منوی سایت

تزریق فیلر و جوانسازی پوست در شیراز

بازدیدها: 183

تزریق فیلر و جوانسازی پوست در شیراز

تزریق فیلر و جوانسازی پوست این روزها خیلی از افرادی را که به دنبال زیبایی و احیای شادابی از دست رفته پوستشان هستند به این کار ترغیب می‌کند. اگر شما هم به دنبال تزریق فیلر در شیراز هستید و می‌خواهید از هزینه تزریق فیلر و عوارض تزریق فیلر آگاه شوید، با تیم سارجو  در این مقاله همراه شوید تا نه تنها به پاسخ سوالاتتان در مورد تزریق فیلر و جوانسازی پوست در شیراز برسید بلکه در مورد اینکه تزریق فیلر چیست و جزییات تزریق فیلر بینی، تزریق فیلر خط خنده، تزریق فیلر صورت و … بیشتر آگاه شوید.

 

در پست تزریق فیلر و جوانسازی پوست در  شیراز می‌خوانیم


تزریق فیلر چیست؟

شاید اولین سوالی که باید به آن پاسخ داد این است که اصلا تزریق فیلر چیست؟ باید گفت فیلرها یا پرکننده‌ها موادی ژل مانند و تولید شده بصورت مصنوعی هستند که برای پر کردن شیارهای عمیق شده پوست، چروک‌ها، برجسته کردن لب‌ها و گونه‌ها، پر کردن اسکارها و لیفتینگ پوست به کار می‌روند.

اکثر فیلرهای ضد چروک در عرض کمتر از نیم ساعت بعد از تزریق حفره‌های پوستی، خطوط و چین و چروک‌ها را پر می‌کنند  و اثرشان از 4 ماه تا یکسال باقی می‌ماند.

 

تزریق فیلر


فیلرها در چه مواردی کاربرد دارند؟

شاید پرکاربردترین موارد استفاده از فیلر را بتوان برای  بهبود شرایط پوست با پرکردن خطوط و چین و چروک‌های صورت نام برد. خطوط پیشانی، خطوط خنده، چین و چروک‌های اطراف چشم و دهان و به‌طورکلی هرگونه فرورفتگی در پوست، از جمله مواردی است که با استفاده از فیلر می‌توان آن را بوسیله تزریق فیلر صورت تزریق فیلر لب تزریق فیلر خط خنده درمان کرد.

از فیلرهای ضدچروک می توان به عنوان حجم دهنده، چاق کننده و لیفتینگ لپ‌ها، چانه‌ها، ماهیچه‌های فک و شقیقه‌ها، حجم دادن لبهای نازک و سفت کردن دستهای شل استفاده کرد.

 

تزریق فیلر چیست


هزینه تزریق فیلر چقدر است؟

هزینه تزریق فیلر بسته به فاکتورهای متعددی تعیین می‌گردد. اولین موردی که در میزان هزینه تزریق فیلر موثر است منطقه‌ای است که فرد می‌خواهد تزریق فیلر را برای آن انجام دهد و همچنین تعداد نواحی که قرار است تزریق فیلر برای آن صورت بگیرد.  عوامل دیگری از جمله برند فیلر یا ژل، حجم فیلر یا ژل مورد نیاز، سختی و حساسیت کار در محل تزریق از عوامل تعیین کننده در هزینه تزریق فیلر می‌باشد.


از عوارض تزریق فیلر چیزی می‌دانید؟

عوارض تزریق فیلر بسیار کم است، همین امر باعث شده است نسبت به بقیه روش ها  بسیار متمایز باشد. اما تمام فیلرهای ضد چروک معایبی چون واکنش های آلرژیک و تشکیل برآمدگی‌های زیرپوستی دارند.

در برخی موارد، این برآمدگی‌ها ممکن است دائمی شوند و گاهی اوقات عارضه تیندال (آبی شدن پوست) رخ می‌دهد. این تغییر رنگ پوست ممکن است تا چند ماه ادامه یابد اما قابل درمان است. در موارد بسیار نادر، در صورت عدم استفاده صحیح از فیلرهای ضدچروک، سلولهای پوستی از بین می روند. به علاوه، مواردی از کوری و ازکارفتادگی عصب نیز گزارش شده است.

نکته دیگر که از معایب تزریق فیلر به حساب می‌آید این است که تزریق فیلر موقتی می‌باشد و نیازمند تزریقات مجدد برای فراهم کردن جوانسازی پوست خواهد بود.


تزریق فیلر چگونه به جوانسازی پوست می‌کند؟

تزریق فیلر در قسمت‌های مختلف پوست که نیاز به کشیده شدن و حجم‌دار شدن دارند، تزریق می‌شوند و معمولاً به‌صورت مستقیم، فضای خالی موجود در پوست را پر می‌کنند.  انجام تزریق در هر ناحیه فقط چند دقیقه طول می‌کشد، سپس نواحی علامت گذاری شده پاک و محل تزریق به کمک یخ سرد و توسط پزشک ماساژ داده می‌شود.

البته به این موضوع باید دقت داشت که انواعی از فیلرها، کلاژن ساز هستند و مدتی زمان می‌برد تا اثر نهایی خود را در محل اعمال‌شده نشان دهند.

 

تزریق فیلر


تزریق فیلر به چه افرادی توصیه نمی‌شود؟

تزریق فیلر به افرادی که یکی از موارد زیر را دارا باشند توصیه نمی‌شود و بهتر است به سراغ روش‌های دیگر جوانسازی پوست بروند.

  • دوران حاملگی و شیردهی
  • وجود عفونت و التهاب در ناحیه تزریق
  • اختلالات خونی و انعقادی
  • برخی از آتروفی‌های پوستی ناشی از استفاده از داروهای استروئیدی
  • نقص ایمنی
  • ویتیلیگو و اگزمای پوستی
  • سابقه آلرژی و یا واکنش های آنافیلاکسی

پرکاربردترین موارد استفاده از تزریق فیلر

  • تزریق فیلر بینی

تزریق فیلر بینی برای کسانی که به هردلیل مایل به انجام عمل جراحی نیستند گزینه‌ی مناسبی می‌باشد . هدف ازاین روش بهبود فرم بینی وکمتردیده شدن قوزبینی و نیز بالا بردن نوک بینی یا به اصلاح لیفت بینی می‌باشد. بنابراین نمی توان انتظار یک بینی عالی وبدون نقص داشت اما بهبود ظاهری قابل قبولی در بینی شما ایجاد می‌شود.

 

تزریق فیلر بینی

 

  • تزریق فیلر لب

حجم دهی به لب، یکی دیگر از اقدامات زیبایی است که  این روزها، طرفداران زیادی را پیدا کرده است. امروزه استفاده از انواع فیلرها و ژل ها متداول ترین روش افزایش حجم لب است. تزریق ژل یا تزریق فیلر لب یک عمل زیبایی است که باعث افزایش حجم لب‌ها می‌شود و می‌تواند لب‌های شما را گوشتی‌تر نشان دهد.

  • تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم چه برای افراد جوان و چه افراد مسن، مفید و موثر خواهد بود. بسیاری از افراد حتی در سنین پایین، از تیرگی و یا خطوط زیر چشم خود ناراضی هستند، که این حالت می تواند ناشی از افزایش سن  یا دلایل ژنتیک باشد. یکی از راه های درمانی موثر درزمینه اصلاح گودی و تیرگی یا سیاهی زیرچشم، تزریق فیلر زیر چشم یا  ژل زیر چشم می باشد.

 

تزریق فیلر زیر چشم

 

  • تزریق فیلر خط خنده

یکی از روش های پرطرفدار و محبوب جوانسازی و کاهش عمق خط خنده و خط غم تزریق فیلر خط خنده یا خط غم و یا تزریق چربی برای خط خنده یا خط غم می باشد که منجر به ایجاد ظاهری جوانتر در افراد می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که ژل ها و فیلر ها نه تنها چین و چروک ها را پر می کنند، بلکه می توانند جایگزینی برای چربی از دست رفته زیر پوست در ناحیه خطوط خنده باشند.


مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر

بهتر است بعد از تزریق فیلر از انجام بعضی از فعالیت ها خودداری کنید و با انجام بعضی امور به تسیع روند بهبود کمک کنید و همچنین از بروز عوارض بعد از تزریق نیز پیشگیری شود.

  •  بهتر است پس از تزریق و تا چند روز، مصرف آب خود را افزایش دهید.
  • در صورت پدیدار شدن آثاری همچون ورم، با استفاده از کمپرس یخ می‌توانید نقطه موردنظر را التیام ببخشید.
  • استرس زیاد نیز می‌تواند مدت‌زمان نقاهت را افزایش دهد پس سعی کنید تا توجه خود را از محل تزریق فیلر منحرف کنید.
  • برای کمک به کاهش تورم، مصرف آنتی هیستامین در طول روز و در شب توصیه می شود.
  • تا چند روز از نوشیدن الکل یا انجام ورزش های سنگین خودداری کنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد کبودی اضافی شود.

 

تزریق فیلر

 

مطالب مرتبط و پربازدید

مراکز زیبایی و جوانسازی در شیراز

مزوتراپی در شیراز

تزریق ژل در شیراز

 

سخن آخر

در این مقاله بر آن شدیم تا به تمام سوالات شما در مورد تزریق فیلر پاسخ بدهیم. فراموش نکنید فیلر‌های تزریق شده به پوست دایمی نیستند و برای حفظ وضعیت نیازمند به تزریق دوباره هستند. برای تزریق به فیلر به مراکز زیبایی و جوانسازی پوست در شیراز مراجعه کنید تا از نتیجه رضایت کامل را داشته باشید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 3 Average: 5]

اکتبر 20, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
لیزر تیتانیوم در شیراز x بخوانید...