منوی سایت

خرید پاوربانک

بازدیدها: 168

خرید پاوربانک

خریدپاوربانک نیازمند دانستن نکاتی است که اگر از آنها بی اطلاع باشید شاید خرید پاوربانک برای شما کمی سخت باشد یا به آن پاوربانکی که مدنظرتان است نرسید. این روزها با سرعت پیشرفت تکنولوژی و ارائه هرچه بیشتر ابزار هوشمند در زندگی بشر نگرانی چگونگی شارژ آنها و خرید پاوربانک با کیفیت بالا روز به روز بیشتر می شود. اکثر این دستگاه ها پس از مدتی شارژشان تمام می شود و شما برای استفاده از آنها نیازمند شارژ باطری آنها توسط شارژ هستید. حال اگر اتمام شارژ در خارج از منزل یا در سفر اتفاق بیفتد و شما نیاز شدید و کار واجب داشته باشید و دنبال راهی باشید که گوشی یا لپ تاپ خود را فقط 5درصد شارژ کنید. در این موقع نیاز به خرید پاوربانک یک امر واجب می شود. به بیان ساده پاوربانک یک وسیله پرکاربرد و جزء واجبات زندگی کاربرانی شده که شارژ و استفاده از تلفن همراه برایشان مهم و ضروری است.

 

خرید پاوربانک جزء ضروری ترین وسایل زندگی گروهی از ما شده است

مطالب پر بازدید در موررد پاوربانک

شارژر همراه

پاوربانک خورشیدی

پاوربانک چیست و کاربرد آن چیست؟

بهتر است ابتدا برای خرید پاور بانک بدانید دقیقا پاور بانک چیست! معنی لغوی پاور بانک در فارسی شارژ همراه است.پاوربانک یک نوع باتری یدک یا اضافی قابل شارژ می باشد که شما آن را شارژ می کنید و در صورت اتمام شارژ گوشی یا وسیله دیگر شما مانند لپ تاپ یا تبلت به کمک شما می آید.

 

قبل از خرید پاوربانک بهتر ست به نکات مهمی توجه کنید.

 

برای اینکه هنگام خرید پاوربانک انتخاب بهتری داشته باشید به این نکات دقت کنید

  • ظرفیت پاوربانک
  • اندازه و وزن پاوربانک
  • تعداد پورت خروجی
  • نوع باتری پاوربانک
  • نمایشگر شارژ پاوربانک
  • کیفیت ساخت و جنس بدنه پاوربانک
  • قیمت و برند پاوربانک
  • ایمنی پاوربانک
  • شارژر پاوربانک
  • مدت زمان شارژ خود پاوربانک

 

ظرفیت پاوربانک

اولین و شاید اصلی ترین نکته هنگام خرید پاوربانک توجه به ظرفیت پاوربانک است. ظرفیت پاوربانک یعنی تا خالی شدن کامل پاوربانک و نیاز دوباره به شارژ آن چندبار می تواند گوشی یا تبلت یا مثلا ساعت هوشمند شما را شارژ کند. تمام پاوربانک ها یک ظرفیت اسمی دارند که ظرفیتی است که کارخانه سازنده مدعی آن است و حال آنکه ظرفیت واقعی حدود 20 درصد کمتر از آن است و شما باید ظرفیت باتری دستگاه هوشمند خود را نیز بدانید و پاوربانکی را انتخاب کنید که حداقل دوبرابر ظرفیت دستگاه شما باشد تا بتوانید آن را دست کم یک بار با پاور بانک خود شارژ کنید.

 

خرید پاور بانک نیازمند دانستن ظرفیت واقعی و ظرفیت کاربردی پاوربانک است.

 

اندازه و وزن پاوربانک

نکته مهم دیگر در خرید پاوربانک اندازه و وزن آن است. چرا که وقتی شما در خارج منزل یا در سفر می خواهید از پاوربانک استفاده کنید اهمیت وزن و اندازه پاوربانک که باید آن را حمل کنید نمایان می شود. لازم به ذکر است وزن و اندازه پاوربانک با ظرفیت آن ارتباط مستقیم دارد و هرچه اندازه و وزن پاوربانک بیشتر می شود بطبع ظرفیت آن نیز بالا می رود.

 

اگر برای پیاده روی یا ورزش نیازمند بردن پاوربانک با خود هستید پس پاوربانکی با وزن کم انتخاب کنید.

 

تعدادپورت خروجی

تعداد پورت خروجی پاوربانک فاکتور دیگری برای خرید پاوربانک با کارایی مطلوب است. تعداد پورت خروجی یا همان درگاه USB، در واقع خروجی پاوربانک است که به شما امکان شارژ گوشیتان را می دهد. اگر فقط یک تلفن همراه دارید پاوربانکی با یک پورت برای شما مناسب است. اما اگر وسایل هوشمند بیشتری دارید که می خواهید بطور همزمان استفاده کنید باید به فکر خرید پاوربانکی با پورت بیشتر باشید.

 

خرید پاوربانکی ک تمام وسایل شما را همزمان بتواند شارژ کند واقعا لذت بخش است.

 

نوع باتری پاوربانک

باتری بکار رفته در پاوربانک آنقدر مهم است که هم بر کیفیت پاوربانک و هم بر قیمت تمام شده آن تاثیر خواهد گذاشت. چرا که کاراصلی پاوربانک داشتن شارژ و شارژ گوشی شماست. حال اگر باتری خوب و بادوامی پاوربانک را حمایت نکند، پاوربانک به یک وسیله بدردنخور تبدیل خواهد شد. پس لطفا برای خرید پاوربانک به نوع و مدل باتری بکاررفته در آن دقت بیشتری بکنید.

 

خرید پاوربانک بدون توجه به ساختار آن شاید بعدا دردسرساز بشود.

 

نمایشگر شارژ پاوربانک

نمایشگر شارژ پاوربانک یا همان LED بجز جنبه زیبایی کاربرد مهم تری دارد و آن اطلاع شما از میزان شارژ باقی مانده در پاوربانک است. درست است که امروزه اکثر پاوربانک ها این قابلیت را دارا هستند. اما اینکه چراغ های پاوربانک بدرستی کار کند و رضایت شما را بطور کامل جلب نماید آن را حائز اهمیت میکند.پس هنگام خرید پاوربانک بد نیست آن نگاهی هم به نمایشگر شارژ آن بیندازید.

 

خرید پاوربانک یعنی یک شارژر همیشگی که خیالت رو بابت شارژ کامل راحت میکند.

 

کیفیت ساخت و جنس بدنه پاوربانک

شاید با خود بگویید جنس بدنه پاوربانک هنگام خرید پاوربانک چه اهمیتی دارد و پیش خود بگویید این تلفن همراه است که بدنه آن مهم است و باید از ان محافظت نیز بشود. اما جنس بدنه پاوربانک درارای اهمیت است و معمولا یا از پلاستیک است یا فلزی می باشد. هرکدام از این دو جنس دارای ایراداتی می باشند. پاوربانک با بدنه پلاستیک زود خراب می شود و پاوربانک فلزی خط و خش می افتد. انتخاب کاور مناسب برای پاوربانک راه کار مناسبی برای محافظت از بدنه آن است.

 

تنوع پاوربانک ها بحدی زیاد است که دقت زیادی برای خرید پاوربانک لازم است.

 

قیمت و برند پاوربانک

برای خرید پاوربانک یادتان نرود که “پاوربانک ارزان وجود ندارد” بلکه بسته به قابلیت های متفاوت پاوربانک قیمت آن تعیین می شود. هرچه ظرفیت آن بالاتر و امکانات بیشتری داشته باشد قیمتی بالاتر خواهد داشت. امروزه تنوع پاوربانک ها در بازار به شدت افزایش یافته است و هرگز فراموش نکنید پاوربانکی که نسبت به مدل های مشابه ارزان تر است اما همان ویژگی ها را دارد یا تقلبی است یا برندی بی نام و نشان است که شاید کیفیت آن هنوز تایید نشده است. توجه به کیفیت و تناسب آن با قیمت نکته اصلی در خرید پاوربانک است.

 

پولی که برای خرید پاوربانک خرج میکنیم یعنی دغدغه و استرس خودمان را کاهش می دهیم.

 

ایمنی پاوربانک

  • در خرید پاوربانک دقت به استاندارها و نکات امنیتی پاوربانک ضروری است چرا که رعایت نکردن آنها باعث صدمه جدی به دستگاه هوشمند شما می شود.
  • از پاوربانک خود در مقابل دمای بالا مراقبت کنید زیرا اگر دما بیش از حد شود ورودی و خروجی دستگاه قطع می شود تا رسیدن به دمای عادی قطع می ماند.
  • پاوربانکی بخرید که در مقابل شارژ بیش از حد بتواند جریان شارژ را قطع کند تا عمر باطری پاوربانک کاهش پیدا نکند. خرید پاوربانکی که بتواند از خود در مقابل ولتاژ بالا نیز حفاظت کند به صدمه ندیدن پاوربانک کمک می کند.

 

شارژر پاوربانک

شارژ پاوربانک جز ابزاری است که حتما در هنگام خرید پاوربانک آن را از فروشنده بخواهید و اطمینان حاصل کنید که شارژر پاوربانک مناسب و به همراه پاوربانک باشد.

 

یادتان نرود خرید پاوربانک به تنهایی خیال شما را ر احت نمیکند باید بعد از خرید شارژ آن را دائم چک کنید.

مدت زمان شارژ خود پاوربانک

نکته دیگر که شاید اغلب ما هنگام خرید پاوربانک به آن بی توجه هستیم مدت زمان شارژ خود پاوربانک است. فرض کنید شما برای بیرون رفتن از منزل عجله دارید و حتما باید پاوربانک خود را نیز ببرید حال آنکه اگر پاوربانک نیاز به شارژ شدن داشته باشید و این کار ساعت ها بطول مینجامد دیگر شما نمی توانید از پاوربانک استفاده کنید و ان را با خود ببرید. پس در هنگام خرید پاوربانک از مدت زمان مورد نیاز برای شارژ خود پاوربانک نیز آگاه شوید.

 

نگه داری از پاوربانک به طول عمر آن کمک زیادی خواهد کرد.

 

افزایش طول عمر پاوربانک

رعایت نکاتی آسان باعث افزایش طول عمر پاوربانک شما خواهدشد و به شما این اجازه را می دهد که مدت زمانی طولانی با آرامش از پاوربانک خود استفاده کنید:

  • سعی کنید پس از خرید پاوربانک آن را همیشه در دمای اتاق نگه داری کنید.
  • پاوربانک نیز مثل دیگر دستگاه های هوشمند برای طولانی تر شدن عمر باطری خود بهتر است قبل از اولین استفاده باطری آن را کاملا شارژ کنید. پس بعد از خید پاوربانک ابتدا آن را کامل شارژ کنید و بعد با خیال آسوده از آن استفاده کنید.
  • قبل از خالی شدن کامل شارژ پاوربانک حتما آن را شارژ کنید و در کل سعی کنید همیشه آن را برای استفاده آماده نگه دارید.
  • پاوربانک نیز مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری نسبت به ضربه حساس است پس مراقب باشید پس از خرید پاوربانک از آن مراقبت کنید تا ضربه ای به آن وارد نشود یا از دستتان نیفتد که باعث آسیب رسیدن به قطعات الکترونیکی آن خواهد شد.

 

خرید پاوربانک تبدیل به راه کاری برای راحتی بیشتر زندگی شما شده است.

 

در این مطلب ما سعی کردیم تا حدی شما را با خصوصیات انواع پاوربانک آشنا کنیم تا قبل از خرید پاوربانک اطلاعاتی راجع به آن داشته باشید و با دقت و وسواس بیشتری این وسیله پرکاربرد را بتوانید خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید پاوربانک بار دیگر مطالب بالا را مرور کنید تا بتوانید پاوربانکی با کیفیت و ماندگاری طولانی البته با قیمت مناسب خریداری کنید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 6 Average: 4.2]

مارس 18, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
برد گوشی چیست؟ x بخوانید...