منوی سایت

جراحی آب مروارید شیراز

بازدیدها: 650

جراحی آب مروارید شیراز

اگر قصد جراحی آب مروارید در شیراز را دارید و بدنبال بهترین متخصص آب مروارید در شیراز برای عمل آب مروارید در شیراز هستید و با شاید می‌خواهید از هزینه عمل آب مروارید در شیراز مطلع شوید، این نوید را به شما می‌دهیم که به منبع کاملی رسیده‌اید چرا که تیم سارجو در اینجا لیست بهترین پزشکان و جراحان آب مروارید در شیراز را به همراه اطلاعات کاملی از جراحی آب مروارید در شیراز برایتان گردآوری کرده است.


لیست چندی از متخصصین جراح آب مروارید شیراز

در جدول زیر لیست برخی از متخصصین جراح آب مروارید شیراز را برایتان گردآوری کرده‌ایم، تا برای عمل آب مروارید چشم در شیراز به آنها مراجعه کنید.

جراح آب مروارید شیراز

ردیف نام متخصص جراح آب مروارید شیراز آدرس مطب متخصص جراح آب مروارید شیراز شماره تماس
1
دکتر محمد زمانی
جراح و متخصص چشم
شیراز ، خیابان معدل، حدفاصل باغشاه و ملاصدرا، طبقه فوقانی داروخانه دکتر اعتمادی، ساختمان شیراز طب، ​طبقه 4، واحد 13 07132369419
07132369420
09019925106
2
مرکز چشم پزشکی دکتر اصلانی شیراز ، بلوار زند، روبروی هتل پارس، ساختمان 490 ، طبقه همکف 07132309575
3
دکتر علی صادقی سروستانی
جراح و متخصص چشم
شیراز ، بلوار زند، نرسیده به هتل پارس، جنب دفتر هواپیمایی آسمان، ساختمان ولیعصر، طبقه 5 07132349092 
09177058468
4
دکتر مهدی کاظمی
جراح و متخصص چشم
شیراز، قدوسی غربی، بین خیابان محلاتی جنوبی و کوچه 6، ساختمان پرسیس، طبقه 3، واحد 6 07138430085
09335332710
5
درمانگاه و مرکز جراحی آفرینش شیراز، بلوار دکتر حسابی، بلوار آفرینش، نبش کوچه 29 علوی، روبروی پمپ CNG گاز 07136517571
6
دکتر ذاکر محمدی جراح و متخصص چشم شیراز،خیابان ملاصدرا، خیابان حکیمی غربی

07136517571

هزینه عمل آب مروارید در شیراز

 می‌دانیم هزینه جراحی آب مروارید برای افرادی که تحت پوشش بیمه درمانی نمیباشند کمی بیشتر از افراد دیگر است.
هزینه عمل آب مروارید در شیراز در افرادی که تحت پوشش بیمه نمیباشند به چند عامل بستگی دارد، از جمله نوع لنز داخل چشمی (IOL) که در چشم جایگزین میگردد، نوع فن آوری مورد استفاده در طی جراحی، و مهارت و تجربه جراح.

پیشنهاد می‌کنیم اگر دارای بیمه‌ای خاص هستید، قبل از عمل از این موضوع مطلع شوید که چقدر از هزینه عمل را تقبل خواهند کرد و آیا تمام روش‌ها و هزینه‌های جانبی را پوشش خواهند داد یا خیر.

البته  بهترین کار برای اطلاع از هزینه دقیق عمل آب مروارید در شیراز و کسب اطلاعات بیشتر درباره جراحی، مراجعه به پزشک متخصص می باشد.

آب مروارید چشم چیست؟

آب مروارید لایه ای در داخل لنز چشم است که باعث کاهش بینایی می گردد این مسئله نمی تواند با عینک، لنز و یا جراحی انکساری قرنیه مانند لیزیک اصلاح گردد. جراحی آب مروارید مدرن معمولا می تواند بینایی از دست رفته را بازگرداند و اغلب می تواند وابستگی به عینک را نیز کاهش دهد.

اکثر آب مروارید ها در سنین بالا شیوع پیدا میکنند، جراحی آب مروارید یک عمل سرپایی و بدون عارضه محسوب می شود که اغلب حدود 15 دقیقه طول می کشد و پس از پایان عمل لازم است بیمار حداقل یک ساعت در مطب یا مرکز جراحی بماند، در این مدت ارزیابی های کوتاه مدت لازم بعد از عمل انجام می شود و همچنین دستورالعمل های لازم برای مراقبت بعد از عمل آب مروارید به بیمار داده می شود.

مطالب مرتبط و البته پربازدید:

شرایط عمل آب مروارید چشم

گفتیم آب مروارید به کدر شدن عدسی چشم گفته می شود که در سنین بالای 50 سال مشاهده می شود و جراحی آن تا زمانی که در دید فرد مشکل ایجاد نکند ضروری نیست. خوب است برای عمل آب مروارید در شیراز بیمار حتما باید یک نفر همراه با خود داشته باشد، چرا که بعد از عمل رانندگی برای بیمار ممنوع است، رانندگی توسط بیمار بعد از معاینه و تایید پزشک امکان پذیر خواهد بود.

با توجه به شرایط بیمار داروها و قطره های چشم تجویز خواهد شد. همچنین برای پیشگیری از بروز هر گونه آسیب به چشم یک سپر محافظ بر روی چشم قرار می گیرد که لازم است تا چند روز تا بک هفته روی چشم بماند.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 14 Average: 4.7]

ژوئن 6, 2022
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
درمان صرع در شیراز x بخوانید...