منوی سایت

روانشناس در شیراز

بازدیدها: 1423

روانشناس در شیراز

آیا شما شیرازی عزیز تا به حال به روانشناس در شیراز مراجعه کرده‌اید؟ آیا کار دکتر روانشناس را دقیقا می‌دانید؟ آیا اصطلاح زوج درمانگر شیراز را شنیده‌اید؟ مقاله زیر از سارجو همراه باشید تا علاوه بر اطلاعات کاملی از روانشناسی اسامی روانشناس بالینی در شیراز و لیست کاملی از پزشکان روانشناس در شیراز مانند دکتر معین روانشناس شیراز، دکتر جاوید روانشناس شیراز، دکتر بهاره زارع روانشناس شیراز، دکتر نصیری روانشناس شیراز و دیگر پزشکان روانشناس در شیراز را در اختیار شما قرار بدهیم.


در پست روانشناس در شیراز به این مطالب اشاره شده است:


معرفی چند روانشاس در شیراز

دکتر جاوید روانشناس شیراز

دکتر حجت اله جاویدی روانشناس شیراز و متخصص در زمینه روانشناسی ، در مراکز روانشناسی متعددی فعالیت داشته است.  دکتر جاوید روانشناس شیراز در کنار فعالیت های بالینی در زمینه های دیگر نظیر آموزش و پژوهش نیز فعالیت هایی داشته است از جمله برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی ویژه ی عموم و دانشجویان گرامی، مشارکت در طرح های تحقیقاتی در سمت همکار و مجری طرح، شرکت و ارائه ی مقاله در همایش های ملی و بین المللی، تألیف و ترجمه ی چند جلد کتاب و چاپ مقالات در مجله های علمی و معتبر از جمله فعالیت های دکتر جاوید روانشناس شیراز است.

آدرس مطب دکتر جاوید روانشناس شیراز: شیراز – باغ صفا – مجتمع پژهان – طبقه 7

تلفن مطب دکتر جاوید روانشناس شیراز: 07132295939


دکتر بهاره زارع روانشناس شیراز

دکتر بهاره زارع روانشناس شیراز و دارای بورد تخصصی می‌باشد. دکتر بهاره زارع روانشناس شیراز در زمینه خانواده درمانی، درمان افسردگی، اضطراب و فرزندپروری در خدمت شما شیرازی‌های عزیز است.

آدرس مطب دکتر بهاره زراع روانشناس شیراز: شیراز – بیست متری سینما سعدی – نبش معدل – ساختمان سال – طبقه 4 – واحد 402

تلفن مطب دکتر بهاره زارع روانشناس شیراز :  07132304774_09036788870

لیست و شماره تماس کامل روانشناس در شیراز

نام روانشناس در شیراز

آدرس روانشناس در شیراز

شماره تماس روانشناس در شیراز

دکتر حسن حق شناس

شیراز- خیابان اردیبهشت – بین خیابان هفت تیر (20 متری سینما سعدی) و فلسطین (باغشاه) – کلینیک مهر
09170535505

دکتر سید مطهر عمرانی سیگارودی

شیراز -چهار راه بنفشه – 100 متر به سمت سیاحتگر – نپش کوچه 21
07132350918

فاطمه عادل مند

شیراز – بلوار پاسداران (زرهی) – نبش خیابان کلاهدوز – جنب گلسرای لاله – ساختمان سارا وآیدا – طبقه۲واحد۵
07138477451

مرکز مشاوره و روانشناختی رستاک

شیراز – خیابان ستارخان – کوچه ۱۷ – ساختمان خضرا ۲ – پلاک ۵۴
07136493087

حسین بیات

شیراز- خیابان ملاصدرا – کوچه 4 – مجتمع سبحان – طبقه سوم – واحد 6 – مرکزروان شناسی – مشاوره و نوروفیدبک بیات
07136472719

سعید زارعی

شیراز – خیابان لطفعلی خان زند – جنب داروخانه ویژه – پلی کلینیک تخصصی اعتماد کسائیان – بخش‌ روان شناسی بالینی
07132330745

دکتر بهاره زارع

شیراز – بیست متری سینما سعدی – نبش معدل – ساختمان سال – طبقه 4 – واحد 402
07132304774

دکتر پریچهر اشرف

قصرالدشت-گودگری- ساختمان بزرگمهر- طبقه دوم
07136275715

مطالب مرتبط و پربازدید:


 

روانشناسی چیست؟

روانشناسی علم مطالعهٔ رفتار و فرایند‌های ذهنِ موجود زنده ـ بخصوص انسان ـ بر اساس روش علمی است. از آنجا که امروزه فکر و اندیشه انسان ها پایه هر عمل و فعالیتی می باشد، شناخت و درمان مسایل و مشکلات مربوط به آن نیز بسیار مهم و ضروری است. وظیفه اصلی این کار بر عهده روانشناس در شیراز می باشد.

 


روانشناس در شیراز  کیست ؟

روانشناس در شیراز کسی است که رفتار، شخصیت، روابط بین فردی، یادگیری و انگیزش را در انسان به شکل حرفه ای مورد بررسی قرار می دهد. روانشناس از یک طرف رابطه بین عملکرد مغز و رفتار را بررسی می کند و از سوی دیگر ارتباط بین محیط و رفتار.روانشناس رفتار، انگیزه ها، افکار و احساسات افراد را بررسی کرده و به آنها در کنترل و غلبه بر مشکلات شان کمک می کند.

 

روانشناس در شیراز باید بتواند مورد اعتماد و امین باشد.


تقسیم بندی رفتار انسان از دید روانشناس شیراز:

  • رفتار شخصی : رفتاری است که کاملاً جنبه شخصی دارد، مثلاً فردی همواره لباس طوسی می پوشد و یا عادت دارد روزی سه مرتبه مسواک بزند.
  • رفتار شغلی : یعنی رفتار خاص یا عادتی که انسان در کار و حرفه از خود نشان می دهد، مثلاً همیشه بعد از نماز صبح کارش را شروع می کند ویا همواره با دو انگشت تایپ می نماید.
  • رفتار تحصیلی : عبارت است از رفتار کودک یا بزرگسال در ارتباط با امور تحصیلی، به عنوان نمونه دانش آموزی با صدای بلند درس می خواند و یا اینکه برای یادگیری بهتر مطالب باید حتما یک بار از روی آنها بنویسید.
  • رفتار اجتماعی : رفتار فرد در تعاملات بین فردی و معاشرت های اجتماعی است، به عنوان نمونه وفاداری به قول و قرار و الزام به عدم دروغگویی در هر شرایطی از نمونه های این نوع رفتار است.

 

رفتارهای متفاوت انسان ها باید توسط روانشناس در شیراز مورد ارزیابی قرار بگیرد.

 


ویژگی های روانشناس در شیراز را می دانید؟

روانشناسی نیازمند صداقت و گشاده‌رویی است. همچنین داشتن مهارت های ارتباطی و شنونده خوب بودن برای این کار لازم و ضروری است. روانشناس در شیراز  باید در کنار داشتن دانش، توان درک درست و بدور از هر گونه قضاوتی را داشته باشد. فرد مراجعه کننده باید بتواند به راحتی و بدور از هرگونه استرس و نگرانی به روانشناس در شیراز اعتماد کرده و مشکلات خود را با او در میان بگذارد. در واقع روانشناس در شیراز  یک انسان شناس و جامعه شناس خوب نیز هست.

 

روانشناس خوب در شیراز را باید با آگاهی و صبوری انتخاب کرد.


وظایف روانشناس در شیراز 

وظایف روانشناس در شیراز در هر یک از زمینه های تخصصی زیر عبارتند از :

  • روانشناس آموزشی– کمک به کودکان، نوجوانان و جوانان برای غلبه کردن بر مشکلات آموزشی و روانی خود و در نتیجه پیشرفت کردن در این زمینه ها
  • روانشناس شغلی ( یا روانشناس سازمانی)- کمک به شرکت ها و سازمانها در بهبود عملکرد و افزایش رضایت شغلی کارکنان
  • روانشناس سلامت– ترویج رفتار و نگرش سالم و کمک به بیماران و خانواده های آنها برای غلبه بر بیماری ها به کمک روان درمانی، انجام ارزیابی های روانی، آموزش تکنیک های مقابله ای مختلف و ترویج زندگی سالم است.
  • روانشناس مشاوره ای– روانشناسی که معولا درجه دکتری دارد و کمک به افراد در حل مشکلات شان و تصمیم گیری ها به خصوص در زمان های پراسترس زندگی شان را بر عهده دارد.
  • روانشناس جرم شناسی– استفاده از تئوری های روانشناسی در شناسایی جرائم، بازسازی و بهبود مجرمین و بازگرداندن آنها به زندگی سالم و طبیعی
  • روانشناس بالینی– کمک به مراجعانی که در شرایطی سخت مانند نگرانی، اضطراب، افسردگی و بیماری های روانی قرار دارند، که اغلب در کلینیک های سلامت یا بیمارستانها و یا مطب های شخصی فعالیت دارد.
  • روانشناس ورزشی– کار با افراد، تیم ها و سازمان ها برای بهبود انگیزه و عملکرد در زمینه مربی گری، آموزش و رقابت و همچنین ترویج مشارکت ورزشی به صورت عمومی
  • روانشناسی رشد– یکی از انواع روانشناسی می باشد که در دوران مختلف زندگی تغییرات جسمی، عاطفی و اجتماعی انسان را مورد بررسی قرار می دهد. این شاخه روانشناسی سعی دارد تاثیر طبیعت و محیط را بر انواع متفاوت رشد روشن می کند.

 

روانشناس دز شیراز لازمه تمام گروه ها و شغل ها است.


چه زمانی باید به روانشناس مراجعه کنیم؟

در کشورهای پیشرفته تر مراجعه به روانشناس امری بدیهی و لازمه زندگی روزمره برای تمام تصمیمات و دغدهای روزانه به شمار می رود و بطور کلی نمی توان گفت زمان دقیق مراجعه به روانشناس چه زمانی است و توجه به این نکته ضروری است که مشکلات و دغدغه های روحی درمانشان زمان بر است و نیاز به صبر و حوصله و زمان زیادی دارد. بیماری های روحی نیز مانند جسمی اگر درمان نشوند وخیم تر و دردسرساز تر خواهند شد. پس مراجعه به یک روانشناس در شیراز و دانستن احوالات دقیق روحیمان امری است ضروری و لازمه زنگی می باشد. در کل مراجعه به روانشناس در شیراز به هر دلیل و در هر زمانی می تواند باشد.

 

 

روانشناس در شیراز محرم اسرار و امین بیمار خواهد باشد.


آیا ساعت و محل کار روانشناس در شیراز را می‌دانید؟

محل کار و ساعت کاری روانشناس در شیراز بسته به نوع تخصص و نوع کار او متفاوت است. روانشناسی که در سازمان و شرکت ها مانند آموزش و پرورش، بهزیستی و… استخدام می شود، مطابق با ساعات کاری استاندارد آن ادراه فعالیت می کند. اما ساعات کار برای روانشناسی که به صورت مستقل و شخصی کار می کند، متفاوت و متغیر است.

 

 

ساعات کاری روانشناس در شیراز متفاوت و متغیر است.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 5 Average: 5]

اکتبر 17, 2019
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
لیست مراکز غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 سال در شیراز x بخوانید...