منوی سایت

زوم یک دستی در نقشه گوگل

بازدیدها: 140

زوم یک دستی در نقشه گوگل

شما چقدر از نقشه گوگل (google map) استفاده می‌کنید؟ نحوه استفاده و کاربردهای نقشه گوگل را می‌دانید؟ اگر از این نقشه تا به حال استفاده کرده باشید حتما می‌دانید که برای زوم کردن و پیدا کردن مکانی خاص بر روی نقشه گوگل باید با قرار دادن دو انگشت روی صفحه و حرکت دادن آن ها زوم را زیاد یا کم کنید، که این کار استفاده از هر دو دست را می‌طلبد و بعضی اوقات که ما قصد پیدا کردن مکان یا آدرس خاصی را روی نقشه گوگل داریم در حال رانندگی یا کار دیگری هستیم که امکان استفاده از هردو دست برای زوم کردن روی نقشه گوگل را نخواهیم داشت.

اگر یک راه کاری وجود داشته باشد که فقط با یک دست بتوان زوم نقشه گوگل را انجام داد چقدر استفاده از این نقشه برای ما بیشتر خواهد شد. چرا که شرط استفاده از هر ابزار یا امکاناتی راحتی استفاده از آن در شرایط خاص نیز هست.

ما در اینجا به شما یک ترفند و راه کار بسیار راحت را برای زوم یک دستی در نقشه گوگل معرفی خواهیم کرد که به کمک این راه کار دیگر نیازی نیست برای زوم کردن روی نقشه گوگل از هر دو دست استفاده کنید و براحتی می‌توانید در حین رانندگی یا خوردن یک لیوان چای با زوم یک دستی در نقشه گوگل هر مکانی را که می‌خواهید با یک دست پیدا کنید.

 

زوم یک دستی

نحوه زوم یک دستی در نقشه گوگل

  • برای پیدا کردن آدرس ابتدا  اپلیکیشن Maps  یا همان نقشه گوگل را روی دستگاه هوشمند خود اجرا کنید. (این ترفند هم روی اندروید و هم iOS براحتی قابل دسترسی است)
  • اکنون روی صفحه نمایش ببطور پیاپی دوبار ضربه بزنید. اما هنگام زدن ضربه ی دوم انگشت خود را روی صفحه نگه داشته و رها نکنید!
  • حال با حرکت دادن انگشت روی صفحه به سمت بالا، زوم به سمت بیرون صورت می گیرد و با حرکت دادن انگشت به سمت پایین زوم به سمت داخل انجام می پذیرد.

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 6 Average: 5]

نوامبر 14, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
دبستان های دخترانه غیرانتفاعی شیراز x بخوانید...