منوی سایت

بوتاکس مو در شیراز

بازدیدها: 942

بوتاکس مو در شیراز

شما شیرازی عزیز چقدر با بوتاکس مو آشنایی دارید؟ از نحوه بوتاکس مو و مضرات بوتاکس مو چیزی می‌دانید؟ هزینه بوتاکس مو در آرایشگاه چقدر است؟ قیمت بوتاکس مو در داروخانه اقتصادی‌تر خواهد شد؟ اصلا بوتاکس مو چه مارکی خوبه و بهترین مارک بوتاکس مو چیست؟ تمام اینها و سوالاتی مشابه با شنیدن بوتاکس مو در شیراز به ذهن همه‌ی ما خواهد آمد. تیم سارجو در این مقاله بر آن شده است تا به تمام سوالات راجع به بوتاکس مو در شیراز پاسخ دهد. با ما همراه شوید.

 

مهم‌ترین عناوین بوتاکس مو در شیراز


بوتاکس مو چیست؟

بوتاکس مو از نظر عملکرد، شباهت بسیار زیادی با بوتاکس صورت دارد و به راحتی تمامی شکاف های ساقه مو را پر می کند. بوتاکس مو روشی طبیعی است که به وسیله آمپولی که حاوی پروتئین ها و مواد معدنی و طبیعی، کراتین و اسید هیالورونیک و اسید آمینه است، می تواند موها را به صورت عمقی آبرسانی کند.  بوتاکس مو در واقع یک پروسه درمانی قوی است که فیبر مو را با فیلرهایی مانند کراتین پوشش می‌دهد. بنابراین بوتاکس مو، تمامی نقاط نازک و شکننده مو را پر می‌کند و به آن استحکام می‌بخشد و حجم می‌دهد و  ظاهری سالم، درخشان و زیبا را برای موها به ارمغان می آورد.

 


نحوه بوتاکس مو چگونه است؟

نحوه بوتاکس مو به دو روش تزریقی و غیر تزریقی صورت می‌گیرد:

  1. نحوه بوتاکس مو به روش تزریقی:

در بوتاکس مو به روش تزریقی آمپولی که حاوی مواد طبیعی، معدنی، کراتین، اسید آمینه و… است به ریشه موها تزریق می‌گردد و بصورت عمقی ریشه موها تقویت خواهد شد. البته لازم به ذکر است این نحوه بوتاکس زیاد رایج نیست و سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) هنوز آن را تأیید نکرده است.

 

بوتاکس در شیراز

   

2. نحوه بوتاکس مو به روش غیرتزریقی:

  • ابتدا موهایتان را با استفاده از یک شامپوی مناسب دو بار بشویید تا چربی ها و آلودگی ها از روی موهایتان پاک شود.
  • با حوله آب اضافی موهایتان را بگیرید و با استفاده از درجه متوسط سشوار موهای خود را تا ۸۰% خشک کنید.
  • مواد بوتاکس را آماده کنید. مقداری از بوتاکس (با توجه به حجم موهایتان) را در شیشه بریزید و به همراه کمی آب گرم مخلوط کنید و هم بزنید تا مایع یک دستی به مانند کرم بدست آید.
  • سپس محصول را از ریشه تا نوک مو مالیده و ماساژ دهید. بهتر است بوتاکس از ۲۰ تا ۹۰ دقیقه روی موهای خیس و شسته شده باقی بماند.
  • نهایتا موهایتان را بشویید و سپس با اتوی مو یا شسوار خشک کنید. خشک کردن موهای با شسوار یا اتوی مو برای تثبیت تاثیر بوتاکس مو بسیار اهمیت دارد.

 

بوتاکس مو


مضرات بوتاکس مو را می‌دانید؟

بوتاکس مو یک درمان کاملاً بی خطر و عاری از مواد شیمیایی شدید است. با این حال، مانند تمامی درمان های دیگر، ریسک واکنش آلرژیک و خارش های پوستی وجود دارد. برای کاهش مضرات بوتاکس مو  و عوارض جانبی، بهتر است بوتاکس مو با پوست تماس پیدا نکند.


بوتاکس مو چقدر ماندگاری دارد؟

بوتاکس مو نتیجه اثر گذار خود را بعد از ۴ هفته ایجاد می کند. اثرات بوتاکس تا ۶ ماه روی مو باقی می ماند.  اگرچه زمان دقیق از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود. توصیه می شود از شامپو با سولفات کم و یا بدون سولفات برای حفظ نتایج استفاده کنید. البته  رنگ کردن مداوم یا استفاده ی روزانه از اتوی مو ماندگاری بوتاکس مو را کاهش می‌دهد.

 

بوتاکس مو در شیراز3


بوتاکس مو به چه افرادی توصیه می‌شود؟

  1. افرادی با موهای آسیب دیده و رنگ شده
  2. افرادی با موهای وز دار
  3. افرادی  با موهای نازک و کم حجم
  4. افرادی با موهای کدر
  5. برای صاف کردن موها
  6. برای آبرسانی عمقی موها

لازم به ذکر است که بوتاکس موها را به صورت عمقی آبرسانی می کند و تغییر چندانی در حالت موها ایجاد نمی کند اما از آنجا که خشکی و وز بودن موها را درمان می کند تا حد زیادی پیچ و خم های نامطلوب مو برطرف می شود.

 

بوتاکس مو در شیراز


هزینه بوتاکس مو در آرایشگاه چقدر است؟

از آنجایی که مواد بوتاکس مو به نرخ دلار وابسته می باشد بنابراین نمی توان در هر لحظه یک قیمت ثابت برای بوتاکس مو تعیین نمود و هزینه بوتاکس مو در آرایشگاه همراه با نوسانات قیمت دلار متغیر است. مارک های متعددی برای محصولات بوتاکس مو وجود دارند که هر یک قیمت های متفاوتی نیز دارند. قیمت ها به محل انجام بوتاکس (خانه یا آرایشگاه) و همچنین بر اساس موقعیت جغرافیایی نیز وابسته خواهد بود. اگر به فکر بوتاکس مو در آرایشگاه هستید، قبل از مراجعه حتما قیمت بوتاکس مو در آرایشگاه را بپرسید.


مراقبت های بعد از بوتاکس مو را می‌دانید؟

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس تاثیر بسیاری در حصول نتیجه مطلوب از بوتاکس مو خواهد داشت. یکی از مزیت های بوتاکس این است که لازم نیست مانند روش هایی مثل کراتینه مدتی را برای شست و شوی موها صبر کنید و بعد از بوتاکس کردن موها می توانید موها را بطور کامل بشویید، سشوار بکشید و حالت دهید. پس از اولین شستشوی مو بعد از بوتاکس، بایستی سعی کنید مو‌ها را کمتر بشوئید، تقریبا هر سه روز یکبار کافی است. اگر مو‌های شما در طول این مدت چرب شد، از وسایل شستشوی خشک استفاده کنید.


بهترین مارک بوتاکس مو چیست؟

برای تهیه بوتاکس مو حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه فرمایید. زیرا خیلی اوقات محصولات نامرغوب و گاها تقلبی نیز در بازار موجود است. بهترین مارک بوتاکس مو بوتاکسی است که به بافت موها آسیب نرسانند و تقلبی نباشند. در این لیست تعدادی از برندهای معتبر  تولید کننده بهترین مارک بوتاکس مو را نام می بریم:

  • بوتاکس مو پریزمکس
  • نانو بوتاکس مو از برند ریچی
  • بوتاکس مو سافتلیس
  • بوتاکس مو اسمارت پروتکشن
  • بوتاکس موی مجستیک
  • بوتاکس موی یونیک orocare

 

 

سخن آخر

اگر به دنبال راه حلی برای صاف کردن، پر رنگ تر و براق تر شدن موهایتان هستید، مضرات بوتاکس مو خیلی خیلی به ندرت اتفاق میفتد و مزایای آن بسیار بیشتر از عوارض آن است، از این رو یک روش درمانی موثر و مهم بحساب می‌آید. بوتاکس مو را حتما زیر نظر افراد متخصص و کاربلد انجام دهید یا به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید تا از نتیجه کار اطمینان داشته باشد،

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 1 Average: 5]

اکتبر 10, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
فروش اکستنشن مژه در شیراز x بخوانید...