منوی سایت

بیمارستان پیوند اعضا شیراز

بازدیدها: 5931

بیمارستان پیوند اعضا شیراز

بیمارستان پیوند اعضا شیراز با حضور رئیس مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی بیمارستان ابوعلی سینا شیراز، رسما آغاز به کار کرد. دکتر روحانی در بازدید از بیمارستان پیوند شیراز با توضیح مدیران و مسئولان در جریان روند اقدامات انجام شده در راستای احداث و تجهیزات این بیمارستان و چگونگی ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم قرار گرفت. بیمارستان پیوند اعضا شیراز (بیمارستان خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی ٦٠٠ تختخوابی بیمارستان پیوند بوعلی سینا) به عنوان مهم‌ترین پروژه دانشگاهی و درمانی کشور که به لحاظ ساخت بیمارستانی و تجهیزات، کم نظیر خواهد بود، یک مجموعه دانشگاهی و بیمارستان سرطانی است که در زمینی معادل ١٠٠ هکتار و با اعتباری بالغ بر ٤٨٤٠ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

بیمارستان پیوند اعضا شیراز

بیمارستان پیوند اعضا شیراز

 

مطالب پر بازدید هفته: نمایندگی های خودرو در شیراز | سونوگرافی شیراز | بیمارستان پیوند اعضا شیراز | مراکز هایفوتراپی در شیراز | خوابگاه در شيراز | درمان قطعی دیابت در شیراز | رستوران های شیراز | نمایندگی ایران رادیاتور در شیراز | نمایندگی ال جی در شیراز | لیست فرهنگسراهای شیراز]

 

معرفی اجمالی بیمارستان پیوند اعضا شیراز

بنیاد بزرگترین مجموعه بین المللی خیریه آموزشی پژوهشی درمانی پیوند اعضا ابوعلی سینا در جنوب کشور در شهر جدید صدرا واقع در 20 کیلومتری غرب شهر شیراز که در سایه لطف الهی و صرف هزینه های سنگین، با مشارکت مادی و معنوی جمع کثیری از خیرین نوعدوست نیکوکار و گروهی از اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هم اکنون شاهد دستاوردهای ماندگار عام المنفعه ای در گستره ای بوسعت یکصد هکتار زمین واگذاری شرکت عمران شهر صدرا به شرح زیر می باشد:

فاز اول بیمارستان پیوند اعضا شیراز: افتتاح و بهره برداری از مرکز همودیالیز 80 تختخوابی با زیربنای 5 هزار مترمربع و ظریفیت پذیرش روزانه 240 بیمار دیالیزی از سراسر استان و استان های هم جوار که به همت آقای حاج رضا ابراهیمی خیر نیکوکار و کمک سایر خیرین و هیات امنا مرکز در سال 1386 به بهره برداری رسید.

فاز دوم بیمارستان پیوند اعضا شیراز: افتتاح و بهره برداری از ساختمان بیمارستان با زیربنای 80 هزار مترمربع و ظرفیت 600 تخت منحصرا با تامین صدها میلیارد تومان کمک خیرین بزرگوار در فروردین 1396 به دست ریاست محترم جمهوری اسلامی آقای دکتر روحانی.

فاز سوم بیمارستان پیوند اعضا شیراز: احداث ساختمان های الحاقی: مرکز آموزش عالی علوم پزشکی بوعلی سینا، دانشکده ها پزشکی و دندانپزشکی، مسجد، سالن های ورزشی و خوابگاههای دانشجویی با زیربنای 80 هزار متر مربع و پیشرفت فیزیکی 50% – فاز چهارم: شروع عملیات ساختمانی بیمارستان 600 تختخوابی و فوق تخصصی سرطان جنوب با زیربنای 80 هزار مترمربع از طریق (وقف جمعی) خیرین بزرگوار.


 

بیمارستان پیوند اعضا شیراز

بیمارستان پیوند اعضا شیراز

 

نوبت دهی اینترنتی بیمارستان ابن سینا شیراز

قابل توجه شیرازی های عزیز، بیمارستان پیوند اعضا شیراز اماکن نوبت دهی اینترنتی و جواب دهی را به صورت آنلاین در سایت رسمی بیمارستان ابن سینا شیراز را برای شما ایجاد کرده است.


 

شماره تلفن بیمارستان پیوند اعضا شیراز

آدرس و شماره تلفن بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا
071-33440000
شهر صدرا، جاده فاز2 به سمت دوکوهک، روبروی باغشهر پردیس – بیمارستان ابوعلی سینا


 

زایمان در بیمارستان پیوند اعضا شیراز

بخش زایمان در بیمارستان پیوند اعضا شیراز، در اردیبهشت ماه سال 97 تاسیس گردیده است. که شامل اتاق زایمان طبیعی، سزارین، سقط های قانونی و اتاق مخصوص زنان و زایمان می باشد.


 بیمارستان پیوند اعضا شیراز

 

رئیس بیمارستان پیوند اعضا شیراز کیست

دکتر سید علی ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران و رئیس بیمارستان پیوند اعضا شیراز در حاشیه افتتاح بزرگترین طرح حوزه سلامت در سفر رئیس جمهوری گفت: افزایش روزافزون بیماران مبتلا به نارسایی اعضای مهم وحیاتی بدن مانند کلیه، کبد، قلب و لوزالمعده و نیاز مبرم آنان به جایگزینی این اعضای نارسا با اعضای سالم به وسیله پیوند عضو، ایجاد مرکزپرظرفیت، مجهز و کارآمدی را برای پاسخ به نیاز حیاتی و عاجل این توده عظیم بیماران الزامی و ضروری ساخته است.


 

سایر بیمارستان های شیراز

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 5 Average: 3.4]

اکتبر 2, 2019
دسته بندی :
5
  1. محسن آزاد گفت:

    سلام خسته نباشید من از مشهد مزاحم میشم من سال ۸۹ پیوند شدم و سال ۹۷ برگشت کلیه داشتم الان هم دو ساله دیالیز میشم برای پیوند دوم اقدام کردم ولی متاسفانه میگن بافت بالا یا همون سیستم ایمنی بدن
    حالا اگر بیام اونجا امکان پیوند از مرگ مغزی رو دارم ممنون میشم راهنمایم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
تست ایدز در شیراز x بخوانید...