منوی سایت

ترکیب رنگ مو در شیراز

بازدیدها: 1152

ترکیب رنگ مو در شیراز

بانوان عزیز تا حالا دنبال ترکیب رنگ مو در شیراز بوده اید؟ از گذشته های دور رنگ کردن مو امری رایج بوده است. یونانیان از صابون‌های زبر و حنا برای رنگ نمودن موهای خود و رومیان با جوشاندن پوست گردو و تره فرنگی برای تیره کردن موهایشان استفاده می‌کردند. یونانیان رنگ کردن مو را نشانه شجاعت خود می دانستند. مصریان، یونانیان و رومیان باستان با استفاده از خون حیوان و گیاه طبرق، نوعی رنگ مو برای خود درست می کردند. در قرون وسطی، دوره رنسانس و عصر ویکتوریا، طیف کاملی از رنگ مو در نتیجه یک اشتباه ژنتیکی به وجود آمد. تا سال‌های متمادی کسانی که موی قرمز رنگ داشتند به جادوگری مظنون بودند. در این پست میخواهیم بهترین ترکیب رنگ مو در شیراز  رو برای شما عزیزان گرامی معرفی کنیم امیدواریم راضی باشید لطفا با سارجو همراه باشید.

 

انواع رنگ مو موقت:

رنگ موهای موقت رقیق به صورت مایع هستند و به موها رنگ بسیار ملایمی میبخشند اما رنگ موهای موقت غلیظ رنگ تیره تری به موها میدهند. رنگ موهای رقیق به شکل اسپری مورد استفاده قرار میگیرند و بی خطر هستند. رنگ موهای غلیظ هنگام تعریق باعث رنگ دادن مو به پوست میشوند و به بالش و لباس مالیده میشوند. همانطور که میدانید رنگ موهای موقت زیاد در برابر آب مقاوم نیستند و کافیست یکبار آن ها را بشویید کاملا پاک میشوند.

 

ترکیب رنگ مو در شیراز

اموزشگاه رنگ مو در شیراز دوره آموزش ترکیب رنگ مو آکادمی رنگ موترکیب رنگ مو در شیراز

 

ارتباط نور با ترکیب رنگ‎ها:

نور سفید از تمامی پرتوهای رنگی نور به دست می‎آید. از ترکیب نور قرمز، زرد و آبی یا زمانی که پرتوهای مرئی نور حذف شده و نور به چشم نتابد، رنگ مشکی حاصل می‎شود. از ترکیب رنگ‎های اصلی و فرعی به نسبت مساوی، رنگ خاکستری به دست می‎آید. از ترکیب رنگ‌های اصلی به نسبت نامساوی دسته ای از رنگ‎های قهوه ای از روشن تا تیره حاصل می‎شوددر قهوه‌ای روشن، رنگ زرد بیشتر و در قهوه‌ای متوسط قرمز بیشتر و در قهوه‌ای تیره، رنگ آبی بیشتر وجود دارد.

 

رنگ مو بلوند روشن:

از رنگ موهای بسیار مناسب تابستان رنگ بلوند یا همان روشن است به خصوص برای خانم هایی که رنگ پوست روشن دارند؛ البته برخی از خانم ها هم دوست دارند ضمن اینکه پوست شان را برنزه می کنند به موهای شان نیز رنگ روشن بزنند که ما آن را چندان توصیه نمی کنیم. هنگام روشن کردن موها باید دقت شود که سایه رنگ بیش از حد سفید و خاکستری نشود چون نه تنها سن را بالا می برد بلکه زیبایی چندانی هم ندارد. یادتان باشد موی بلوند ممکن است در اثر مواد شیمیایی موجود در استخر شنا سبز شود که برای پوشاندن این سبزی شما می توانید با استفاده از رنگ های گرم (قرمز یا طلایی) شامپوهای براق کننده و شفاف کننده هم این مشکل را حل کنید.

 

ترکیب رنگ مو در شیراز

ترکیب رنگ مو در شیراز اموزش رنگ مو در اهواز آموزشگاه تخصصی رنگ مو در مشهد

 

راهنمای انتخاب رنگ مو و ترکیب رنگ مو:

انتخاب مدل و رنگ مو در دنیای ما، صورت‌های مختلف با شکل‌های متنوع قابل مشاهده هستند به گونه ای که می‌توان گفت شکل صورت هر فرد منحصر به خود او و خاص آن شخص است. اما می‌توان شکل صورت‌ها را در چند دسته کلی تقسیم بندی کرد؛ بیضی، مربع، مثلث، مثلث برعکس یا قلبی، گرد، الماسی و مستطیل.دانستن این که شکل صورت شما جز کدام یک از این دسته‌ ها قرار می‌ گیرد در انتخاب مدل و رنگ مو به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

 

رنگ موی ترکیبی:

با دانستن قانون رنگ‎ها و شناسایی رنگ های گرم و سرد، می‌توان رنگ ها را باهم ترکیب کرده و یک رنگ خاص ایجاد کرد. کلیه رنگ‌های گرم را می‌توان باهم ترکیب کرده، همچنین تمامی رنگ‌های سرد نیز، چنین قابلیتی دارند. تمام رنگ‌های سرد، مثل: خاکستری، دودی، زیتونی را می توانیم، روی زمینه زرد به دلیل دارا بودن تون آبی به کار برد. رنگ‌های گرم و سرد نیز قابل ترکیب می‌باشند.

 

ترکیب رنگ مو در شیراز

آموزشگاه رنگ مو آموزش رنگ مو آموزش تخصصی رنگ موترکیب رنگ مو در شیراز

 

چند نکته مهم درباره ترکیب رنگ مو :

  • در ترکیب رنگ دقت کنید که بیشتر از دو یا سه رنگ را مخلوط نکنید.
  • هرگز رنگ‌ ها با تن‌ های متفاوت را با هم ترکيب نکنيد زيرا ايجاد بی نظمی می کند .
  • هرگز بيشتر از دو يا سه رنگ را با هم مخلوط نکنيد زيرا رنگ ثبات لازم را پيدا نمی کند.
  • هرگز رنگ‌ های کارخانه‌ های متفاوت را با هم ترکيب نکنيد چون هر کارخانه‌ای فرمول مخصوص به خود را دارد.
در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 5 Average: 2.8]

دسامبر 23, 2019
دسته بندی :
4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
طرز تهیه انواع ماسک صورت خانگی x بخوانید...