//for parto
ثبت مکان

درمانگاه فرهنگیان شیراز

درمانگاه و کلینیک شیراز / هجرت

درمانگاه فرهنگیان شیراز

درمانگاه فرهنگیان شیراز کجاست؟ درمانگاه فرهنگیان شیراز که با نام درمانگاه فرهنگیان پل حر نیز شناخته می شود در بلوار هجرت (ساحلی شرقی)، چهارراه هجرت، نبش پل پارکینگ قرار گرفته است.


درمانگاه فرهنگیان شیراز:

درمانگاه می تواند عمومی یا تخصصی (مانند درمانگاه پوست و مو یا درمانگاه دندانپزشکی) باشد. درمانگاه های فرهنگیان همانگونه که از نام آنها پیداست؛ مراکز خدماتی پزشکی برای فرهنگیان و آموزگاران هستند. در این مراکز نیز مراکز تصویربرداری، پزشک عمومی، دندانپزشکی و متخصص پوست و مو فعالیت می کنند. مقرر شده است؛ خدمات ویزیت در کلیه درمانگاه های فرهنگیان سراسر کشور برای تمامی فرهنگیان شاغل تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی به صورت رایگان ارائه شود.

درمانگاه فرهنگیان شیراز دندانپزشکی:

شعب بیمه ضمن پذیرش و پرداخت مستقیم هزینه های ویزیت بیمه شدگان بر اساس مفاد تفاهم نامه نسبت به انعقاد قرارداد و پذیرش نسخ ویزیت پزشکان در کلیه درمانگاه های فرهنگیان کشور اقدام می کنند. با این حال این مراکز به سایر قشرهای جامعه نیز خدماتی ارائه می کنند. برای یافتن درمانگاه فرهنگیان دندانپزشکی شیراز می توانید به آدرس بلوار هجرت روبروي بيمارستان ميرحسيني درمانگاه فرهنگيان مراجعه کنید.

نوبت دهی اینترنتی درمانگاه فرهنگیان شیراز این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید به راحتی نوبت خود را بگیرید و سر ساعت مشخص شده در درمانگاه حضور پیدا کنید.

آدرس مکان

آدرس: بلوار هجرت

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
درمانگاه فرهنگیان شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس برای این مکان ثبت نشده است


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!