منوی سایت

خرید زعفران شیراز

بازدیدها: 2708

خرید زعفران شیراز

برای خرید زعفران شیراز بدنبال مرکز خرید زعفران در شیراز هستید؟ شاید هم بدنبال قیمت زعفران، قیمت زعفران با ریشه از نمایندگی زعفران بهرامن در شیراز هستید؟ این سوال که خرید زعفران عمده از کشاورز و یا بطور کل خرید زعفران از کشاورز چه شرایطی دارد در دهن شما نیز هست؟ با تیم سارجو و محتوای خرید زعفران شیراز همراه شوید تا نه تنها به پاسخ تمام این سوالات برسید بلکه نحوه خرید زعفران ارگانیک را نیز بدانید. در سارجو بمانید و ادامه محتوای خرید زعفران شیراز را از دست ندهید.

 

معرفی مراکز خرید زعفران شیراز

در جدول زیر مراکز خرید زعفران شیراز را به همراه آدرس و شماره تلفن برایتان گردآوری کرده‌ایم تا شما را برای خرید زعفران شیراز و خرید زعفران ارگانیک یاری کرده باشیم.

لیست مراکز خرید زعفران شیراز

ردیف نام مرکز خرید زعفران شیراز آدرس مرکز خرید زعفران شیراز شماره تماس
1 فروشگاه خشکبار و زعفران مصطفوی شیراز،چهارراه خلدبرین، ابتدای خیابان مشیر غربی 09379609797
2 نمایندگی زعفران سرگل استهبان شیراز،خیابان فرصت شیرازی، خیابان روزی طلب 09171101017
3 نمایندگی زعفران شیراز شیراز، بازار وکیل 09173115264
4 فروشگاه زعفران رویال پلاس شیراز شیراز، خیابان فضل آباد، کوچه 16، پلاک 393 07137268414
5 فروشگاه زعفران شیراز شیراز، خیابان مشیرفاطمی، فروشگاه زعفران شیراز
6 فروشگاه زعفران سحرخیز شیراز شیراز، اتوبان چمران – بلوار نیایش – انتهای بلوار – جنب داروخانه امیران – درب قهوه ای سرپرست :آقای شقایق کار 07138381291
7 فروشگاه زعفران و خشکبار هخامنش شیراز،  خیابان فردوسی – چهار راه فردوسی – ابتدای بلوار هجرت – به سمت اطلسی – آجیل و خشکبار و سوغات سرای هخامنش 09174303880

قیمت زعفران

ایران بزرگ ترین تولید کننده زعفران در جهان بوده و علاوه بر آن بخش عمده محصول زعفران ایران صادر می گردد. برای جلوگیری از ضرر زعفران کاران بهتر است دولت برای این محصول قیمت گذاری انجام بدهد تا در صورت ضرر تولید کنندگان دولت این محصول را با نرخ مناسبی از کشاورزان خریداری کند. بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع مهمترین عوامل موثر بر قیمت زعفران را می‌توان به ترتیب زیر دسته بندی نمود:

  1.  نوسانات نرخ ارز
  2.  تقاضای جهانی و داخلی زعفران
  3.  عرضه زعفران
  4.  قوانین و مقررات
  5.  تعرفه های گمرکی کشورهای وارد کننده زعفران
  6.  میزان عرضه کشورهای رقیب در بازار

 

خرید زعفران عمده از کشاورز

برای خرید زعفران عمده از کشاورز بخاطر  داشته باشید خرید زعفران عمده از کشاورز مطمئن ترین روش خرید زعفران عمده و فله یا بسته بندی است،چون واسطه ها و تقلب های احتمالی به حداقل ممکن می رسد و فروش زعفران مستقیم و بدون واسطه توسط کشاورز با قیمت زعفران مناسب صورت می گیرد. این فروش عمده زعفران می تواند حضوری و مستقیم یا از طریق سایت و سفارش در شبکه اجتماعی باشد.

قیمت زعفران با ریشه

قیمت زعفران با ریشه همیشه نوسان وجود داشته است. تقاضای زعفران با ریشه در جهان با کشف خواص شگفت انگیز ریشه زعفران بسیار زیاد شده است. ریشه زعفران خواص زیادی از جمله درمان یرقان، مشکلات کبد و اعصاب برخوردار است.

 

 انواع زعفران را بهتر بشناسیم

  • زعفران سرگل

زعفران سرگل یکی از رایج ترین و پر مصرف ترین انواع زعفران است واغلب مصرف کنندگان و مشتریان این مدل از زعفران را بهتر می شناسند و برای خرید انتخاب می کنند. چون قیمت آن نسبتا ارزان است. در این نوع یا مدل از زعفرون دیگر خبری از قسمت زردی و یا ریشه‌ زعفران نیست. و قدرت رنگ دهی در این نوع زعفران بسیار زیاد است. زعفران سرگل با نام های دیگری همچون سرقلم، سرریشه و یا ممتاز هم شناخته می‌شود.

 

 

  • زعفران دخترپیچ یا دسته

زعفران دخترپیچ زعفرانی است که ریشه زعفران از سرگل زعفران جدا نشده است. زعفران ریشه سفید رنگی دارد که کمتر کسی درباره ریشه زعفران می داند. زعفران از کنار هم چیده شدن و خشک شدن تمامی یک رشته زعفران (شامل کلاله و خامه) به‌دست می‌آید. به بیان دیگر این نوع زعفران نوع اورجینال زعفران است که کمترین دخالت عوامل انسانی در آن وجود دارد.و در واقع رشته کامل زعفران است.

  • زعفران ریشه

زعفران ریشه معمولا بعلت رنگ دهی بسیار کمی که دارد جزو دسته بندی زعفران قرار نمی‌گیرد ولی به علت خواص بینظریش  و اینکه امکان تقلب در آن بسیار کم است، طرفداران زیادی دارد. برای تهیه غذاهایی از زغفران ریشه استفاده می‌شود که رنگ زعفران مدنظر نیست و فقط قرار است از خواص زعفران استفاده شود.

  • زعفران پوشال

در صورتیکه کلاله زعفران از مقداری پایین تر از قسمت قرمز آن جدا شود درواقع مقداری از قسمت زرد (نارنجی رنگ) رشته(سفیدی)  نیز به همراه قسمت کلاله  باشد، به آن زعفران پوشال می گویند. قیمت پوشال زعفران نسبت به سایر انواع زعفران یعنی زعفران نگین و زعفران سرگل  ارزانتر است چون به همراه کلاله زعفران مقداری خامه نیز وجود داردو قیمت خامه(ریشه ) به نسبت کلاله خیلی ارزانتر است، همچنین این نوع زعفران دارای تمامی خواص زعفران می باشد ، چون به نوعی رشته کامل زعفران است.

 

نگهداری زعفران

نگهداری زعفران از اهمیت بسیار بسیار بالایی برخوردار است چراکه کم شدن اسانس زعفران و کاهش عطر و بوی او، به معنای کاهش خواص زعفران است و این یعنی هرچه قدر زعفران شما عطر و بو و رنگ خود را از دست بدهد، به همان میزان ارزش و کارایی آن هم پایین می آید.زعفران را باید در یک محیطی که خشک و تاریک است و از آب و هوایی خنک و مرطوب برخوردار است نگه داری کنید در صورت امکان از نگهداری آن در یخچال خودداری کنید. مشکلی که در یخچال و فریزر وجود دارد این است که هنگام خارج کردن زعفران از یخچال، رطوبت را جذب می‌کند.

هرگز زعفران در مقابل تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید چراکه موجب کاهش رنگ زعفران می‌شود و کیفیت زعفران پایین می‌آید و در هنگام استفاده از آن، عطر و بوی همیشگی و بی نظیر خود را از دست بدهد. سعی کنید محل و مکانی که برای نگهداری زعفران انتخاب می کنید، به دور از هرگونه حشره و جونده ای باشد.

 

سخن آخر

در این مقاله بر آن شدیم تا شما را با مراکز خرید زعفران و نکات مهم در خرید زعفران شیراز یاری کرده باشیم، اگر شما هم در حوزه زعفران دارای تخصص هستید و یا فروشگاه خرید و یا فروش زعفران دارید ولی اسم خود را در لیست بالا نیافتید، بدون درنگ با شماره 09177093591 تماس حاصل نمایید و خود را در بانک مشاغل سارجو بانک مشاغل شیراز به شیرازی های عزیز معرفی کنید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 8 Average: 4.5]

مارس 16, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
رد یاب خودرو شیراز x بخوانید...