منوی سایت

خانه لاک شیراز عفیف اباد

بازدیدها: 2457

خانه لاک شیراز عفیف اباد

اگر به دنبال آدرس و شماره تماس خانه لاک شیراز عفیف اباد هستید، تا انتهای مطلب زیر با ما همراه باشید. همچنین نکات مهم هنگام انتخاب لاک در زیر قرار داده شده است.

خانه ی لاک شیراز

خانه لاک شیراز عفیف اباد | خانه لاک در شیراز

 

آدرس: خانه لاک در شیراز،خیابان عفیف آباد،بین کوچه 2 و 4

ارسال به همه ی نقاط کشور

ساعت کار ۱۰ تا ۱۴ عصر ۱۷ تا ۲۲ جمعه ها فقط عصر17 تا 22

تلفن : ۰۷۱۳۶۲۶۱۱۱۳

واتساپ ۰۹۳۳۳۱۲۹۵۵۱ 

تلگرام : t.me/Khaneyelac 

عوامل مهم در انتخاب لاک

رنگ پوست

با توجه به منابع متعدد، یکی از موارد مهم هنگام انتخاب رنگ لاک ناخن رنگ پوستتان است. به طور کلی قوانین ساده ای برای انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوستتان وجود دارد. بعنوان مثال، پوست های روشن، با رنگ‌های تیره ظاهر خیلی خوبی پیدا می‌کنند، مخصوصا رنگ هایی که پایه ی آبی دارند. پوست های با رنگ معمولی، با انواع قرمز تیره ترکیب خوبی ایجاد می‌کنند، در حالی که پوست های تیره، تقریبا با هر رنگی همخوانی دارند.

 آرایش

در آرایش خود باید توازن در انتخاب ترکیب رنگی را رعایت کنید. بهترین ایده ای که برای انتخاب رنگ لاک ناخن با توجه به ترکیب رنگی آرایشتان وجود دارد، انتخاب یک رنگ مکمل است. این جالب نیست که همه جایتان یک رنگ باشد، کمی بی‌رنگ و رو می شوید. البته استثنائا زمان که رنگ رژ لب و لاک ناخنتان باهم یکی باشد خیلی جلب توجه خواهید کرد.

 

مناسبت

زمانی که می‌خواهید یک رنگ مناسب برای ناخن های خود انتخاب کنید، باید روز یا مناسبتی که در آن هستید را نیز در نظر داشته باشید. در آن روز قرار هست چه کار کنید؟ اگر بخاطر دل خودتان می‌خواهید لاک بزنید، راحت باشید! لاک های رنگارنگ و حتی طرح های بامزه استفاده کنید.

اگر می‌خواهید به سر کار بروید یا در یک جلسه ی کاری شرکت کنید یا یک چیزی شبیه به این، رنگ‌های خنثی را بر گزینید. اما اگر می‌خواهید شبی را با دوستانتان در شهر پرسه بزنید، جسور باشید! قرمز رنگی عالی است، اما هر کاری که می کنید، سعی کنید آنرا تیره نگاه داشته یا به تناسب رنگ جواهرات فلزی خود رنگ مناسبی را انتخاب کنید.

 فصل

فصل نیز موردی قابل توجه برای انتخاب رنگ مناسب ناخن است. در زمستان، رنگ‌های تیره تر فوق‌العاده هستند. اما در بهار محدودیتی نیست، باید به موارد دیگر دقت کنید. تابستان زمان خوبی برای رنگ‌های هات است، رنگ‌های روشن و جسورانه و لاک های نئونی. برای پاییز هم، برنزی، طلایی، قرمز، حنایی و برخی از رنگ‌های خنثی با شکوه جلوه می کنند.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 5 Average: 3.8]

ژانویه 27, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
لیزر تیتانیوم در شیراز x بخوانید...