منوی سایت

تعمیر مبل در شیراز

بازدیدها: 392

تعمیر مبل در شیراز

آیا به دنبال تعمیر مبل در شیراز هستید؟ به بررسی تعمیر مبل راحتی در شیراز، رنگ کاری مبل در شیراز، رویه کوبی مبل راحتی در شیراز، می‌پردازیم. و در ادامه چند ادرس تعمیرات مبل در شیراز را معرفی می‌کنیم. یا مقاله ‌ی تعمیر مبل در شیراز همراه باشید.

 

برای تعمیر مبل باید چکار کنیم؟

تعمیرات مبل در شیراز

اولین قدم در تعمیر مبل پرسیدن این سوال است که آیا مبل مورد نظر ارزش تعمیر را دارد یا خیر؟ اگر مبل مورد نظر کلاف خوبی داشته باشد و بدون شکستگی باشد میتوان به فکر تعمیر آن بود و این سالم بودن کلاف باید در انواع مبلمان چه استیل و چه راحتی در نظر گرفته شود.

برای تعمیر مبل چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

برای تعمیر چوب بدنه مبل باید این نکات را درنظر بگیریم:

اگر پوسیدگی یا از بین رفتگی خاصی وجود نداشته باشد رنگ کردن کافیست, ولی اگر خوردگی و آسیب جدی در چوب دیده شود باید رویه و پارچه مبل را درآورده و با دستگاه سطح چوب را صیقل داد و بعد رنگ آمیزی کرد.

برای تعویض پارچه هم باید نکاتی را درنظر گرفت:

اگر پارچه سالم است و فقط میخواهید تغییری ایجاد شود با چند کوسن رنگی این نیاز را برآورده کنید. در صورت وجود خوردگی و پاره گی باید پارچه تعویض شود که اگر فوم یا اسفنج هم نیاز به تعویض داشته باشد همزمان انجام میشود و اگر هم سالم باشد که فقط به تعویض پارچه اکتفا میکنیم.

تعمیر مبل و تعمیرات مبل یکی از راهکارهای مناسب برای نونوار کردن مبلمان است (هزینه تعمیر مبلمان و هزینه تعمیر مبل راحتی را نسبت به هزینه‌های خرید مبل مقایسه کنید). شاید فکر کنید تعمیرات مبلمان، تعویض پارچه مبل استیل، تعمیر صندلی اداری و مبلمان اداری، رویه کوبی، رنگ کاری مبل و تعویض رویه مبل فقط در بورس تعمیرات مبل وجود دارد.

 

قیمت تعمیر مبل چگونه محاسبه می‌شود؟

تعمیرات مبل در شیراز

 

هنگام تعمیرات مبل با یک حساب سرانگشتی می‌توانید هزینه تعمیر مبل و هزینه تعمیر مبل راحتی را تخمین بزنید. ما در ادامه متن مواردی را که در قیمت تعمیرات مبل تاثیرگذارند را بررسی می‌کنیم. عواملی مانند دستمزد تعمیرکار مبل، هزینه رنگ آمیزی بدنه مبل و … . توجه داشته باشید که تا پایان پروژه قیمت دقیق و هزینه تعمیرات مبل قابل پیش بینی نیست.

یک نکته: هیچ وقت به دنبال تعمیرات مبل ارزان قیمت نباشید. زیرا بعضی از سودجویان با تبلیغات تعمیرات مبلمان ارزان، مبلمان شما را به ظاهر تعمیر می‌کنند. اما پس از مدت کوتاهی ممکن است مجددا به تعمیر مبلمان نیاز پیدا کنید.

 

هزینه تعمیر مبل راحتی

همانند قیمت تعمیر مبل، هزینه تعمیر مبل راحتی نیز قابل تخمین به صورت دقیق نیست. از جمله عواملی که بر هزینه تعمیر مبل راحتی اثر گذار هستند، می‌توان به:

  • میزان ظرافت مورد نیاز برای پرداخت مبل (Finishing)
  • مدت زمان مدنظر شما برای تعمیر مبل
  • تعداد مبل‌هایی که نیازمند تعمیر دارند.
  • تعداد مبل‌هایی که به رویه کوبی مبل دارند.

مواردی که به بیانشان پرداختیم، از جمله مواردی هستند که بر هزینه تعمیر مبل راحتی اثرگذار هستند؛ و در ادامه به شرح کامل هر یک از موارد بالا پرداخته شده است.

 

چه زمانی می‌توانیم اقدام به تعمیر مبلمان کنیم؟

تعمیرات مبل در شیراز

 

ممکن است این سوال برای خیلی‌ها به وجود آید که آیا بعد از تعمیرات مبل نتیجه خوبی می‌گیریم یا خیر. گذر زمان حتی مبلمان گران قیمت و مرغوب را نیز دچار فرسودگی می‌کند. تعمیرات مبل یکی از کارهای کم هزینه برای نوسازی و تعمیر خرابی‌های مبل است. باید گفت تعمیر مبلمان زمانی کار درستی است که ساختمان و بدنه مبل (کلاف مبل) سالم باشد. اگر این چنین نباشد پس از تعمیر مبل، نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت. دقت کنید هنگام تعمیر مبلمان بدنه مبل سالم باشد.

 

اگر کلاف مبل سالم نباشد چه کنیم؟

در صورت تمایل به تعمیر مبلی که کلاف خوبی ندارد، هزینه زیادی بابت پارچه مبلی خود پرداخت نکنید و در مقابل هزینه خوبی بابت پارچه خود در زمانی که مبل شما از کلاف خوبی برخوردار است، پرداخت کنید. چون پس از تعمیر مبل خود، یک مبل کاملا سالم و نو دارید که می‌تواند چندین سال برای شما قابل استفاده باشد.

اگر وضعیت خرابی مبل در حدی نباشد که با تعمیر مبل به سادگی به مبل نو رسید، وظیفه تعمیرکار است که آن را به کسی که برای تعمیرات مبل اقدام کرده است توضیح دهد. اما تعمیرکاران حرفه ای به راحتی می‌توانند با نجاری بدنه مبل را تعمیر کنند و با یک رویه کوبی مناسب اقدام به تعمیر مبلمان کنند. متاسفانه برخی تعمیرکاران مبل، این مورد را به خوبی بررسی نمی‌کنند و بعد از مدت کوتاهی که از تعمیر مبل می‌گذرد، مبل کیفیت خود را از دست می‌دهد و دیگر قابل استفاده نیست.

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 2 Average: 5]

مارس 14, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
فروشگاه کاغذ دیواری شیراز x بخوانید...