منوی سایت

درمان واریس در شیراز

بازدیدها: 632

درمان واریس در شیراز

برای درمان واریس به دنبال بهترین دکتر واریس در شیراز هستید؟ می‌خواهید کلینیک درمان واریس در شیراز را براحتی پیدا کنید؟ شاید هم می‌خواهید اطلاعاتی در مورد درمان واریس در بیمارستان نمازی شیراز بدست بیاورید؟ این نوید را به شما می‌دهیم که تیم سارجو در ادامه این محتوا همه آنچه از درمان واریس در شیراز را بخواهید برایتان گردآوری کرده است به همراه اطلاعاتی در مورد هزینه لیزر واریس پا در شیراز و اسکلروتراپی واریس در شیراز . در سارجو بمانید.


درمان واریس شیراز

رگ‌های واریسی رگ‌های متورمی هستند که معمولاً بنفش یا آبی رنگند. این رنگ آبی به این دلیل ایجاد می‌شود که خون جمع شده در این رگ‌ها کمتر از حد لازم حاوی اکسیژن است.

متأسفانه، بیماری واریس خود به خود بهبود پیدا نمی‌کند و اگر واریس درمان نشود معمولاً بدتر می‌شود. پزشکان برای درمان واریس ممکن است از روش‌هایی مثل جوراب واریس، تزریق یا جراحی استفاده ‌کنند. البته علاوه بر این روش‌ها چندین راهکار دیگر مثل تغییر رژیم غذایی و یا سبک زندگی وجود دارد که انجام آن‌ها  شاید راه فطعی نباشد اما  می‌تواند به کاهش علائم واریس کمک کند.


معرفی چند کلینیک درمان واریس شیراز

ردیف معرفی مطب یا کلینیک درمان واریس نشانی کلینیک یا مطب درمان واریس شیراز شماره تماس
1 مرکز فیزیوتراپی و آب درمان بعثت شیراز، بلوار بعثت، بین فلکه سنگی و چهارراه خلدبرین،
داخل کوچه 15
07136476680
07136475570
09333543371
2 کلینیک تخصصی سمر شیراز، انتهای قدوسی غربی، کلینیک سمر، طبقه چهارم 07191009092
09174499092
3 دکتر عظیمه دهقانی شیراز، ملاصدار، ابتدای حکیمی، جنب داروخانه دکتر دهقانی، ساختمان حکیم، طبقه 5، واحد 10 07132303641
09398360654
4 دکتر سحر بهرامی شیراز، بلوار بعثت، بین چهار راه خلدبرین و فلکه سنگی، کوچه 16، ساختمان پزشکی مریم، طبقه 2، واحد 2 09177367180
09376933373
5 دکتر احمد رضا پرهیزکار
متخصص پوست، مو و زیبایی
شیراز، معالی آباد، نبش خیابان پزشکان، ساختمان دی، طبقه دوم، واحد 22 07136342020

اسکلروتراپی واریس در شیراز

در روش اسکلروتراپی واریس در شیراز یک ماده شیمیایی یا فوم به داخل رگ واریسی تزریق می‌شود که باعث می‌شود رگ دچار اسپاسم شده و موجب التهاب در آن می‌شود. در هر بار درمان معمولاً لازم است چند تزریق به چندین قسمت از رگ واریسی مورد نظرانجام شود و ممکن است نیاز باشد بعد از گذشت حدود یک سال درمان مجددا تکرار شود.

پس از انجام تزریق، لازم است پای بیمار تا چند روز بانداژ شده و بعد برای چند هفته از جوراب واریس استفاده شود. این درمان معمولاً نیازی به بستری شدن و شب ماندن در بیمارستان ندارد.

چکار کنیم به واریس مبتلا نشویم

در مراحل ابتدایی اختلال واریس و یا پس از به‌کارگیری روش‌های درمانی قطعی می‌توان با برخی از راهکارها از عود مجدد این بیماری جلوگیری کرد. برخی از این روش‌ها که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان درمان سریع واریس در خانه یاد کرد عبارت‌اند از:

  • کاهش وزن: اضافه‌وزن و چاقی فشار زیادی به پاها وارد می‌کند. در نتیجه کاهش وزن می‌تواند از ایجاد رگ‌‌های واریسی جلوگیری کند و هم‌زمان احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی، دیابت نوع 2 و سکته مغزی را بکاهد.
  • پرهیز از نشستن‌ها و ایستادن‌های طولانی‌مدت: اگر شغل شما مستلزم نشستن‌ها و ایستادن‌های طولانی‌مدت است، زمان‌هایی را برای استراحت دادن به خود در نظر بگیرید و با تغییر وضعیت در پیشگیری از ایجاد رگ‌های واریسی مؤثر واقع شوید.
  • خودداری از پوشیدن لباس‌های تنگ: لباس‌ها به‌ویژه شلوارهای تنگ فشار زیادی به پاهای شما وارد می‌کنند. از پوشیدن این نوع لباس‌ها بپرهیزید.
  • بالا نگه‌داشتن پاها: برای این که جریان خون از پا به سمت قلب بهبود یابد، در هنگام نشستن پاها را بر روی صندلی یا چهارپایه قرار دهید.
  • استفاده از جوراب واریس: جوراب واریس می‌تواند نقش مهمی در جلوگیری و بهبود رگ‌های واریسی داشته باشد.
در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 4 Average: 5]

فوریه 27, 2023
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
درمان واریس در شیراز x بخوانید...