منوی سایت

تعمیر و نصب سانروف در شیراز

بازدیدها: 2368

تعمیر و نصب سانروف در شیراز

اگر شما هم بدنبال تعمیر سانروف خودرو خود در شیراز هستید و یا اگر بفکر نصب سانروف شیراز هستید و می‌خواهید بدانید برای نصب سانروف به کجا باید مراجعه کنید که خیالتان راحت باشد که بهترین را برایتان ارائه می‌دهد به مرجع معتبری رسیده‌اید چرا که تیم سارجو در اینجا شما را با تعمیر و نصب سانروف در شیراز و حتی هزینه نصب سانروف در شیراز آشنا کنیم، در سارجو بمانید.


تعریفی اجمالی از سانروف در شیراز

سانروف سقفی از جنس شیشه است که حدود یک سوم مساحت کلی سقف خودرو را شامل می‌شود. سقف سانروف در دو مدل دستی و برقی موجود است، که حالت دستی آن تقریبا منسوخ شده است.
به طورکلی، هر صفحه ای که در سقف خودرو با هدف ورود نور یا هوا به داخل خودرو جاسازی شده باشد، سانروف یا مونروف نام دارد. برخی سانروف ها یا مونروف ها قابلیت باز و بسته شدن دارند درحالی که برخی دیگر ثابت هستند. سانروف ها معمولاً شفاف هستند درحالی که مونروف ها را رنگی می سازند.

 

مشکلات عمومی سانروف ها در شیراز

سانروف خراب به سانروفی گفته می شود که کاری را که از آن انتظار داریم را نتواند انجام دهد این مشکلات اساسی مسائل مربوط به سانروف است

  • مشکلات مکانیکی سانروف

اکثر مشکلات مکانیکی، مانند شکستگی یا شل شدن شیشه، می تواند با چند ابزار دستی تعمیر شوند ، سفت کردن شیشه ها ،اغلب می تواند با تنظیم مهره ها و پیچ ها انجام شوند. سانروف های چسبی یورتان، به نظر می رسد که بهترین گزینه برای حرفه ای ها باشد که باقی مانده باش

انجام نمی شود.

  • مشکلات الکتریکی سانروف

اگر متوجه شدید سانروف تان از کار افتاده است  و با راه حل‌های مکانیکی مشکل حل نشد، ممکن است که سانروف دچار یک مشکل الکتریکی شده باشد. در ادامه چند مشکل الکتریکی که احتمال دارد سانروف شما دچار این مشکلات شده باشد را ذکر می کنیم:

  1. احتمال دارد که فیوز سانروف ترکیده باشد
  2. سیم سانروف پاره شده باشد
  3. مشکل از موتور سانروف باشد

هزينه نصب سانروف در شیراز

بيشتر سانروف هايي که در بازار پيدا مي شود ساخت کشور ايتاليا و هلند هستند و با نام Hollandia عرضه مي شوند. در گذشته در نمايندگي هاي معتبر نصب هر کدام از اين سانروف ها با هزينه نصب چيزي در حدود يک ميليون و 500هزار تومان انجام می شد. بايد به اين مساله توجه داشته باشيد که نصب بدون مجوز سانروف مي تواند دردسرهاي برايتان به ارمغان بياورد. با اين حال بعضي ها در فروشگاه هاي متفرقه يا به صورت شخصي اقدام به خريد و نصب سانروف مي کنند چون قيمت تمام شده کار برايشان ارزان تر تمام مي شود. اين سانروف ها ساخت کشور چين بوده و کيفيت بالايي ندارند اين در حالي است که مجوز هم براي نصب به شما داده نمي شود و هنگام فروش خودرو قطعا با مشکلاتي مواجه خواهيد شد.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 28 Average: 4.9]

جولای 5, 2022
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
شهربازی در شیراز x بخوانید...