منوی سایت

دوربین مداربسته مخفی

بازدیدها: 747

دوربین مدار بسته مخفی

دوربین مداربسته مخفی که نام دیگر آن لنز سوزنی است همان طور که از اسمش مشخص است نوعی دوربین است که قابلیب ضبط تصاویر در یک بازه زمانی مشخص بر روی حافظ خارجی را دارد. دوربین مداربسته مخفی نوعی از دوربین مدار بسته می باشد که اغلب مردم اطلاع چندانی از آن ندارند. دوربین مداربسته مخفی که شاید بتوان به جرات گفت جزء پرکاربردترین نوع دوربین مداربسته بحساب می آید‚ چرا که ضبط تصاویر با دوربین مداربسته مخفی بدون آگاهی و اطلاع کسانی انجام می شود که در آن مکان هستند و چون از دید افراد کاملا پنهان است و در هر وسیله ای که فکرش را بکنید با ظرافت جاسازی می شود‚ عدم شناسایی مکان دوربین شاید بزرگترین نقطه قوت دوربین مداربسته مخفی باشد. از مشخصات بارز دوربین مداربسته مخفی این است که در هر مکانی که بخواهید می توانید آن را براحتی نصب کنید و تصاویری شفاف و با کیفیت را ضبط کنید. دوربین مداربسته مخفی براحتی در دسترس همگان قرار می گیرد و قیمت آن با توجه به کارایی که از آن گفته شد بسیار پایین است و از همین خصوصیات باعث استفاده گروه زیادی افراد از آن شده است. البته شایان ذکر است نصب و استفاده ازدوربین مداربسته مخفی نیازمند مجوز قانونی نیز است.

 

 

دوربین مداربسته مخفی برای منزل

در طول تاریخ خانه همیشه مکانی امن برای رسیدن به آرامش و فراموشی دغدغه بیرون از خانه بوده است. مکانی که وقتی نیاز به آرامش داشتی نیاز به دوری از گرفتاری و رسیدن به آرامشی در روح و روان خود به آن پناه ببری. اما چیزی که برای رسیدن به این آرامش به آن نیاز است امنیت کامل خانه است. استفاده از نرده های بلند دیوارهای بلند درب های ضد سرقت نگهبان همه و همه گزینه هایی هستند که امنیت منزل ما را تامین می کنند تا غریبه ای به حریم خصوصی ما وارد نشود ولی اگر خدای ناکرده سارقی به داخل منزل شما رسید چگونه می توان پبگیری کرد. دوربین مداربسته گزینه ای است که امروزه قشر زیادی از مردم برای مغازه و حتی داخل و اطراف منزل خود از آن استفاده می کنند اما نمایان بودن کامل این دوربین ها باعث میشود تا سارقین بفکر از کار انداختن آنها بیفتند و وقتی افراد دوربینی را مشاهده می کنند احتمال اینکه اقدام ناپسند خود را متوقف کنند بالا می رود. استفاده از دوربین مداربسته مخفی برای منزل شاید گزینه ای باشد که خیال ما را راحت کند و امنیت کامل را به منزل ما بدهد.

البته بجز امنیت منزل که نیاز یه استفاده از دوربین مداربسته مخفی را لازم میسازد مواردی از جمله کنترل پرستاربچه یا حساسیت هایی شبیه این نیز استفاده از دوربین مداربسته مخفی برای منزل را به گزینه ای کارآمد تبدیل کرده است. دوربین مداربسته مخفی برای منزل براحتی در هر جای منزل قابل نصب است و در هر وسیله ای از جمله قاب‚ عروسک‚ گلدان‚ لوستر و حتی پریز برق قابل نصب می باشد.

 

 

دوربین مدار بسته مخفی کوچک در منزل

بسیاری از افراد خواهان نصب دوربین مخفی کوچک در منزل خود هستند و استدلال آنها هم مقرون بصرفه بودن و هم کوچکی آنهاست. در بسیاری از موارد نصب دوربین مخفی کوچک همان طور که اشاره کردیم در بسیاری از موارد غیرقانونی است. البته بسته به قوانین کشورهای مختلف کمی متفاوت است و بهتر است قبل از نصب دوربین مخفی کوچک در منزل حتما از قوانین محل زندگی خود مطلع شوید.

 

دوربین مداربسته مخفی در پریز برق

درست است که گفتیم این دوربین ها در هر مکان یا وسیله ای براحتی قابل نصب است اما همان طور که از اسم آن پیدا است باید طوری نصب شود که از دید افراد پنهان بماند و قابل تشخیص نباشد. دوربین مداربسته مخفی در پریز برق یکی از مکان هایی است که می توان از آن برای دوربین مداربسته مخفی استفاده کرد. مثلا اگر خدای نکرده کسی برای سرقت به منزل شما بیاید مطمنا از وجود دوربین مداربسته مخفی در پریز برق نمی تواند آگاه شود و همین دلیلی می شود برای ضرورت وجود دوربین مداربسته مخفی برای منزل دوربین مداربسته مخفی در پریز برق نوعی دوربین مداربسته است که دارای لنز بسیار کوچکی است و به دلیل کوچک بودن با چشم غیرمسلح در فاصله عادی قابل تشخیص نخواهد بود و البته تمام خصوصیات دوربین مدار بسته را داراست و براحتی امکان فیلم برداری را به شما خواهد داد. دوربین مداربسته مخفی در پریز برق این توانایی را دارد که صدا را نیز به وضوح ضبط کند. دوربین مداربسته مخفی در پریز برق براحتی قابل نصب و جداسازی خواهد بود. کنترل دوربین مداربسته مخفی در پریز برق از راه دور و حتی در نبود شما در منزل براحتی امکان پذیر خواهد بود. دوربین مداربسته مخفی در پریز برق گزینه مناسبی برای دوربین مداربسته مخفی در منزل است که هم تمام قابلیت های دوربین مداربسته مخفی را دارد و هم قابلیت اتصال به اینترنت و انتقال تصاویر را در کوتاهترین زمان ممکن با کیفیتی قابل قبول را دارد.

 

دوربین مداربسته کوچک شارژی

نوع دیگری از دوربین مداربسته مخفی دوربین مداربسته کوچک شارژی است که این نوع دوربین شاید جز جدیدترین نوع دوربین مداربسته مخفی باشد. دوربین مداربسته کوچک شارژی دارای باتری داخلی است و مانند وسایلی چون لپ تاپ به دو صورت میشود از آن استفاده کرد:

1-اتصال دایم به جریان برق

2-استفاده از باتری دوربین کوچک شارژی و ضبط تصاویر تا خالی شدن کامل باتری و پس از ان شارژ مجدد آن

در مکان هایی که امکان استفاده از برق وجود ندارد استفاده از این نوع دوربین خود یک شانس بزرگ محسوب می شود.

در کل استفاده از این نوع دوربین مدار بسته مخفی نیز بسته به شرایط و مکانی است که می خواهد استفاده شود.

 

قیمت دوربین مداربسته مخفی

خرید دوربین مداربسته مخفی برای منزل در این سال ها بطور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. چرا که خرید دوربین مداربسته مخفی برای منزل یا محل کار دیگر یک اولویت است که تامین کننده امنیت منزل و دارایی شماست. خرید دوربین مدار بسته مخفی نیازمند گزینه های زیادی است که باید قبل از خرید به آن ها توجه کنید. تعریف کامل شما از نیازتان و هدف شما از استفاده از این دوربین ها و البته بودجه ای است که به این کار اختصاص می دهید چند مورد از گزینه هایی است که باید به آن توجه کنید. بهتر است قبل از خرید دوربین مداربسته مخفی با متخصصین این کار مشورت کنید‚ تا بهترین و کارآمدترین نوع دوربین مداربسته مخفی برای منزل خود را داشته باشید و البته با کمترین و بصرفه ترین قیمت. متخصصین این کار کاملا آموزش دیده اند تا پاسخگوی سوالات شما باشند و از جزئییات دوربین مداربسته مخفی آگاهی دارند. آنها بی شک بهترین افرادی هستندکه در مورد دوربین مداربسته مخفی آگاهی دارند.

یک سیستم دوربین مداربسته مخفی مجموعه ای از قطعات است که با کنار هم قرارگرفتن دوربین مداربسته مخفی برای منزل شما شکل می گیرد و مانند تمامی اجناس دیگر موجود در بازار دارای مدل های متفاوت و کیفیت های مختلف است. لذا قیمت دوربین مداربسته مخفی برای منزل بسته به نیاز شما فاکتورهای اساسی دیگری مثل برند دوربین تعداد دوربین و… متفاوت خواهد بود. قیمت دوربین مداربسته مخفی بسته برای منزل باتوجه به نوع آن و اینکه در کجاها باید نصب شود متفاوت خواهد بود.

 

 

هزینه نصب دوربین مداربسته مخفی

هزینه نصب دوربین مداربسته مخفی در منزل برای افرادی که خواهان نصب دوربین مداربسته مخفی در منزل خود هستند بی شک دارای اهمیت است و اینکه هم به دوربین و کیفیت آن فکر کنند و هم هزینه نصب دوربین مداربسته مخفی در منزل بصرفه باشد چند فاکتور مهم برهزینه نصب دوربین مداربسته مخفی در منزل تاثیر دارد برخی دوربین ها تجهیزات سیستمی بیشتری دارند که این گزینه بر روی هزینه نصب دوربین مداربسته مخفی در منزل تاثیر دارد. مساله ذخیره سازی دوربین نیز فاکتوری است که بر هزینه تاثیر خواهد داشت. دوربین هایی که رنگ و مدل آن ها براحتی قابل مشاهده نباشد نیز شامل هزینه اضافی می شوند.

 

 

توصیه ما به شما این است که عجله نکنید و اگربرای تصمیم گیری به زمان بیشتری نیاز دارید پس حتما این کار را انجام دهید اگر میخواهید از لیست قیمت های متفاوت دوربین مداربسته مخفی آگاه شوید با حوصله این کار را انجام دهید و با وجود دوربین مداربسته مخفی در سایت‌های مختلف مقایسه بهترین راه است.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 10 Average: 4.9]

مارس 31, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
پارچه نویسی در شیراز x بخوانید...