منوی سایت

درمان زود انزالی در شیراز

بازدیدها: 2925

درمان زود انزالی در شیراز

اگر شما هم برای درمان زودانزالی در شیراز به فکر پیدا کردن یک راه کار و درمان قطعی برای زودانزالی در شیراز و پیدا کردن آدرس دکتر زودانزالی در شیراز هستید و از زودانزالی رنج می‌برید و یا از پیدا کردن و به سراغ یک دکتر خوب برای زوانزالی، رفتن خجالت می‌کشید این نوید را به شما می‌دهم که به منبع معتبر و البته کاملی رسیده‌اید.

 تیم سارجو در اینجا به معرفی بهترین دکتر و متخصص برای درمان زودانزالی در شیراز، بهترین دکتر برای درمان نعوظ در شیراز و همچنین معرفی دکتر ناتوانی مردان شیراز پرداخته است بعلاوه به شما برای درمان قطعی زود انزالی شدید کمک کرده است. در سارجو بمانید.


زود انزالی به چه حالتی گفته می‌شود؟

زود انزالی(انزال زودرس) بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می‌شود که قـبـل از نـزدیـکـی و انـجـام رابطه‌ی ‌جنسی و یا مدت زمان بسـیـار کـمـی پـس از آن بـا میزان تحریک کم انـجـام گیـرد. به بیان دیگر انزال زودرس بحالتی گفته می‌شود که انزال در اغلب موارد زودتر از یک دقیقه از دخول در واژن اتفاق بیفتد و شما زمان کافی برای لذت بردن نداشته باشید.

 

علت زود انزالی را می‌دانید؟

قبل از بیان علل زودانزالی این نکته را در نظر داشته باشید که با یک بار یا چندبار زودانزالی نمی‌توان به آن به چشم یک مشکل نگاه کرد و در پی درمان و یا پیدا کردن علت زودانزالی در خود باشید ولی اگر تبدیل به یک مشکل دائمی شد و مدت زمان زیادی است که شما با آن درگیر هستید بهتر است در پی پیدا کردن علت زودانزالی و البته درمان قطعی زودانزالی باشید

  • هورمون ها : یکی از دلایلی که ممکن است منجر به اختلال زود انزالی شود کمبود هورمون شیمیایی سروتونین است.
  • دلایل جسمانی : بیماری هایی مانند دیابت، ام اس، مشکلات تیروئید و مشکلات پروستات نیز می توانند منجر به زود انزالی در شخص شوند.
  • دلایل روانی : استرس، افسردگی، اضطراب، احساس گناه یا خجالت کشیدن از بدن خود، مشکلاتی که در رابطه بوجود می آیند، کمبود اعتماد بنفس، احساس عدم کفایت در زندگی و… تاثیر به سزایی در زود انزالی دارد.
  • ژنتیک : تحقیقات نشان داده اند که ژنتیک افراد تا 30 درصد بر زود انزالی تاثیر دارند.
  • سن : بالارفتن سن جزو دلایل اصلی زودانزالی نیست اما این عامل تاثیر زیادی بر این اختلال دارد.
  • انتقال دهنده های عصبی : اختلالات عملکرد در نوروترنسمیتر های مغزی که وظیفه انتقال پیام در بین نورون هارا دارا هستند میتوانند منجر به زود انزالی شوند.

البته خوب است بدانید این علل هنوز کاملا به اثبات نرسیده است و اکثرا در حد فرضیه است.

مطالب مرتبط و البته پربازدید:


راه های درمان زودانزالی را  می‌دانید؟

  • آرام، آرام، آرام باشید

انجام تمرینات ریلکسیشن و آرام سازی و استفاده از متدهای منحرف کردن حواس می‌تواند در به تاخیر انداختن انزال کمک کند. برای خیلی از مردان اضطراب و استرس  باعث ابتلای آنان به زود انزالی می شود.

  • داروهای تاخیری

استفاده از کرم ها و اسپری های تاخیری باعث به تعویق انداختن انزال و بالا بردن رضایت از رابطه جنسی می شود.

 

  • استفاده از کاندوم

امروزه علاوه بر کاندوم‌های ساده می‌توان از کاندوم‌های تاخیری استفاده کرد. استفاده از کاندوم‌های تاخیری در مقایسه با قرص‌های تاخیری بسیار عاقلانه‌تر است.

  • استفاده از گیاهان دارویی

كاهش مصرف الكل، تنباکو یا مواد مخدر غیرمجاز می‌توانند در درمان زودانزالی در شیراز موثر باشند. دو قطره اسانس گل بامیه (هیبیسكوس) را به ۱/۴ فنجان آب اضافه كرده و میل كنید. عصاره گل بامیه باعث كاهش استرس شده، در نتیجه می تواند در كنترل انزال و درمان زود انزالی استفاده شود.

جینسنگ نیز از جمله گیاهان دارویی است که به طور گسترده ای در درمان ED مورد استفاده قرار می گیرد اما مطالعات هنوز به چگونگی این امر پی نبرده اند. یكی از مزایای این گیاه بی ضرر بودن آن است.

  • وقفه ایجاد کردن

 وقفه ایجاد کردن یعنی زمانی که فرد حس کند در حال رسیدن به ارگاسم است، با خارج کردن آلت از انزال جلوگیری می‌کند و بعد از چند دقیقه دوباره روند قبلی را ادامه می‌دهد. انزال زودرس با این روش به تاخیر می‌افتد.

  • ورزش و تقویت عضلات پایین تنه

تقویت عضلات پایین تنه می‌تواند به کنترل انزال و برقراری رابطه جنسی بهتر کمک بسیاری کند. تنها کافیست از یک مربی ورزشی مشورت بگیرید، با انجام  ورزش‌هایی چون شنا شوئدی و… می‌توانید عضلات خود را تقویت کنید.

 


دکتر خوب برای زودانزالی

با توجه به اینکه زودانزالی با اندام های جنسی مردان در ارتباط است؛ بهترین دکتر خوب برای زود انزالی در شیراز متخصص ارولوژی است متخصص سکس­ تراپیست نیز بسیار می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 18 Average: 4.2]

ژانویه 22, 2022
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
درمان واریس در شیراز x بخوانید...