا افرادی که فروشگاه را مدیریت می نمایند به راحتی تنظیمات بصری و فنی مناسبی را بر روی آن اعمال کنند. پنل های مدیریتی فروشگاه اینترنتی باید استاندارد و مطابق با فاکتور های بین المللی باشد؛ و به افراد اجازه دهد به راحتی اقدام به تغییر آپشن های مختلف فروشگاه توسعه و تنظیم آن به صورت حرفه ای نماید. تیم پرتو ارغوان متخصص در مارکت ساز و طراحی سایت های فروشگاهی، قوی ترین پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی در اختیار خریداران قرار می دهد.


امکانات اپلیکیشن و سایت فروشگاهی

اپلیکیشن فروشگاهی

با اپ ساز پرتو ارغوان به راحتی، حتی بدون داشتن وبسایت می توانید اپلیکیشن فروشگاه خود را ایجاد کنید. با ساخت اپلیکیشن فروشگاهی  در شیراز، محصولات خود را با دسته بندی های متفاوت درون اپلیکیشن قرار دهید و به مشتریان امکان خرید دهید. برخی از امکانات فروشگاه ساز اپ ساز شامل سبد خرید، جستجو محصولات، لیست های تو در تو، امکان اتصال به درگاه بانکی (با دریافت هزینه جداگانه) و … می باشند. تیم پرتو ارغوان با دانش فنی و تجربه ی خود، بهترین اپلیکیشن فروشگاهی در شیراز را برای شما طراحی میکند.


ارتباط با مشتریان خود

ارتباط با مشتریان در فروشگاه اینرتنتی

عبارت “مدیریت ارتباط با مشتری”  ظاهراً به مجموعه اقداماتی مربوط می‌شود که شامل مدیریت اطلاعات مشتریان، تحلیل رفتار مشتریان و استفاده از اطلاعات بدست آمده برای به‌روز‌رسانی استراتژی‌های ارتباط با مشتریان است. سیستم‌ها و ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری به طور گسترده‌ای برای گردآوری اطلاعات مشتریان از میان کانال‌های مختلف ارتباطی مانند ایمیل، تماس، ارسال نوتیفیکیشن، شبکه‌های اجتماعی، وبسایت و … طراحی شده‌اند. ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری برای بهبود روابط کارکنان با مشتریان با فراهم‌آوری اطلاعات جامع در مورد مشتریان مانند اطلاعات شخصی، ویژگی‌های اصلی، تاریخچه خرید، علائق، دغدغه‌ها و اطلاعات مفید دیگر طراحی شده‌اند. این ابزارها به طور گسترده‌ای این امکان را به وجود آورده‌اند که شرکت با مشتریانش ارتباط برقرار کند و پاسخگویی مناسبی داشته باشد.


پشتیبانی از درگاه های بانکی

پرداخت از درگاه بانکی در فروشگاه ساز شیراز

پرتو ارغوان به عنوان یک سامانه فروشگاه ساز در شیراز، بلافاصله پس از ثبت نام، درگاه پرداخت بانکی را در اختیار شما قرار خواهد داد، در حالیکه اگر خودتان وبسایت را راه‌اندازی کنید برای دریافت درگاه بانکی، نیاز به تاییدیه نماد الکترونیک خواهید داشت که فرایندی زمان‌بر است. همچنین در نسخه حرفه‌ای این امکان را دارید که اگر درگاه پرداخت شخصی دارید، آن را به فروشگاه خود متصل کنید و یا از درگاه‌های پرداخت واسط مانند زرین پال و … استفاده کنید. شما می توانید برای هر روش پرداخت، مالیات و تخفیف مورد نظر خود را جهت اعمال در فاکتور انتخاب نمایید. همچنین مشتریان می توانند ازامکانات کیف پول الکترونیکی و پرداخت اقساطی استفاده نمایند.



 امکان فروش انواع فایل، محصولات فیزیکی و خدمات

(سامانه فروشگاه ساز در شیراز

در فروشگاه آنلاینی که توسط پرتو ارغوان (سامانه فروشگاه ساز در شیراز) می‌سازید، قادر خواهید بود کالای فیزیکی، کالای دیجیتال (فایل) و خدمات به فروش برسانید. در هنگام اضافه کردن محصول در ابتدا نوع محصول یا خدمات را مشخص می‌کند و سایر موارد را سازیتو بر عهده می‌گیرد. علاوه بر فروشگاه‌های متعددی که در زمینه فروش کالا در سازیتو در حال فعالیت هستند، تعداد زیادیفروشگاه فایلو خدمات نیز در پرتو ارغوان ( فروشگاه ساز و مارکت ساز در شیراز)  وجود دارد.



وبلاگ برای تولید محتوا

اگر قصد دارید فعالیت‌های بازاریابی محتوا را برای وبسایت خود جدی‌تر دنبال کنید، لازم است که وبلاگ خود را فعال کنید. در وبلاگ می‌توانید در رابطه با رونمایی محصولات، اخبار وبسایت، نحوه تولید محصولات و … مطلب منتشر کنید و مخاطبانتان را بیشتر با وبسایت خود درگیر کنید و بطور همزمان با این کار جایگاه خود را در نتایج جستجوی گوگل تقویت کنید.

تولید محتوا در بلاگ فروشگاه ساز شیراز



ویژگی های منحصر به فرد سامانه فروشگاه ساز در شیراز



گزارش گیری از فروشگاه

در پنل مدیریتی فروشگاه اینترنتی شما که توسط پرتو ارغوان (سامانه فروشگاه ساز در شیراز) ساخته میشود؛ در بخش گزارش قادر هستید تعداد کاربران، تعداد بازدیدها، تعداد سفارشات و میزان درآمد را مشاهده کنید و بر اساس آن تصمیمات بازاریابی اتخاذ کنید.

گزارش نویسی در سامانه فروشگاه ساز شیراز

. بهینه سازی برای موتورهای جستجو

پرتو ارغوان ( سامانه فروشگاه ساز در شیراز) از ابتدای شروع به کار خود تاکید زیادی بر بهینه بودن ساختار وب‌سایت بر اساس الگوریتم‌های گوگل داشته است و در نتیجه همواره در کلیدواژه‌های مرتبط نتایج اول و دوم گوگل را در اختیار داشته است. این وضعیت برای فروشگاه‌های ساخته شده توسط سازیتو هم به همین ترتیب رعایت شده است. در نتیجه تنها کافیست بر روی محتوای وب‌سایت خودتان اندکی زمان بگذارید تا پس از مدت زمان کوتاهی آن را در صفحات اول گوگل مشاهده کنید.

سامانه فروشگاه ساز در شیراز سئو

 

 حمل و نقل کالا و محصولات با خدمات پست ایران

فروشگاه های آنلاین می توانند با ایجاد امکان اتصال به شرکت پست این فرصت را به مشتریان بدهند که از طریق پست نیز پرداخت در محل داشته باشند. در این نوع از پرداخت مشتری بعد از انتخاب کالا، اطلاعات مورد نیاز برای ارسال کالا را در قسمت مربوطه در سایت فروشگاه اینترنتی وارد می کند، سپس شرکت پست کالا را از فروشنده تحویل گرفته و به آدرس مشتری ارسال می ‎کند. در هنگام تحویل بسته به مشتری از سوی شرکت پست هزینه‎ ارسال طبق فاکتور صادر شده از مشتری دریافت می ‎شود و طی مدت زمانی مشخص بهای کالا به حساب فروشنده واریز میگردد.

 

خدمات پست فروشگاه اینترنتی


پرتو ارغوان سامانه ساخت سایت آنلاین در شیراز

طراحی سایت فروشگاهی در پرتو ارغوان با آخرین متدهای طراحی و در بالاترین سطح کیفیت با ساختاری قابل توسعه انجام می شود. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی  مانند احداث شعبه جدیدی از فروشگاه شما می باشد. وب سایت فروشگاهی شما، محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصولات شما از بین می برد. در واقع با راه اندازی وب سایت فروشگاهی می توانید فعالیت خود را به صورت 24 ساعته ادامه دهید.

 

 

فروشگاه اینترنتی عالی = فروش عالی

با افزایش وب سایت های فروشگاهی و همچنین افزایش تمایل مشتریان به این سبک سفارش، وب سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید.
نحوه ی برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود. چنین طراحی سایت حرفه ای نمی تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.

سامانه فروشگاه ساز در شیراز

 

ویژگی های عمومی فروشگاه آنلاین شما

1.     ایجاد پنل مدیریت در طراحی سایت فروشگاهی (طراحی فروشگاه اینترنتی)

2.     خبرنامه در طراحی سایت فروشگاهی (طراحی فروشگاه اینترنتی)

3.     تعریف محصولات در هر دسته

4.     تبلیغات در طراحی سایت فروشگاهی (طراحی فروشگاه اینترنتی)

5.    افزدون بخش شبکه های اجتماعی در طراحی سایت فروشگاهی (طراحی فروشگاه اینترنتی)

6.    افزودن بخش عضویت کاربران در طراحی سایت فروشگاهی (طراحی فروشگاه اینترنتی)

7.    افزودن بخش صدور فاکتور و پیش فاکتور در طراحی سایت فروشگاهی (طراحی فروشگاه اینترنتی)

8.    طراحی و تنظیمات سئو سایت فروشگاهی

9.    افزودن بخش نظرات کاربران در طراحی سایت فروشگاهی (طراحی فروشگاه اینترنتی)

10.     ایجاد صفحات ، نوشته ها به صورت نامحدود

11.    افزدون بخش مدیریت محصولات در طراحی سایت فروشگاهی (طراحی فروشگاه اینترنتی)

 

 

امکانات فروشگاهی و پنل مدیریت

•    قابلیت مدیریت روش های حمل و نقل محصولات
•    قابلیت تعیین مالیات برای محصولات شامل مقدار ثابت یا ارزش افزوده
•    امکان گزارش گیری بر اساس متد و روش های مختلف : گزارش گیری نوع محصول ، دسته بندی ، بازه زمانی ، فروش ، تخفیف ها ، و..
•    مدیریت موجودی کالا ها و غیرفعال کردن خرید برای کالاهای تمام شده
•    اخطار و ارسال ایمیل و به مدیر سایت در صورت پایان یافتن موجودی هر کالا
•    مشاهده آخرین سفارشات ثبت شده در بخش مدیریت
•    قابلیت مدیریت و تعریف کوپن های تخفیف مانند درصد تخفیف، میزان تخفیف، ارسال رایگان در شرایطی مانند حداقل میزان خرید مشتری، بازه های زمانی مشخص و مناسبت ها، دسته بندی خاصی از محصولات و یا کدهای عمومی همراه با ایجاد محدودیت استفاده ، تعداد ، کاربران ، تاریخ و…
•    سیستم مدیریت درگاه های پرداخت بانکی
•    مشاهده آخرین سفارشات ثبت شده در بخش مدیریت با امکان تغییر در وضعیت سفارش ها

 

 

 

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 1 Average: 5]

نوامبر 17, 2020
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آینه و کنسول در شیراز x بخوانید...