منوی سایت

حلزون تراپی در شیراز

بازدیدها: 1195

حلزون تراپی در شیراز

اگر شما هم برای پاکسازی بیشتر پوستتان به فکر حلزون تراپی در شیراز افتاده‌اید و می‌خواهید بهترین جا برای پاکسازی پوست در شیراز را پیدا کنید، با ما همراه شوید تا ضمن معرفی مراکز حلزون تراپی در شیراز(کلینیک حلزون تراپی)، شما را با هزینه حلزون تراپی و همچنین مزایا و معایب حلزون تراپی در شیراز و نیز مراقبت بعد از حلزون تراپی بیشتر آشنا کنیم.

 

در پست حلزون تراپی در شیراز می‌خوانیم


حلزون تراپی چیست؟

حلزون تراپی شاید یکی از داروهای مدرن برای جوانسازی پوست بحساب بیاید. حلزون تراپی یا حلزون درمانی یکی از شیوه‌های مؤثر برای ترمیم، جوان‌سازی و زیبایی پوست است.  خوب است بداتید، یکی از مهم‌ترین فواید حلزون درمانی خاصیت ضد پیری آن است که بسیاری از افراد را راضی می‌کند تا اجازه دهند حلزون روی پوست صورتشان حرکت کند! خزیدن حلزون بر روی صورت و بر جای گذاشتن مخاط روی پوست مانند یک ماسک عمل کرده و به زیبایی پوست می‌افزاید.

 

حلزون تراپی


حلزون تراپی چه تاثیراتی بر روی پوست دارد؟

از مهم‌ترین مزایای حلزون تراپی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از مهم‌ترین مزایای حلزون درمانی افزایش قدرت نوسازی پوست و جبران کمبود کلاژن در پوست را می‌توان نام برد. پس می‌توان گفت حلزون تراپی با از بین بردن سلولهای مرده پوست و تولید سلولهای سالم به خوبی جوانی از دست رفته پوست را بازمی‌گرداند.
  • چنانچه پوست شما بنا به هر دلیل دچار آسیب شده باشد، استفاده از حلزون تراپی می تواند درمان را با سرعت بیشتری انجام دهد و آسیب های پوستی با سرعت بیشتری التیام پیدا می کنند.
  • ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده از اشعه ماورای بنفش خورشید به کمک حلزون تراپی از دیگر خواص آن است.
  • حفظ رطوبت و نرمی پوست با رشد و تکامل مولکول‌های کربوهیدراتی نگه‌دارنده آب در پوست به کمک حلزون تراپی ممکن خواهد شد.
  • جلوگیری و مبارزه با عفونت‌های پوستی با بهبود توانایی پوست در تولید مواد ضد میکروبی را نیز تسریع می‌بخشد.
  • حلزون درمانی سبب بهبود تیرگی، کدورت و لکه های پوست می‌شود.

از معایب حلزون تراپی آگاه هستید؟

معایب حلزون تراپی فقط در حد حساسیت محدودی که برخی از افراد به آن حساسیت داشته که در حد قرمزی موضعی بوده که به مرور زمان برطرف خواهد شد. البته یادتان نرود حلزون تراپی باید توسط فرد متخصص صورت پذیرد و تا جایی که امکان دارد نباید در خانه و توسط خود فرد انجام شود. چون این روش خطر خاصی ندارد برخی افراد دوست دارند خودشان در منزل این کار را انجام دهند و این در بعضی مواقع دردسرساز خواهد شد.

شاید یکی دیگر از معایب حلزون تراپی گاز گرفتن حلزون‌ها باشد، حلزون‌ها دارای دندان‌های کوچک هستند و در هنگام حلزون درمانی ممکن است پوست صورت را گاز بگیرند! البته به دلیل قوی نبودن فک حلزون گاز گرفتن آن‌ها تأثیر زیادی روی پوست ندارد.

 

معایب حلزون تراپی در شیراز


هزینه حلزون تراپی در شیراز چقدر خواهد بود؟

هزینه حلزون تراپی متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می‌گردد. هزینه حلزون تراپی در شیراز به کلینیک حلزون تراپی و همچنین مواد پاکسازی استفاده شده و تعداد جلسات مورد نیاز برای پوست شما بستگی خواهد داشت.

 

لیست مطالب پربازدید و مرتبط:

پاکسازی پوست در شیراز

مراکز و کلینیک میکرونیدلینگ در شیراز

آرایشگاه زنانه در شیراز


نکات قبل از حلزون تراپی

قبل از انجام حلزون تراپی به این نکات دقت کنید:

در ابتدا لازم به ذکر است آن دسته از افراد که در کلینیک و یا سالنهای آرایش و زیبایی و یا بصورت شخصی مشغول حلزون تراپی هستن توجه بفرمایند که 24 ساعت قبل از حلزون تراپی داروهای آنتی بیوتیک،کورتون و داروهای شیمی درمانی ممنوع میباشد چون حلزونها تلف خواهند شد.

  • حتما پوست صورت را با آب و صابون تمیز کرده و بشویید و کاملا آب‌شویی کنید تا از تمیز بودنش مطمئن شوید.
  • پوستتان را خشک کنید و یک کلاه یا چیزی شبیه به آن که بتواند موهای شما را بپوشاند بر روی سر خود قرار دهید تا حلزون‌ها، تنها روی پوست شما حرکت کنند و بقیه نواحی را تحت تاثر قرار ندهند.
  • حلزون‌ها را زیر آب برده، تا به اصطلاح بیدار شود و کاملا آن را با دست بشویید، سپس آن‌ها را با دستمال کاغذی کاملا خشک کنید.
  • حلزون ها به مدت نیم ساعت بر روی پوستتان قرار دهید تا از اثربخشی آن مطمئن شوید.

 

مراقبت بعد از حلزون تراپی در شیراز


مراقبت بعد از حلزون تراپی چگونه است؟

مراقبت بعد از حلزون تراپی و اینکه چند بار در سال از این روش استفاده کنید کاملا به سن شما بستگی دارد. معمولا توصیه بر این است که حداقل هر ماه یکبار از حلزون تراپی استفاده گردد. با این حال، دوره انجام حلزون تراپی با در نظر گرفتن شرایط سنی و پوستی و بقیه موارد تعیین می گردد.


برای انجام حلزون تراپی به کجا باید مراجعه کرد؟

برای انجام حلزون تراپی یا حلزون درمانی هم، می‌توانید به کلینیک حلزون تراپی و مراکز حلزون تراپی مراجعه کنید و هم می‌توانید در منزل از این روش استفاده کنید. البته قبل از انجام حلزون تراپی حتما با فردی که در این زمینه آگاهی لازم را دارد، مشورت کنید و سپس اقدام به خرید حلزون‌ها کنید. ما در اینجا لیستی از مراکز حلزون تراپی و کلینیک حلزون تراپی در شیراز را برای راحتی شما عزیزان یکجا گردآوری کرده‌ایم تا برای پیدا کردن بهترین جا برای پاکسازی پوست در شیراز دچار دردسر نشوید.

 

لیست مراکزحلزون تراپی در شیراز

نام کلینیک حلزون تراپی در شیراز آدرس کلینیک حلزون تراپی در شیراز شماره تماس
سالن زیبایی مریم مظفری شیراز- بلوار بعثت- نبش کوچه 15 071-36471051
سالن زیبایی تیهو شیراز- میدان معلم به سمت همت شمالی- بین کوچه 6 و 8 09381611292
دکتر الهام عباسی شیراز- بلوار بعثت- قبل از فلکه سنگی – نبش کوچه 16 – مجتمع مریم – طبقه 2- واحد2 071-36476157
سالن زیبایی مهشید طهماسبی شیراز-چهاراره زرگری- مجتمع تجاری بارانا – طبقه 8 – واحد 85 09122542370
در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 10 Average: 4.6]

اکتبر 5, 2020
دسته بندی :
1
  1. کامران گفت:

    نگهداریش کارخیلی سختیه من دارم داغونم کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
پانچ صورت در شیراز x بخوانید...