منوی سایت

تقویت سیستم ایمنی بدن

بازدیدها: 394

تقویت سیستم ایمنی بدن

معجون تقویت سیستم ایمنی بدن اولین چیزی است که برای تقویت سیستم ایمنی بدن الزامی است. تا حالا شده به این فکر کنید که چه چیزهایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن لازم است؟ چگونه سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم؟ معجون تقویت سیتستم ایمنی بدن شامل چیست؟ سیستم ایمنی بدن، از ما در برابر عفونت‌ها و بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا محافظت می‌کند و نقش مهمی در جلوگیری از بروز آلرژی و انواع سرطان دارد. سیستم ایمنی بدن به منظور عملکرد صحیح به چند دسته از مواد مغذی نیاز دارد که می‌توانید آنها را از طریق رژیم‌ غذایی روزانه‌ دریافت کنید. این مواد مغذی شامل پروتئین، ویتامین A، ویتامین C و ویتامین E به همراه مواد معدنی مانند روی (زینک) و آهن هستند. برای تقویت سیستم ایمنی بدن، این مواد را در رژیم‌ غذایی‌تان بگنجانید. برایتان پیش آمده که دنبال معجون تقویت سیستم ایمنی بدن باشید؟ میدانید از چه واکسنی برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده میشود؟

 

سیستم ایمنی بدن چیست و چگونه کار می کند؟

قبل از اینکه اقدام به تقویت سیستم ایمنی بدن کنید و معجون تقویت سیستم ایمنی بدن را بسازید لازم است سیستم ایمنی بدن را بشناسید. سرتاسر بدن ما توسط شبکه امنیتی قدرتمندی تحت حفاظت قرار دارد که سیستم ایمنی خطاب می شود. سیستم ایمنی طراحی شده تا روزانه در برابر میلیون ها میکروب از جنس مختلف، باکتری، ویروس، سموم، انگل ها و هر ارگانیسم زنده ای که به ما آسیب می رساند ، دفاع کند. وقتی یک موجود زنده می میرد، سیستم ایمنی اش همزمان با هر سیستم پویای دیگر در بدن اش، از کار می افتد و در عرض چند ساعت، بدن مورد تهاجم همه جور باکتری، میکروب و انگلی قرار می گیرد و تنها چند هفته زمان لازم است تا تمام گوشت و پوست بدن مان خوراک باکتری ها و دیگر میکروب ها شود.

پس از آن فقط اسکلت کلی باقی می ماند. بنابراین واضح است زمانی که سیستم ایمنی مثل ساعت کار می کند، اتفاقات عجیب و غریبی در حال رخ دادن است. در غیر این صورت ما باید در این دنیای پر از میکروب و انگل همچون مردگان متحرک می بودیم که قسمت های مختلف بدن مان هر ثانیه خوراک میلیون ها موجود ریز بود. سیستم ایمنی، پیچیده اما جذاب است و دو دلیل عمده وجود دارد که همه ما اطلاعات بیشتری در موردش داشته باشیم . اول از همه اینکه در زمان بیماری با اتفاقاتی که درون بدن تان رخ می دهد آشنا خواهید شد و می فهمید که علت تب، سر درد، گر گرفتگی و باقی علائم بیماری چیست. مورد دوم اینکه متوجه خواهید شد علت مصرف دارو چیست و آگاهی بیشتری حین مصرف آنتی بیوتیک ها پیدا خواهید کرد؛ مسئله ای که اخیرا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است .

 

معجون تقویت سیستم ایمنی بدن

 سیستم ایمنی بدن تقویت سیستم ایمنی بدن قرص ایمیونس فروش قرص ایمیونس معجون تقویت سیستم ایمنی بدن

 

معجون تقویت سیستم ایمنی بدن:

سیر و عسل به صورت جداگانه هر یک خواص فراوانی را برای سلامتی دارند اما شما می توانید با ترکیب سیر و عسل ،درمانی شگفت انگیز برای ارتقا سلامت پیش بگیرید، از این ترکیب می توان برای مبارزه با سرماخوردگی و آنفلوآنزا، سم زدایی بدن، تقویت سیستم ایمنی و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد. برای استفاده بیشتر از این فرآیند,بسیار مهم است، ماده تشکیل دهنده هر دوی آنها را با بالاترین کیفیت در دسترس داشته باشید همچنین شما باید این درمان را در زندگی سالم خود انجام دهید یکی از رایج ترین ماده طبیعی در سر تا سر جهان آشپزی، سیر است عطر و طعم آن به خوبی با ادویه های دیگر ترکیب میشود تا طعم غذاهای بیشماری را افزایش دهد اما پیش از آنکه، یک حامی خوب در آشپزخانه باشد، سیر به دلیل توانایی که در از بین بردن بسیاری از بیماری ها دارد، قرن ها مورد ارزیابی قرار گرفته است. خواص دارویی آن، میتواند برای مبارزه با التهاب,بیماری های مزمن,و عفونت استفاده شود، بسیاری از خواص آن، از محتوای آلیسین است که یک ترکیب فعال است، که به کنترل سطح کلسترول بالا، فشارخون، و سایر شرایط مرتبط باسیستم قلبی عروقی کمک میکند همچنین برای درمان مشکلات هضم، بیماری های تنفسی و عفونت قارچی استفاده میشود.

 

معجون تقویت سیستم ایمنی بدن

معجون افزایش سیستم ایمنی بدن معجون تقویت سیستم ایمنی بدن

 

تقویت سیستم ایمنی بدن برای مقابله با کرونا:

استفاده از ویتامین سی، سیر، پیاز، مرکبات و غیره چه تاثیری در پیشگیری از آلوده شدن به ویروس کرونا دارد، استفاده از اینگونه موارد تاثیری ندارد اما شستن و ضد عفونی کردن دست ها در طول روز و اجتناب از زدن دست به صورت، چشم و دهان حدود ۶۵ درصد می تواند مانع آلوده شدن و گسترش ویروس ها گردد. از دیگر راههای تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابله با ویروس کرونا را استفاده از کپسول پروبیوتیک، شربت یا قرص روی و دارو یا ریشه گیاهی جنسینگ میباشد که استفاده از اینگونه داروها موجب افزایش مقاومت هر چه بیشتر سیستم ایمنی بدن در مقابله با ویروس کرونا دارد.

 

بهترین مولتی ویتامین برای تقویت سیستم ایمنی بدن:

استفاده از ویتامین های D، E و ریز مغذی های روی و سلنیوم در افزایش و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است. نقش ویتامین C در حال حاضر جای بحث دارد و برخی از منابع معتبر توصیه به استفاده نکردن از آن در هنگام ابتلا به کرونا دارند. اما مصرف آب و مایعات کافی در این زمینه قطعا موثر و ضروری است.

 

دمنوش تقویت سیستم ایمنی بدن

 سیستم ایمنی بدن تقویت سیستم ایمنی بدن با یخ قیمت قرص ایمیونس دمنوش تقویت سیستم ایمنی بدن

 

تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر سرماخوردگی:

سیستم ایمنی برای دفاع در مقابل انواع باکتری، ویروس، سموم و انگل که ممکن است به بدن حمله کنند، طراحی شده است. در هر بار تنفس، هزاران باکتری و ویروس که در هوا پراکنده هستند، وارد بدن می‌شوند که یک سیستم ایمنی سالم و قوی به راحتی با آنها مقابله می‌کند. پوست و مخاط اولین سد دفاعی بدن محسوب می شوند. اما گاهی عوامل بیماریزا از سدهای دفاعی بدن عبور کرده و باعث ایجاد بیماری می شوند. بهبود بیماری نیز نشانه نابودی عوامل مهاجم توسط سیستم ایمنی است. پس هم جهت پیشگیری از ایجاد بیماری و هم بهبود آن نیاز به وجود سیستم ایمنی قوی می باشد. سیستم ایمنی به طور عمده شامل نوعی از گلبولهای سفید به نام لنفوسیت‌ها و انواع دیگری از این گلبول ها و همچنین ترکیبات محلول در خون می باشد.

سیستم لنفاوی نیز بخشی از سیستم ایمنی است. شبکه‌ای از رگ‌ها که مایع لنف در آنها جریان دارد. سیستم لنفاوی همچنین شامل بافتی لنفی است که فقط برای تولید لنفوسیت‌ها است. حساسیت یا آلرژی نیز واکنش بیش از اندازه سیستم ایمنی به بعضی محرک‌های بیرونی است. در بعضی بیماریها که به آنها بیماریهای اتوایمون می گویند ( مانند ام اس، بیماری لوپوس و آرتریت روماتوئید) سیستم ایمنی بدن به اشتباه به بافتهای بدن حمله می کند و آنها را از بین می برد.

 

دمنوش تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر کرونا:

یکی از خوراکی‌های مفید دمنوش‌های طبیعی تهیه شده در منازل است. مصرف خیسانده تخم بالنگو و بارهنگ در آب و گلاب به همراه کمی زعفران، ‌ یکی از دمنوش‌های موثر خواهد بود. برای تهیه این دمنوش باید سه چهارم لیوان آب، یک چهارم لیوان گلاب و یک قاشق چایخوری تخم بالنگو را به همراه یک قاشق چایخوری تخم بارهنگ با یکدیگر مخلوط کرده و نیم ساعت صبر کنید تا بالنگو و بارهنگ به خوبی لعاب دهند. سپس سرِ قاشق چایخوری زعفران ساییده شده را به مواد قبلی اضافه کرده و دوباره هم بزنید؛ پس از آن می‌توانید دمنوش را با افزودن کمی عسل طبیعی آرام‌آرام بنوشید.

این مقدار ۲ تا ۳ بار در روز برای بزرگسالان قابل تکرار و مفید است. دمنوشی از آویشن و شیرین بیان که می‌توانید آن را با عناب مصرف کنید. برای تهیه این دمنوش یک قاشق غذاخوری برگ آویشن به همراه یک قاشق چایخوری پودر ریشه شیرین بیان را به همراه پنج عدد عناب را در یک قوری ریخته و یک لیوان آب جوش روی آن بریزید. این مخلوط را یک ربع با حرارت ملایم دم کرده و پس از صاف کردن، آن را به صورت گرم بنوشید. توجه کنید که این دستور دو بار در روز برای بزرگسالان قابل تکرار است.

 

داروی گیاهی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

داروی گیاهی برای تقویت سیستم ایمنی بدن تقویت سیستم ایمنی بدن واکسن تقویت سیستم ایمنی بدن چگونه سیستم ایمنی قوی داشته باشیم

 

اثر طب سنتی در تقویت سیستم ایمنی بدن چیست؟

در طب سنتی درباره دمنوش های مختلفی که در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی دارند گفته شده مانند دمنوش‌ها و میوه‌هایی که کاربرد بسیاری دارند. میوه‌هایی مانند: سیب،پرتقال، هندوانه، کیوی، گریپ فروت و…. که دارای ویتامین سی زیادی هستند و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند. دمنوش هایی مانند: آویشن شیرازی،مرزنجوش، پونه کوهی، نعناع، جینسینگ و… .  اما باید دقت داشته باشید مصرف همزمان دمنوش های گیاهی با داروهای شیمیایی و خواب آور و ضد فشار خون و افسردگی ممنوع است و باید با دستور پزشک مصرف شود.

 

سیستم ایمنی بدن را چطور تقویت کنیم؟

در اولین اقدام باید سبک زندگی سالم را انتخاب کرد. پیروی از دستورالعمل های ساده زیر روی تمام بخش های بدن تأثیر مثبت گذاشته و سبب عملکرد بهتر سیستم ایمنی در برابر ورود عوامل بیماری زا به بدن خواهد شد. به طور کلی:

  1. سیگار نکشید
  2. میوه و سبزیجات زیاد مصرف کنید
  3. مرتب ورزش کنید
  4. وزن خود را در حالت مطلوب نگه دارید
  5. الکل مصرف نکنید
  6. به مقدار کافی بخوابید
  7. دستان خود را مرتباً شسته و گوشت و مرغ را به طور کامل بپزید
  8. استرس را کاهش دهید

 

تقویت سیستم ایمنی بدن با طب سنتی

تقویت سیستم ایمنی بدن با طب سنتی تقویت سیستم ایمنی بدن تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر ویروس چگونه تقویت سیستم ایمنی بدن تقویت سیستم ایمنی دمنوش تقویت سیستم ایمنی بدن

 

تقویت سیستم ایمنی بدن با یخ:

برای آنکه سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید یک لگن پلاستیکی یا استیل در سایزی که پاهای شما داخل آن جای بگیرد انتخاب کنید، 10 الی 15 عدد یخ قالبی ریز داخلی آن بریزید، یک لیوان آب سرد به آن اضافه کنید، حالا نوبت آن است که پاهیتان را داخل ظرف قرار دهید. 10 ثانیه پاها را در حالت ثابت داخل این ظرف نگهدارید تا اثر آن به خوبی به بدن شما منتقل شود.

 

تقویت سیستم ایمنی بدن با یخ

تقویت سیستم ایمنی بدن داروی تقویت سیستم ایمنی بدن تقویت سیستم ایمنی بدن با یخ

 

قرص های موثر برای تقویت سیستم ایمنی بدن:
ایمیونس(Immunace)

این قرص بخاطر داشتن ویتامین بسیار در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است و کمک زیادی به آن می‌کند. ویتامین های: A – B COMPLEX – C – D – E – Kدر این دارو وجود دارد که کمک کننده تقویت سیستم ایمنی بدن است. و مواد شاخص: فولیک اسید، بتا کاروتن، بیوفلاونوئید، ال‌کارنیتین و کاروتنوئید.

 

داروی گیاهی برای تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر کرونا:

شیرین بیان گیاهی از خانواده نخود است که در تمام مناطق رویشی هیرکانی، ارسبارانی، ایران و تورانی و زاگرسی می‌روید. ساقه این گیاه برافراشته، علمی با برگ‌های مرکب است که اغلب از یازده برگچه بیضی با حاشیه‌ای صاف تشیکل شده و گل‌های آبی یا مایل به بنفش دارد.

 

میوه ای که سیستم ایمنی بدن را در برابر کرونا تقویت می کند!

عناب میوه‌ای با خواص دارویی قابل توجهی است و با تقویت سیستم ایمنی بدن می‌تواند با توجه به شیوع آنفلوانزا و کرونا نقش موثری در پیشگیری از آنها ایفا کند. این میوه داروی گیاهی موثری در تقویت سیستم ایمنی بدن است و در هنگام سرماخوردگی نیز استفاده از آن بسیار موثر خواهد بود. جوشانده عناب که به میزان 50 گرم در یک لیتر آب تهیه می‌شود، شربت خوبی برای عوارض سرماخوردگی مانند مشکلات سینه‌ای و تنفسی است، به ویژه در خشونت و گرفتگی صدا و سرفه‌های ناشی از حرارت نیز بسیار موثر است. عناب یکی از میوه‌های دارای خواص دارویی و پرمصرف در بین مردم از زمان‌های گذشته تاکنون بوده است که عمدتاً خواص آن را در درمان سرماخوردگی، خون‌سازی و به اصطلاح بومی صاف کردن و تصفیه‌ی خون ذکر کرده‌اند.

این میوه در بین گروه‌هایی از جامعه به خصوص افراد دارای بیماری‌های فشار خون و سرماخورده بیشتر مصرف می‌شود و با توجه به ارزش دارویی آن در افزایش ایمنی بدن به نظر می‌تواند میوه‌ و گیاه دارویی مناسبی برای پیشگیری از بیماری‌های مسری مانند آنفلوآنزا و حتی کرونا ویروس جدید باشد.

 

تقویت سیستم ایمنی بدن در طب سنتی

تقویت سیستم ایمنی بدن در طب سنتی تقویت سیستم ایمنی بدن با داروهای گیاهی تقویت سیستم ایمنی بدن تقویت سیستم ایمنی بدن با طب سنتی

 

9 ماده مغذی برای تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر کرونا:

ویتامین c:

احتمالا درباره ارتباط ویتامین C با شرایط سیستم ایمنی چیزهای زیادی شنیده اید و مرکبات را از بهترین منابع برای تامین این ماده مغذی می دانید اما مواد غذایی بسیاری وجود دارند که می توانند به دریافت ویتامین C بیشتر کمک کنند که از آن جمله می توان به سبزیجات برگدار مانند اسفناج و کیل، فلفل دلمه ای، جوانه های بروکسل، توت فرنگی و پاپایا اشاره کرد. ویتامین C در بسیاری از مواد غذایی وجود دارد و به راحتی می توانید نیاز روزانه خود به این ویتامین را از طریق مصرف یک رژیم غذایی متعادل تامین کنید.

ویتامین E:

همانند ویتامین C، ویتامین E می تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان قدرتمند عمل کرده که به بدن در مبارزه با عفونت کمک می کند. بادام، بادام زمینی، فندق، و دانه های آفتابگردان سرشار از ویتامین E هستند. از جمله سبزی های که این ماده مغذی در آنها وجود دارد نیز می توان به اسفناج و بروکلی اشاره کرد که می توانند به افزایش دریافت ویتامین E از طریق وعده هایی غذایی کمک کنند.

ویتامین B6:

ویتامین B۶ در نزدیک به ۲۰۰ واکنش بیوشیمیایی در بدن نقش دارد و یک ماده مغذی مهم برای ارائه عملکرد درست سیستم ایمنی محسوب می شود. از جمله منابع غذایی خوب برای این ویتامین می توان به موز، سینه مرغ بدون چربی، ماهی های آب سرد، مانند تن، سیب زمینی پخته و نخود اشاره کرد.

ویتامین A:

برای دریافت ویتامین A می توانید مواد غذایی رنگارنگ را مصرف کنید. مواد غذایی سرشار از ترکیبات رنگی به نام کاروتنوئیدها مانند هویج، سیب زمینی شیرین، کدو تنبل، طالبی و کدو مسما از آن جمله اند. بدن انسان این کاروتنوئیدها را به ویتامین A تبدیل می کند و آنها یک اثر آنتی اکسیدانی دارند که به تقویت سیستم ایمنی در برابر عفونت کمک می کند.

ویتامین D:

در صورت امکان، دریافت مواد مغذی ضروری برای حفظ سلامت بدن از طریق رژیم غذایی به جای مکمل ها بهتر است اما ویتامین D ممکن است از این قانون مستثنا باشد. شما می توانید با مصرف مواد غذایی مانند ماهی های چرب از جمله سالمون، خالمخالی، تن و ساردین و غذاهای غنی شده مانند شیر، آب پرتقال و غلات صبحانه میزان دریافت ویتامین D خود را افزایش دهید. افراد بسیاری در جذب ویتامین D از غذا با دشواری مواجه هستند، از این رو، در صورت ابتلا به کمبود این ویتامین باید با پزشک خود درباره مصرف مکمل ها صحبت کنید.

 

داروی تقویت سیستم ایمنی بدن

داروی تقویت سیستم ایمنی بدن

فولات/ اسید فولیک:

فولات شکل طبیعی و اسید فولیک شکل مصنوعی این ویتامین است که به واسطه فواید سلامت خود به غذاهای مختلف اضافه می شود. برای دریافت فولات بیشتر می توانید به طور منظم سبزیجات سبز برگ، لوبیاها و نخود فرنگی مصرف کنید. همچنین، شما می توانید اسید فولیک را از غذاهای غنی شده مانند نان ها، پاستاها، و برنج و همچنین محصولات تهیه شده از گندم ۱۰۰ درصد کامل دریافت کنید.

آهن:

آهن به حمل اکسیژن به سلول ها در بدن انسان کمک می کند و در اشکال مختلفی وجود دارد. بدن انسان می تواند آهن هِم را به راحتی جذب کند که در منابع حیوانی مانند گوشت بدون چربی و ماکیان مانند مرغ و بوقلمون و همچنین غذاهای دریایی وجود دارد. آهن موجود در منابع گیاهی به نام آهن غیر هِم شناخته می شود و از منابع خوب گیاهی برای این ماده مغذی می توان به لوبیاها، بروکلی و کیل اشاره کرد.

سلنیم:

به نظر می رسد سلنیم اثر قدرتمندی بر سیستم ایمنی بدن انسان دارد، از جمله پتانسیل کند کردن واکنش های بیش از حد بدن به برخی از انواع تهاجمی سرطان را ارائه می کند. سیر، بروکلی، ماهی ساردین، ماهی تن، آجیل برزیلی و جو از جمله منابع غذایی خوب برای سلنیم هستند.

روی:

از منابع غذایی خوب برای ماده معدنی روی می توان به صدف، خرچنگ، گوشت بدون چربی و ماکیان، لوبیای پخته، ماست و نخود اشاره کرد. به نظر می رسد روی به کند کردن واکنش بیش از حد سیستم ایمنی و کنترل التهاب در بدن کمک می کند. زمانی که نمی توانید منابع غذایی تازه مصرف کنید از منابع منجمد استفاده کنید بسته به این که کجا زندگی می کنید و در چه زمانی از سال قرار دارید، ممکن است همواره به محصولات غذایی تازه و با کیفیت بالا دسترسی نداشته باشید. به خاطر داشته باشید که منابع غذایی منجمد نیز می توانند مفید باشند. میوه ها و سبزی های منجمد می توانند از محتوای مواد مغذی مشابه با نمونه های تازه برخوردار باشند. تنها به این نکته توجه داشته باشید که محصولات فاقد شکر و سدیم افزوده را انتخاب کنید.

 

تقویت سیستم ایمنی بدن با داروهای گیاهی

تقویت سیستم ایمنی بدن با داروهای گیاهی

 

توصیه نهایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن برای مقابله با ویروس کرونا:

در آخر باید باید بگوییم که به گفته ی متخصصا‌ن، در کنار تغذیه غذایی سالم؛ بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های ویروسی و تقویت سیستم ایمنی بدن، تحرک کافی بدنی، دوری از استرس و شاد زیستن را توصیه میکنند.

 

واکسن تقویت سیستم ایمنی بدن چیست:

واکسنهای هپاتیت A و هپاتیت B ، وبا، دیفتری ، کزاز، سیاه سرفه، سرخک، سرخجه، آبله مرغان، فلج اطفال، سینه پهلو، سوزاک، HPV ، آنفولانزا، و هموفیلی تیپ B HiB برای کودکان و بزرگسالان توصیه شده است. در حقیقت واکسن سرماخوردگی برای کلیه کودکان و بزرگسالانی که علاقه مند به کاهش خطر ابتلا به سرماخوردگی و یا انتقال آنفولانزا به دیگران هستند توصیه میشود( کودکان زیر ۶ ماه واکسینه نمی شوند). هم چنین، کلیه افراد لازم است که هر ۱۰ بار، واکسن کزاز را تزریق کنند. اشخاصی که در محیط های پرخطر چون بیمارستان کار میکنند نیاز به دریافت واکسن بر علیه بیماریهای هپاتیت A و B دارند.

کلیه کودکان ۱۱ تا ۱۲ ساله توصیه میشود واکسن مننژیت را در نوبت اول و هم چنین در سنین ۱۶ تا ۱۸ سال برای نوبتهای بعدی دریافت نمایند. این واکسن برای اشخاصی که در خطر بالای ابتلا به این بیماری هستند ( مانند مسافران به کشورهای پرخطر) نیز توصیه میشود.

 

داروهای گیاهی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

واکسن سیستم تقویت بدن تقویت سیستم ایمنی بدن قرص ایمیونس فروش قرص ایمیونس داروهای گیاهی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

 

شربت ایمیونس برای تقویت سیستم ایمنی بدن:

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس یک مکمل منحصربه‌فرد و خاص برای تقویت سیستم ایمنی است. همان‌طور که می‌دانید سیستم ایمنی یکی از مهم‌ترین سیستم‌های بدن برای حفظ سلامتی است، تقویت سیستم ایمنی با جلوگیری از ابتلا به بیماری‌ها و حفظ سلامت بدن به بهبود کارایی فرد کمک کرده و هزینه‌های اضافی درمان را از زندگی حذف می‌کند. برای تقویت سیستم ایمنی یکی از اولین نیازها تغذیه مناسب است.

رژیم غذایی متعادل و سرشار از میوه و سبزی‌ها بهترین راه برای تقویت سیستم ایمنی از طریق رساندن ریزمغذی‌های مفید به بدن است، شربت ایمیونس ویتابیوتیکس(Vitabiotics Immunace Liquid) یک مکمل بسیار مفید با فرمولاسیون تخصصی برای تقویت سیستم ایمنی است.

این مکمل با تأمین ریزمغذی‌های مفید برای حفظ سلامت بدن و همچنین ترکیبات آنتی‌اکسیدان قوی از تک‌تک سلول‌های بدن محافظت می‌کند. شربت ایمیونس ویتابیوتیکس (Vitabiotics Immunace) حاوی ترکیباتی است که موجب حذف مواد شیمیایی مضر و رادیکال‌های آزاد از بدن می‌شود، این مکمل با مکانیسم‌های مختلف به عملکرد مطلوب سیستم ایمنی و درنتیجه سلامت بلندمدت افراد کمک می‌کند.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 10 Average: 5]

مارس 2, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
قرص چاقی در شیراز x بخوانید...