منوی سایت

بیمارستان شهید فقیهی شیراز

بازدیدها: 3263

بیمارستان شهید فقیهی شیراز

در شیراز بیمارستان‌های زیادی مانند بیمارستان نمازی شیراز، بیمارستان کوثر شیراز، بیمارستان علی اصغر شیراز یا درمانگاه‌های مجهزی مثل درمانگاه مطهری شیراز وجود دارد در اینجا بر آن شدیم تا اطلاعات کاملی راجع به بیمارستان شهید فقیهی شیراز را به شما شیرازی‌ها ارائه کنیم. برای پیدا کردن آدرس بیمارستان شهید فقیهی شیراز و شماره نوبت دهی بیمارستان شهید فقیهی شیراز و یا دانستن ساعات ملاقات بیمارستان شهید فقیهی شیراز با ادامه ی مطلب همراه باشید.

 

لیست عناوین در مورد بیمارستان شهید فقیهی شیراز


معرفی بیمارستان شهید فقیهی شیراز

بیمارستان شهید فقیهی شیراز بیمارستانی است آموزشی و درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ظرفیت ۳۷۳ تخت ثابت که در سال ۱۳۳۰ شمسی تأسیس گردید.

آدرس بیمارستان شهید فقیهی شیراز: فارس – شیراز – بلوار کریم خان زند -جنب دانشکده پزشکی – بیمارستان شهید فقیهی شیراز


رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز

نام و نام خانوادگی: سید محمد کاظم تدین

پست: رئیس بیمارستان مستقل شهید فقیهی

ایمیل: imantadayon۱۳۵۳@gmail.com

مدرک تحصیلی: پزشک متخصص جراحی عمومی، فلوشیپ جراحی کلورکتال

تاریخچه مدیریت:

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم

-رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم

-قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

پیام رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز:

“عملگرایی و اعتقاد به مشارکت جمعی، انسجام سازمانی، انضباط اداری و پرهیز از هر گونه اسراف و تبذیر در امکانات دولتی موجب ارتقا سلامت جامعه است.”


ساعات ملاقات بیمارستان شهید فقیهی شیراز

ساعات ملاقات بخش های عمومی بیمارستان شهید فقیهی شیراز 14 تا 15:30 و ساعات ملاقات بخش های ویژه بیمارستان شهید فقیهی شیراز 14 تا 15 می باشد.

 

ساعات ملاقات بیمارستان شهید فقیهی شیراز


بخش های مختلف بیمارستان شهید فقیهی شیراز

اورژانس، اتاق عمل، دیالیز، شیمی درمانی، آنژیوگرافی، CCU, ICU جراحی، ICU داخلی، ارولوژی، نورولوژی، پوست، جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی، جراحی سرطان، جراحی کولورکتال، داخلی، ICU قلب باز، POST جراحی قلب و آنژیوگرافی، داخلی عفونی، اتفاقات جراحی، اتفاقات داخلی، اتفاقات زنان، روماتولوژی، فوریتهای داخلی، فوریتهای جراحی و دیگر واحدهای پاراکلینیکی و درمانگاهی و همچنین در این بیمارستان علاوه بر بخش‌های جراحی و داخلی، بخش‌های ریه و مراقبت‌های ویژه جراحی و داخلی، هر کدام با ۱۱ تخت فعال، پذیرای بیماران است.

از امکانات ویژه این بیمارستان پرتودرمانی حین عمل IORT و شیمی درمانی هیپرترمیک داخل شکمی یا هایپک HIPEC می‌باشد.

خدمات ویژه و خدمات تخصصی بیمارستان شهید فقیهی شیراز: بخش دیالیز، بخش سنگ شکن می‌باشد.

 

بیمارستان شهید فقیهی در شیراز


نهاد ها و بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان شهید فقیهی شیراز :

• تامين اجتماعي • خدمات درماني • نيروهاي مسلح (ارتش) • كميته امداد • شركت بيمه ايران • بانک صادرات استان فارس • زندانهاي استان فارس • شركت نفت • كانون بازنشستگان صنعت نفت • صدا و سيماي مركز استان فارس


سیستم نوبت دهی بیمارستان شهید فقیهی شیراز

سامانه نوبت‌دهی بیمارستان شهید فقیهی شیراز هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی صورت می‌گیرد. شماره تلفن نوبت دهی بیمارستان شهید فقیهی شیراز

071323510900713235109207132351094 | 07132351096 | 07132351098 | 07132351099

سامانه نوبت‌دهی اینترنتی بیمارستان شهید فقیهی شیراز نیز فعال می‌باشد که شما با مراجعه به                                      https://faghihi.sums.ac.ir/page-faghihihp/fa/34/form/pId3699 می‌توانید از سامانه نوبت‌دهی اینترنتی بیمارستان شهید فقیهی شیراز استفاده کرده و بدون مراجعه به درمانگاه یا بیمارستان نوبت گرفته و فقط در ساعت و روز مقرر مراجعه کنید.


اتاق عمل بیمارستان شهید فقیهی شیراز

 علاوه بر بخش‌های بستری و پاراکلینیکی این بیمارستان، ۹ اتاق عمل جراحی عمومی و دو اتاق عمل جراحی قلب، با میانگین سالیانه نزدیک به ۱۲هزار عمل جراحی، در خدمت رسانی به بیماران با اساتید متخصص و فوق تخصص فعال است. بخش‌های بستری هایپر و پوست این بیمارستان، به عنوان بخش‌های منحصر به فرد در جنوب کشور به شمار می‌روند.


درمانگاه بیمارستان شهید فقیهی شیراز

در درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید فقیهی شیراز نیز با حضور پزشکان فوق تخصص غدد، ریه، گوارش، قلب، خون، روماتولوژی، نورولوژی، زنان، کلیه و مجاری ادراری، انواع سرطان‌ها و پوست، در دو نوبت کاری صبح و عصر، به مراجعان ارائه خدمات می‌شود.

 

بیمارستان شهید فقیهی شیراز و درمانگاه شهید فقیهی انواع خدمات تخصصی را ارئه می دهد


چرا بیمارستان شهید فقیهی شیراز شناخته شده است؟

بیمارستان شهیدفقیهی شیراز و بیمارستان نمازی شیراز، دو مرکز مهم ارجاع بیماران گروه داخلی و جراحی از سراسر استان و جنوب کشور محسوب می‌شوند. ۹۲ درصد مراجعان به اتفاقات بیمارستان شهید فقیهی شیراز به صورت مستقیم و هشت درصد هم به کمک سیستم اورژانس و یا مرکز پایش مراقبت‌های درمانی به این مرکز مراجعه می‌کنند. با اجرای طرح تحول نظام سلامت، بیمارستان شهید فقیهی شیراز به عنوان یکی از بیمارستان‌های پیشگام در اجرای سیاست‌ها و بسته‌های خدمتی این طرح، شناخته شده است.

 

بیمارستان شهید فقیهی در شیراز

 

سایر بیمارستان های شیراز

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 5 Average: 5]

اکتبر 10, 2019
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
پزشکان متخصص عفونی شیراز x بخوانید...