منوی سایت

خرید ماسک به صورت عمده و بسته ای

بازدیدها: 1546

راهنمای خرید ماسک به صورت عمده و بسته ای

همانطور که می دانید؛ این روزها به دلیل شیوع کرونا، خرید ماسک به صورت عمده و بسته ای، خرید و فروش عمده ماسک پارچه ای، خرید و فروش عمده ماسک پزشکی، خرید ماسک سه لایه ای، خرید ماسم فیلتردار و… رواج زیادی پیدا کرده است. حال در ادامه میخواهیم شما را با مراکز خرید ماسک به صورت عمده و بسته ای چه به صورت حضوری و خرید ماسک بهداشتی به صورت آنلاین و همچنین قیمت انواع مدلهای ماسک عمده آشنا کنیم.

مطالب مرتبط:  | کار در منزل شیراز | خط واحد شیراز |

لیست عناوین مطالب در پست خرید ماسک


 

انواع ماسک در بازار

اگر قصد خرید ماسک به صورت عمده و بسته ای دارید، ابتدا باید نوع ماسکی که مدنظر دارید، مشخص کنید؛ به طور مثال اگر قصد خرید و فروش عمده ماسک پزشکی را دارید؛ باید به سراغ مراکز پخش لوازم پزشکی بروید؛ یا اینکه اگر قصد خرید عمده یکبار مصرف، یا همان ماسک عادی را دارید باید به مراکز پخش مواد بهداشتی و دارویی رجوع کنید. به این نکته هم توجه کنید گه قیمت انواع مدلهای ماسک عمده با هم متفاوت است و باید این فاکتور هم در نظر بگیرید.

حال در ادامه ما لیست مراکزی که به خرید و فروش عمده ماسک پزشکی، خرید و فروش ماسک پارچه ای، خرید و فروش عمده ماسک پزشکی، خرید ماسک فیلتردار، خرید ماسک لایه ای، خرید ماسک پرستاری، خرید عمده ماسک یکبار مصرف، خرید عمده ماسک تنفسی و… می پردازند برای شما درج کرده ایم.

 

خرید ماسک


مراکز خرید ماسک به صورت عمده و بسته ای

 

فروش عمده ماسک سه لایه – پخش عمده ماسک سه لایه  در شیراز

سرپرست بخش فروش عمده ماسک سه لایه: علی جمشیدی

شماره تماس:۰۹۱۲۰۱۳۳۹۰۳

مشخصات: تولید و پخش ماسک یک بار مصرف سه لایه با مناسب ترین قیمت و با بهترین کیفیت. توزیع ماسک سه لایه به سراسر کشور. برای اطلاع از قیمت انواع مدلهای ماسک عمده به شماره درج شده تماس بگیرید.


 

فروش عمده ماسک سه لایه پرستاری ملت بلون تمام پرس

شماره تماس: ۰۹۱۷۷۳۸۹۹۰۲ – ۰۹۳۶۲۰۷۰۰۳۸

مشخصات: فروش عمده ماسک تمام پرس، کش پرس سه لایه ملت بلون کیفیت عالی در مدل با فیکسر و بدون فیکسر.


 

فروش عمده ماسک پارچه ای در شیراز

فروش قیمت عمده ماسک بصورت کل و جز، با بهترین کیفیت پارچه ترک، قابل شست و شو، با فیلتر قابل تعویض ( کربن ) با انواع طرح و بصورت سفارشی

پخش عمده انواع ماسک کودک. ماسک نانو فایبر. ماسک پزشکی. ماسک فیلتر کربن.


 

فروش ماسک سه لایه سفید با گیره بینی پیام دیابت

شماره مرکز پیام دیابت: ۰۷۱۳۲۲۳۷۴۶۹

آدرس: آدرس: شیراز – میدان ولیعصر – پل پیرنیا – مقابل کلینیک شهید رضایی – مجتمع تجاری سلمان – طبقه همکف واحد 11

مشخصات: ماسک سفید سه لایه دارای گیره بینی می باشد و از بهترین ماسک ها در ایران است. بدون رایحه بوده و دارای کش نرم و سایز استاندارد است. این ماسک به صورت کاملا بهداشتی تولید شده و دارای تاییدیه وزارت بهداشت می باشد. هر سه لایه این ماسک سفید بوده و به صورت پرس اتوماتیک این لایه ها به هم دوخته شده است. جلوگیری از انتقال ویروس و باکتری * جلوگیری از ورود ذرات معلق در هوا به سیستم تنفسی.


فروش ماسک تنفسی و ماسک سه لایه و ماسک پارچه ای – شیراز

شرکت پارسا طب: ۰۲۱۹۱۰۲۳۳۲۳

مشخصات: فروش عمده ماسک های بهداشتی و ماسک یکبار مصرف در بسته بندی های مناسب و با بهترین کیفیت در انواع ماسک بدون کش و ماسک با کش .

توجه: برای سفارش و خرید ماسک یکبار مصرف و اطلاع از قیمت انواع مدلهای ماسک عمده با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۳۳۲۳ تماس حاصل نمایید.


 

فروش عمده ماسک سه لایه استریل

تلفن: ۰۹۱۰۶۳۲۹۵۵۱

 آدرس: شیراز شهرک صنعتی بزرگ شیراز بعد از میدان پژوهش خ صادرات شمالی

مشخصات: کارخانه تولید پوشاک ماترن واقع در شهرک صنعتی شیراز با استفاده از امکانات پیشرفته اقدام به تولید ماسک سه لایه یکبار مصرف استریل شده با مجوز اداره بهداشت و اداره صنایع نموده است. ماسک ها در پک سه تایی و بسته بندی مادر 75تایی عرضه می شود با توجه به تعداد خرید قیمت تغییر خواهد کرد.

فروش عمده ماسک پزشکی

 

مرکز تولید ماسک سه لایه ، ماسک سه لایه

مشخصات این آگهی: کاملا استاندارد دارای لایه ضد ویروس sms (پارچه sms از دو نوع پارچه اسپان بان و ملت بلون تشکیل شده.) دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان تولید شده در محیط کاملا استریل و به صورت اتوماتیک ماسک فول پرس پزشکی (آبی رنگ) اس ام اس آبی بافتینه 1480 (با تست آب).

شماره سرپرست بخش فروش عمده ماسک سه لایه به صورت غیرحضوری: ۰۲۱۶۶۸۴۷۰۳۴ – ۰۹۱۰۴۹۶۶۱۴۰

آدرس: تهران-امام خمینی


 

فروش عمده ماسک سه لایه پرستاری پرس شرکتی

مشخصات این آگهی: ماسک سه لایه پرستاری پرس شرکتی دارای گیره بینی بسیار با کیفیت و کاملا دستگاهی تولید میشود. فروش بصورت عمده با پایینترین قیمت، امکان ارسال و پخش عمده ماسک سه لایه به سراسر کشور.

شماره تماس: ۰۹۳۸۸۳۸۱۰۲۰

برای اطلاع از قیمت انواع مدلهای ماسک عمده به شماره درج شده تماس بگیرید.


 

فروش عمده ماسک پزشکی

سرپرست بخش فروش عمده ماسک پزشکی: اقای سرایی

شماره تماس: ۰۹۳۸۶۷۰۰۴۸۵

مشخصات این آگهی: تولید کننده ماسک پزشکی ، فروش ماسک بدون واسطه ماسک سه لایه پزشکی ( ماسک پزشکی کش دار ) فول اولترا سونیک با حذف واسطه واز مبدا تولید آماده عقد قرارداد با ارگانها و سازمانها فروش ماسک سه لایه کش دار پزشکی همراه با ارسال به سراسر کشور. تولید ماسک سه لایه با استفاده از بهترین مواد اولیه . تولید ماسک در تناژ بالا.


 

فروش عمده ماسک سه لایه و دستکش

پارسیان: ۰۲۱۴۴۲۱۵۹۲۶ – ۰۲۶۳۶۱۰۷۲۱۰ – ۰۹۱۲۳۲۰۷۷۹۴

مشخصات این آگهس: فروش انواع ماسک سه لایه و دستکش فروش عمده ماسک ( فروش ماسک تنفسی ) فروش انواع ماسک سه لایه اسپان باند . کاملا بهداشتی و با فیلتراسیون بالا.


 

مرکز پخش ماسک سه لایه – ماسک سه لایه پزشکی

شماره تماس: محمد جعفری زاده، ۰۹۱۴۹۸۹۶۹۴۶

مشخصات این آگهی: فروش عمده ماسک سه لایه پرسی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت. 1) اسپان – ملت بلو – اسپان با کش پرسی 2) اسپان – اس ام اس – اسپان با کش چسبی 3) سه لایه اسپان با کش پرسی 4) ماسک کش دوخت انواع بدنه موجود در کارخانه: اسپان، اس ام اس، سه لایه اسپان

برای اطلاع از قیمت انواع مدلهای ماسک عمده به شماره درج شده تماس بگیرید.

 

قیمت انواع مدلهای ماسک عمده

 

قیمت انواع مدلهای ماسک عمده

قیمت انواع مدلهای ماسک عمده با توجه به برند آنها با هم متفاوت است. برند های ماسک شامل آپولو، ماسگارد، یووکس، پارکسون، اس پی سی، گاما، گرین لایف، تری ام است. حال عرف قیمت انواع مدلهای ماسک عمده و بسته ای باید توسط وزارت بهداشت و صنف آن تعیین شود. در ادامه قیمت انواع مدل های ماسک به صورت تکی درج شده است.

 پرفروش ترین های خرید و قیمت روز ماسک
نوع ماسک قیمت روز ماسک (تومان)
ماسک سوپاپ دار آپولو مدل Carbon Active بسته سه عددی ۱۰۹۰۰۰
ماسک تنفسی مدل EN14 ۲۰۰۰۰
ماسک بهداشتی شفاف ماسگارد ۲۵۰۰۰
ماسک تنفسی سوپاپ دار بزرگسال – بسته ۵ عددی ۳۵۰۰۰
ماسک تنفسی بانوان – بسته ۲ عددی ۷۰۰۰
ماسک تنفسی کودک – بسته ۲ عددی ۷۰۰۰
ماسک تنفسی سوپاپ‌ دار کودک – بسته ۵ عددی ۳۰۰۰۰
ماسک پیاده روی اربعین ۶۵۰۰
ماسک تنفسی آرایشگر – بسته ۵ عددی ۳۵۰۰۰
ماسک صورت کد ۲۲۲ ۱۵۰۰۰
ماسک فیلتر دار مدل ۳MAX ۳۳۰۰۰
ماسک تنفسی مدل ۳M0086 ۲۳۰۰۰
ماسک سوپاپ دار مدل ۲۲۲۰ silv-Air یووکس ۲۳۸۰۰
ماسک ایمنی سوپاپ دار مدل HY-8226FFP2 ۴۲۰۰
ماسک تنفسی مدل FFP2NR-SH3200 پارکسون ۸۰۰۰
ماسک سوپاپ دار مدل HY8636 اس پی سی ۲۰۹۰۰
ماسک تنفسی گاما ۱۳۰۰۰
ماسک تنفسی تاشو مدل FFP1 پارکسون ۹۶۰۰
ماسک سوپاپ دار مدل ۲۳۱۲ silv-Air یووکس ۳۷۰۰۰
ماسک سوپاپ دار مدل ۳۳۱۰ silv-Air یووکس ۳۳۰۰۰
ماسک سوپاپ دار مدل ۳۲۲۰ silv-Air یووکس ۱۷۲۰۰
ماسک تنفسی تاشو مدل FFP2NR-SH3200V پارکسون ۱۳۲۰۰
ماسک تنفسی فیلتر دار گرین لایف مدل N99 ۲۳۵۰۰
ماسک کاسه ای N95 14۰۰۰
ماسک تنفسی امگا کد HY8222 FFP2 27۰۰۰
ماسک سه لایه تخت بسته ۵ عددی ۸۰۰۰
ماسک سه لایه کشی King بسته ۵۰ عددی ۱۵۰۰۰۰
فیلتر ماسک تری ام مدل ۶۰۰۶-۰۶ ۱۰۵۰۰۰
پد و کاور فیلتر ماسک تری ام مدل ۵p71 بسته ۲ عددی ۳۰۸۰۰
پد فیلتر ماسک تری ام مدل ۵p71 بسته ۱۰ عددی ۶۰۰۰۰

مشخصات ماسک سه لایه جراحی

ماسک سه لایه جراحی، ماسک سه لایه کشدار که بعضا به اشتباه بعضی افراد آن را ماسک صورت هم می‌نامند، ابتدایی ترین فیلتر تنفسی در برابر خطرات ناشی از آلاینده و ویروس‌ها به شمار می‌رود.

از دلایل اصلی محبوبیت این نوع از ماسک تنفسی که اغلب افراد برای خرید عمده ماسک سه لایه پزشکی اقدام می‌کنند قیمت ماسک سه لایه پزشکی است.

شکل و شمایل این ماسک‌ها عموما به صورت مستطیل شکل بوده و دارای دو کش نرم برای نگهداری روی گوش‌ها است.

اندازه استاندارد ماسک سه لایه پزشکی عموما مطابق موارد زیر است:

طول ماسک: ۱۷ سانتی متر معادل ۱۷۰ میلی متر
عرض ماسک: ۱۰ سانتی متر معادل ۱۰۰ میلی متر


 

مطالب پیشنهادی:

 


 راهنمای خرید ماسک یکبار مصرف

ماسک های یکبار مصرف که بیشتر در مراکز بهداشتی به فروش میرسد؛ وسایل خیلی ساده و ابتدایی هستند که از جنس کاغذ ساخته می شوند و نحوه استفاده از آن ها خیلی راحت است. همچنین این ماسک ها وزن خیلی کمی داشته و برای افراد مشکلی ایجاد نمی کنند. جهت تهیه و خرید عمده ماسک یکبار مصرف ارزان قیمت می توانید به یکی از مراکز پخش تجهیزات پزشکی و بهداشتی مراجعه کنید.

 


راهنمای خرید ماسک پزشکی

ماسک پزشکی همانطور که از نامش هم مشخص است دارای سه لایه می‌باشد، که معمولا شامل دو لایه اسپان‌باند و یک لایه مِلت بِلون است. همچنین در ساخت ماسک سه لایه پزشکی از پارچه‌های مخصوص پروپیلن استریل استفاده می‌شود. لایه بعدی یعنی اسپان‌باند به منظور جلوگیری از ذرات آلوده همانند ویروس، باکتری و سایر آلودگی‌ها عمل می‌کند، در واقع این لایه به صورت مکانیکی و همانند عملیات اَلَک کردن عمل می‌کند.


 

راهنمای خرید ماسک فیلتردار

ماسک N95 فیلتردار  در مقایسه با ماسک جراحی سه لایه قدرت حفاظتی بالاتری دارد. از این ماسک برای پوشاندن بینی و دهان استفاده می‌شود و با 2 یا 4 بند کشی در محل استفاده قرار می‌گیرد. این ماسکها دارای پارچه ملت بلاون و کربن اکتیو هستند. جنس این ماسک از الیاف نابافته است و این الیاف به صورت لایه لایه روی هم قرار گرفته‌اند.

جنس سوپاپ به کار رفته در ماسک فیلتر دار از بهترین مواد درجه یک است. سیلیکون موجود در سوپاپ‌ها سیلیکون غذایی هستند. این ماسک دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است.

 


اگر  پخش کننده ماسک هستید بخوانید

فروشگاه های معتبر لوازم بهداشتی و مراکز عرضه و فروش تجهیزات و لوازم پزشکی، همچنین داروخانه های سرتاسر کشور، ارائه دهنده انواع ماسک یکبار مصرف، ماسک سه لایه، ماسک پزشکی و… با درجه کیفی و مرغوبیت های متفاوت و قیمت های متنوع می‌باشند. اما اگر شما یکی از پخش کننده ها و خرده فروشان ماسک هستید، می‌توانید برای خرید عمده و یکجای بار مورد نیازتان، یا به سراغ کارخانه های سازنده ماسک بروید، یا اینکه محصول را از منبع اصلی توزیع آن تهیه نمایید. به این ترتیب تا حد زیادی در هزینه های خرید صرفه جویی خواهید کرد و زمان خیلی کمتری را نیز صرف این کار می نمایید. به علاوه می توانید از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنید.

همچنین برای خرید و فروش ماسک به صورت عمده و بسته ای میتوانید در سارجو آگهی خود را به راحتی ثبت کنید و فروش خود را چند برابر کنید.

 

لیست عبارت های جستجو شده توسط افراد برای خرید ماسک

قیمت انواع مدلهای ماسک عمده خرید ماسک به صورت عمده و بسته ای فروش عمده ماسک سه لایه کشدار فروش عمده ماسک پارچه ای فروش عمده ماسک تنفسی، فروش عمده ماسک صورت خرید عمده ماسک پزشکی پخش عمده ماسک یکبار مصرف خرید ماسک بهداشتی خرید ماسک پزشکی خرید ماسک پرستاری خرید ماسک فیلتر دار خرید ماسک فانتزی خرید ماسک جراحی خرید ماسک تنفسی کره ای خرید ماسک تنفسی عمده خرید ماسک تنفسی سه لایه خرید ماسک سه لایه خرید ماسک سه لایه دیجی کالا خرید ماسک سه لایه جراحی خرید ماسک سه لایه نانو تشخیص ماسک سه لایه  قیمت انواع مدلهای ماسک عمده

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 5 Average: 5]

آگوست 30, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
درمان پارکینسون در شیراز x بخوانید...