منوی سایت

خدمات ضدعفونی مطب

بازدیدها: 144

خدمات ضدعفونی مطب

در این رزوهای پراسترس شیوع بیشتر ویروس کرونا اگر مجبور به مراجعه به مطب دکتر یا بیمارستان یا مراکز بهداشتی شویم، به جز دردسر و نگرانی بیماری ترس و اضطراب مواجه با این ویروس منحوس آرامش ما را خواهد گرفت.

خدمات ضدعفونی مطب این روزها بخاطر کاهش استرس و آرامش بیشتر شما عزیزان بیشتر طرفدار پیدا کرده است. ضدعفونی مطب به دلیل ضروری بودن مراجعه افراد و مراجعه افراد زیادی در طول روز از امور ضروری است که باید به آن بسیار توجه شود. با تیم سارجو همراه شوید تا به خدمات ضدعفونی مطب و نحوه انجام کار و مراکز ارائه این خدمات کاملا آشنا شوید.

 

چرا ضدعفونی مطب پزشکان پراهمیت است؟

مطب‌های پزشکان و کلینیک‌های درمانی و بیمارستان‌ها به دلیل تجمع بیماران می‌توانند محلی برای شیوع و گسترش ویروس کرونا باشند.  بهترین راه حلی که می‌تواند جلوی انتشار ویروس و انتقال بیماری به افراد را بگیرد، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین استفاده از روش‌ها و مواد ضدعفونی کننده مؤثر برای گندزدایی محل است. چرا که تمیز کردن و ضد عفونی کردن مناطق و اشیاء نقش اساسی در محافظت از افراد در برابر COVID-19 دارند.

 

ضدعفونی

 

چگونه ضدعفونی مطب را بطور کامل انجام دهیم؟

ضدعفونی مطب باید بصورت روزانه و بطور کامل  شامل تمام سطوح مبلمان، کلیه لوازم الکترونیکی، سرویس بهداشتی و تمامی تجهیزات پزشکی و درمانی به دقت و با محلول ضدعفونی‌کننده قوی، صورت گیرد. در مدت زمان ضد عفونی مطب تمام پنجره ها را جهت تهویه مناسب هوای مطب و اتاق انتظار باز بگذارید.

مواردی که در مورد ضدعفونی مطب حتما باید به آن توجه کرد:

ضدعفونی محیط مطب

ضدعفونی محیط مطب در جلوگیری از انتشار ویروس بسیار تاثیرگذار است. ضدعفونی و گندزدایی مطب باید پس از هر شیفت کاری در مطب به طور کامل صورت گیرد.

 

ضدعفونی تخت معاینه

تخت معاینه در مطب باید دارای روکش یکبار مصرف بوده و پس از معاینه هر بیمار باید روکش تخت عوض شود، در پایان روز حتما نظافت و گندزدایی تخت معاینه بطور کامل صورت گیرد.

 

ضدعفونی

ضدعفونی وسایل و تجهیزات مطب

تمام وسایل و تجهیزات مطب را باید بصورت روزانه با محلول رقیق شده هیپوکلریت سدیم کاملا ضدعفونی کرد. البته اگر آلودگی و کثیفی بر روی تجهیزات باشد ابتدا باید وسیله را بطور کامل شسته و سپس اقدام به ضدعفونی آن کرد. البته ضدعفونـی وسـایل معاینـه مانند گوشـی و فشـارسـنج پـس از هر ویزیت باید  صورت بگیرد.

 

ضدعفونی مطب

ضدعفونی وسایل الکتریکی

کامپیوتر، کیس و موس حتما باید بصورت روزانه ضدعونی شود، اگر برروی این وسایل از روکش استفاده شود، ضدعفونی کردن آنها با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت. فراموش نکنید از ضدعفونی کردن تلفن مورد استفاده به صورت دوره‌ای غافل نشوید.

 نکات طلایی پیرامون ضدعفونی مطب

  • تمـام مجـلات و بروشـورهای تبلیغاتـی کـه در روزهـای معمـول روی میـز اتـاق انتظـار وجـود دارد، بایـد جهـت جلوگیـری از انتقـال آلودگـی و ویروس جمـع آوری شـود.
  • نوبـت دهـی بـه بیمـاران حتـی الامـکان از قبـل انجام شود، به نحـوی کـه از تجمـع بیمـاران در اتاق انتظـار جلوگیری شـود و مدت انتظـار به حداقل برسـد.
  • اسـتفاده از دسـتگاه کارتخـوان بـرای دریافـت ویزیـت ضروی محسوب می‌شود. کشـیدن کارت باید توسـط بیمار و ورود مبلغ و رمز توسـط منشـی انجام شـود. برداشـتن قبـض کاغـذی توسـط مراجعـه کننده بـدون لمس دسـتگاه انجام شود.
  • در مطب، کادر درمانی باید برای حفظ سلامت فردی و همچنین جلوگیری از انتقال ویروس باید از تجهیزات محافظت فردی استفاده کنند. تجهیزات شامل دستکش، گان و پیش بند ماسک و محافظ چشم می‌باشد.
  • بهتر است جهت ضدعفونی مطب، از آنولیت استفاده کنید و کلیه فرآیندهای ضدعفونی با دقت تمام نکات بهداشتی و تجهیزات کامل صورت گیرد.

 

 

ضدعفونی

 

  • لازم است کلیه تجهیزات مورد استفاده در عملیات ضدعفونی مطب قبل از شروع به کار، خود نیز کاملاً ضدعفونی و در صورت امکان تعویض شوند. از این رو نگرانی بابت شیوع ویروس کرونا طی ضدعفونی مطب وجود ندارد.
  • تـا آنجـا کـه ممکن اسـت صندلـی بیمـاران در اتاق انتظـار مطب با فاصله حداقـل 180 سـانتی متـر از یکدیگر قرار بدهید.
  • قراردادان محلول ضدعفونی دست در اتاق معاینه برای ضدعفونی دستها امری ضروری بحساب می‌آید.
  • دو الـی سـه سـطل زبالـه جهـت دسترسـی آسـان بیمـاران جهت انداختن دستکش و ماسک آلوده، در اتاق انتظار گذاشـته شـود.
  • هرگز ماسک آلوده را بوسیله دست یا دستکش آلوده لمس نکنید.

 

مطالب مرتبط و پربازدید: 

کشف دارویی که می‌تواند کرونا را در ساعات اولیه درمان کند

چطور محلول ضد عفونی کننده خانگی بسازیم

راهنمای کامل ضدعفونی کردن خریدها

ضدعفونی راه پله و مشاعات شیراز

ضدعفونی خودرو شیراز

ضدعفونی منزل و محل کار شیراز

 

شرکت خدمات ضدعفونی کننده مطب

نام شرکت ضدعفونی مطب شیراز آدرس شرکت ضدعفونی مطب شیراز شماره تماس
شرکت سمپاشی تضمینی آریا شیراز- میدان اطلسی_ جنب بیمه دانا- طبقه دوم 07132263139 09179208486
شرکت خدماتی اعتماد خدمت شیراز- خیابان قصردشت، سر عفیف آباد، جنب کوچه 36،
دفتر پیشخوان دولت، اتاق 103
09301781910
شرکت خدماتی روماک شیراز، بلوار معالی آباد ، کوچه 9، ساختمان یونیک، طبقه 5، واحد 23 071-36363847
شرکت خدماتی احسان نیک شیراز، حدفاصل چهارراه ملاصدرا و سه راه برق، روبروی تامین اجتماعی،
مجتمع تجاری آناهیتا 2، طبقه 2، واحد 54
071-32308630
شرکت خدماتی یلدا مهر شهر راز شیراز، بلوار زند، خیابان داریوش، مرکز تجاری شهر، فاز 2،
طبقه اول، جنب پله برقی، پلاک 5
071-32326420
شیراز سرویس شیراز، بلوار آزادی، بن بست 21، روبروی هتل ستارگان،
ساختمان پگاه، طبقه سوم، واحد 4
071-32270158

 

سخن آخر

در این مقاله بر آن شدیم تا شما را با خدمات ضدعفونی مطب و شرکت های ارائه دهنده این خدمت بیشتر آشنا کنیم، اگر شما هم در زمینه خدمات ضدعفونی مطب، امکان عمومی و خصوصی فعالیت دارید جهت معرفی خدمت خود به همشهریان عزیز شیرازی در یکی از پربازدیدترین بانک مشاغل، با شماره 09177093591 تماس حاصل کنید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 6 Average: 5]

نوامبر 12, 2020
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
بهترین پارک های شیراز x بخوانید...