منوی سایت

نقشه شهر شیراز

بازدیدها: 8925

نقشه شهر شیراز

آیا شما نقشه ایران و یا نقشه شیراز(shiraz map) را دارید؟ آیا به شیراز گردی با نقشه هوایی شیراز فکر کرده‌اید؟ آیا تا بحال نقشه ترافیک شیراز را دیده‌اید؟ آیا تاکنون بفکر خرید نقشه شیراز افتاده‌اید؟ با استفاده از راهنمای شهر شیراز پروژه نقشه باز شهری شیراز شما میتوانید تمامی آدرس ها مانند آدرس فرهنگ شهر شیراز، میدان اطلسی شیراز، محله های پایین شیراز را به راحتی پیدا کنید و به سوالاتی از قبیل خیابان زرگری شیراز کجاست، خیابان قدوسی غربی شیراز کجاست و یا پیدا کردن خیابان های معالی آباد شیراز،  پاسخ دهید.

 


سارجو چیست؟

به کمک سارجو در اطراف خود و یا در سطح شهر جستجو کنید، مکان مورد نظر خود را پیدا کنید و با استفاده از مسیریابی آنلاین به آن‌جا بروید. سارجو نرم افزار راهنمای شهر است یک مجموعه در حال تکمیل از اماکن تجاری، اماکن اداری و سایر انواع اماکن می باشد.

سارجو این امکان را فراهم کرده است تا اطلاعات نمایش موقعیت مکانی روی نقشه، آدرس، شماره تماس، تصاویر، نظرها، امتیازات، وقایع، محصولات و توضیحات دیگر مربوط به کسب و کارها، فروشگاهها و تمامی اماکن عمومی یا خصوصی در سطح کشور در معرض دسترسی عموم قرار بگیرد.

 


در محتوای نقشه شهر شیراز به این مطالب پرداخته‌ایم:


لزوم داشتن نقشه شهر شیراز:

شیراز شهر شعر و ادب ایران از جمله  شهرهایی به شمار می‌رود که همه ساله پذیرای خیل زیادی از مسافران و توریستهای مختلف از سرتاسر ایران و جهان است. اما هر سفری نیاز به یکسری وسایل و تجهیزات دارد که در این بین نقشه شیراز می تواند کاربردی ترین آن‌ها باشد. از این رو خرید نقشه شیراز از واجبات سفر است که می توان با کمک آن به راحتی مکان‌های مختلف شیراز را پیدا کرد.

 

خرید نفشه شهر شیراز برای سفر به شیراز ضروری است


نقشه ترافیک شیراز:

نقشه ترافیک شیراز این قابلیت را برای شما ایجاد می کند که در هنگام سفرهای درون شهری با اطلاع از وضعیت ترافیک شیراز مسیرهای بهتر و کم ترافیکی را برای دور زدن ترافیک انتخاب کنید. این امکان تاثیر بسزایی در کاهش مدت زمان سفرهای شهری و در نتیجه کاهش اتلاف وقت، کاهش مصرف سوخت و البته کاهش آلایندگی خواهد داشت.


نقشه هوشمند شیراز

نقشه هوشمند شیراز با امکان مشاهده‌ی نقشه در نمای پرسپکتیو و چرخش ۳۶۰ درجه، جستجو آفلاین محلات، معابر و مکان‌های شهر، سرویس آفلاین این‌دوروبرها برای یافتن فرصت‌های اطراف برای راحتی حال همشهریان و مسافران عزیز پیاده سازی شده است. نقشه هوشمند شیراز مخصوص گوشیهای ios هم ارائه شده است که همشهریان عزیز بتوانند دسترسی آسان‌تری داشته باشند. نقشه شیراز با کیفیت بالا به صورت آفلاین برای بهبود و تسریع وقت شما همشهریان و مسافران عزیز هم پیاده سازی شده است.

 

نقشه شهر شیراز را بصورت نقشه هوشمند شیراز تهیه کنید


معرفی چند مکان در شیراز:

  • آدرس فرهنگ شهر شیراز:

فرهنگ شهر شیراز جز منطقه شش شهر شیراز مباشد. این شهرداری از سال ۱۳۷۲ به جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به مردم شریف و فرهیخته و با فرهنگ ساکن در محدوده خدماتی محول شده است. این منطقه جز یکی از مناطق مهم شیراز بوده که محله های خوب و مرفه نشین شیراز در آن وجود دارد. در نقشه شیراز براحتی می‌توان آدرس فرهنگ شهر شیراز را پیدا کرد.

  • میدان اطلسی شیراز:

یکی از زیباترین میدان‌های شیراز، میدان قائم معروف به میدان اطلسی  شیراز است که فضای بسیار زیبا و بزرگی دارد. همونطور که می‌دانید اهالی شیراز به راحت بودن و اهل گردش و تفریح بودن معروف هستند. میدان اطلسی شیراز یکی از فضاهای سبزی به حساب می‌آید که شیرازی‌ها در جمعه شب دور هم جمع می‌شوند و یک خوشی ساده و بی تکلف را تجربه می‌کنند. در نقشه شهر شیراز،  میدان اطلسی شیراز را به‌ سرعت پیدا کنید.

  • معالی آباد شیراز:

بلوار معالی آباد یا همان بلوار دکتر شریعتی  در شمال غرب شیراز قرار گرفته است و از نقاط پر رفت و آمد شیراز محسوب می‌شود که بسیارشیک و فوق العاده است. از نظر دسترسی خیابان های معالی آباد شیراز در راستای بلوار شهید چمران قرار گرفته اند که با عبور از بلوار معالی آباد می‌توان به فلکه احسان و فرهنگ شهر شیراز رسید. یکی از عواملی که موجب شده است خیابان های معالی آباد شیراز شهرت یابد و گردشگران در سفر به شیراز حتما از آنجا دیدن کنند، وجود مجتمع‌ها و هتل‌های فوق العاده و منحصر به فردی است که در معالی آباد شیراز وجود دارند. در نقشه شیراز (shiraz map) نگاهی بیندازید و خیابان های معالی آباد شیراز را پیدا کنید.

 

خیابان های معالی آباد شیراز معروف و پر رفت و آمد است

  • دروازه قرآن:

این دروازه در ابتدا در زمان عضدالدوله دیلمی ساخته شد و قرآنی در آن جای داده شد تا مسافران با گذر از زیر آن متبرک شوند. در دوره زندیه کریم خان زند این دروازه را بازسازی کرد و اتاقی به بالای آن افزود و دو جلد قرآن بزرگ نفیس، به خط سلطان ابراهیم بن شاهرخ تیموری، در اتاقک بالای آن جای داد.

این قرآن‌ها، که به «قرآن هفده کیلوگرم» معروفند، اکنون از دروازه قرآن به موزه پارس انتقال یافته‌اند. دروازه قرآن در دوره قاجاریه به علت وقوع چندین زلزله دچار صدمات زیادی شد که محمد زکی خان نوری آن را تعمیر نمود. این بنا در گذشته طاق قرآن نیز نامیده شده‌است.

نمای کلی دروازه ی قرآن، نمادی از آرامگاه کورش کبیر است که مصالح به کار رفته در آن، سنگ و سیمان است که به شیوه ی سنتی ساخته شده و در سطوح شمالی و جنوبی آن اندکی کاشی کاری شده است. دروازه قرآن شیراز، دارای یک دهنه ی بزرگ در میان و دو دهنه ی کوچک در دو سوی آن است.

 

نقشه شیراز آدرس شهر شیراز نقشه ی شهر شیراز

  • آرامگاه سعدی شیراز:

آرامگاه سعدی معروف به سعدیه محل دفن سعدی، شاعر برجستهٔ پارسی‌گوی است. این آرامگاه در انتهای خیابان بوستان و کنار باغ دلگشا در دامنهٔ کوه در شمال شرق شیراز قرار دارد. آرامگاه شیخ مشرف الدین بن مصلح الدین سعدی شیرازی در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۵۳ در انجمن آثار ملی به ثبت رسیده‌ است.

 

نقشه شیراز نقشه شهر شیرازنقشه آنلاین شیراز

 


جاهای دیدنی شهر شیراز روی نقشه:

قبل از معرفی جاهای دیدنی شیراز بهتر است ابتدا شیراز را بدرستی بشناسیم. شیراز شهری پر از زیبایی‌های تاریخ و فرهنگ ایرانی است که هر کسی را وسوسه میکند تا سفری به یاد ماندنی را به شیراز داشته باشد. سفری در دالان تاریخ با گذر از عظمت و شکوه ایران باستان تا معماری های بی بدیل دوران زندیه و قاجار.

میتوانی ساعت‌ها رهسپار خیابان‌هایش شوی تا لحظاتی به شیرینی طعم فالوده‌هایش در خاطرت نقش ببندد و با عطر بهار نارنج‌هایش به اشعار زیبای حافظ و سعدی گوش جان بسپاری. همه‌ی اینها در کنار هم تجربه‌ای فراموش نشدنی را برایتان رقم خواهد زد.

 

عکس جاهای دیدنی شهر شیراز

نقشه شهر شیراز نقشه شیراز


روز شیراز

با تصویب شورای شهر شیراز و تایید مجلس شورای اسلامی نیمه بهار،پانزدهم اردیبهشت ماه به عنوان روز شیراز نامگذاری شده است. شیراز به عنوان شهر مشاهیر ادبیات ایران سعدی و حافظ و با پیشینه ای عظیم در تاریخ و فرهنگ این سرزمین جایگاه ویژه ای نزد ایرانی ها دارد. انتخاب یک روز در سال به عنوان روز شیراز اتفاقی بوده که برای اولین بار در تقویم روزهای ملی کشور رخ داده است.


فاصله شیراز تا شهرهای اطراف:

فاصله شهر شیراز تا شهرهای دیگر:

فاصله شیراز تا بندرعباس: 572 کیلومتر – زمان: 6 ساعت و 48 دقیقه
فاصله شیراز تا بوشهر: 297 کیلومتر – زمان: 4 ساعت و 14 دقیقه
فاصله شیراز تا اصفهان: 482 کیلومتر – زمان: 5 ساعت و 26 دقیقه
فاصله شیراز تا یزد: 440 کیلومتر – زمان: 5 ساعت و 3 دقیقه
فاصله شیراز تا تهران: 942 کیلومتر – زمان: 9 ساعت و 59 دقیقه
فاصله شیراز تا کرمان: 566 کیلومتر – زمان: 6 ساعت و 43 دقیقه

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 5 Average: 5]

اکتبر 10, 2019
دسته بندی :
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
شعب سرمایه گذاری دانش و سرمایه شیراز x بخوانید...