منوی سایت

تست ایدز در شیراز

بازدیدها: 6064

تست ایدز در شیراز

تست ایدز در شیراز و یا آزمایش محرمانه ایدز در چه مراکزی انجام می‌شود؟ آیا تست سریع ایدز در شیراز انجام می‌شود؟ تست رایگان ایدز در شیراز اصلا انجام می‌شود یا دارای هزینه زیاد است؟ پاسخ تمام این سوالات را در ادامه این محتوا خواهیم داد. با ما همراه باشید.


تست رایگان ایدز در چه مراکزی انجام می‌شود؟

انجام آزمایش و تشخیص زودهنگام ابتلا به HIV مهم‌ترین قدم در کنترل این بیماری است. آندسته از افرادی که از طریق یکسری رفتارها در معرض ریسک بالاتر ابتلا به ایدز قرار می گیرند، باید حداقل یکبار در سال تست بشوند. مراکزی که در شیراز تست رایگان ایدز را انجام می‌دهند در زیر لیست کرده‌ایم.

  1.  مرکز حسین‌بن علی (ع)  واقع در: فلکه خاتون، بلوار دلاوران بسیج، خیابان لاوان، مرکز بهداشت حسین ابن علی
    تلفن: ۰۷۱۳۷۳۶۳۰۰۰
  2. مراکز بهداشتی درمانی حضرت ابوالفضل (ع) واقع در: بلوار نصر
  3. جوادالائمه (ع) واقع در: عادل آباد
  4. قمر بنی‌هاشم بالاتر از قصرالدشت در شیراز

و در شهرستان‌ها نیز به مراکز بهداشت شهرستان به منظور دریافت مشاوره و خون‌گیری مراجعه کنند.

 

تست سریع ایدز در شیراز چگونه ممکن است؟

رپید تست ایدز وسیله‌ی تشخیصی سریع و ساده برای انجام آزمایش ایدز می‌باشد که در برنامه‌های غربالگری جوامع کشورهای مختلف، آزمایشگاه‌هایی با تعداد کم نمونه و تجهیزات محدود و هم چنین در کیت‌های خود ارزیابی ایدز استفاده می‌شود.

کیت خانگی آزمایش ایدز این کیت برای افرادی است که می‌خواهند براحتی خود را از نظر ابتلا به ایدز، آزمایش کنند و قصد خرید کیت ایدز و خودارزیابی را دارند.کیت خانگی آزمایش ایدز کیت اچ آی وی دارای وسایل کامل انجام آزمایش می‌باشد.

به یاد داشته باشید:

با توجه به اینکه فرایند درمان ایدز در ایران رایگان می‌باشد فرد پس از آگاهی از وضعیت خود می‌تواند به مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری مراجعه کند و درمان خود را سریعتر شروع کند.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 12 Average: 4.7]

آوریل 24, 2022
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
علت مرگ در خواب x بخوانید...