منوی سایت

بهترین شرکت خدمات اینترنت با مودم رایگان در شیراز

بازدیدها: 4873

بهترین شرکت خدمات اینترنت با مودم رایگان در شیراز

امروزه دیگر کمتر کسی را می‌‌توان پیدا کرد که از اینترنت استفاده نکند، بهترین اینترنت خانگی در شیراز از نظر شما کدام شرکت است؟ اینترنت خانگی مخابرات را تا چه حد ایده آل می‌دانید؟ از اینترنت فوق پرسرعت چیزی شنیده اید؟ بهترین شرکت خدمات اینترنت با مودم رایگان در شیراز را با چه خصوصیاتی بجز مودم رایگان می‌شناسید؟ با توجه به تنوع و گستردگی بیشتر روز به روز شرکت های اینترنتی در شیراز و دیگر شهرهای کشور بر آن شدیم تا به شما شیرازی‌های عزیز در انتخاب بهترین شرکت خدمات اینترنت با مودم رایگان در شیراز کمک کرده باشیم. با ما همراه شوید.

در پست بهترین شرکت خدمات اینترنت با مودم رایگان در شیراز می‌خوانیم:


بهترین شرکت خدمات اینترنت باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

برای انتخاب بهترین شرکت خدمات اینترنت با مودم رایگان در شیراز بهتر است به چند نکته دقت کنید تا بهترین انتخاب شرکت خدمات اینترنت را در شیراز داشته باشید.

  • سرعت بالا :

کاربران اینترنت، می خواهند سریع و آسان به سرویس مورد خود دست پیدا کنند. آن ها منتظر خالی شدن پورت های مخابرات، خطوط فیبر نوری و یا قطعی و وصلی اینترنت نمی‌شوند. محتواهای تصویری و ویدئویی در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرم، مکالمات تصویری، تماشاشی آنلاین فیلم، بازی های آنلاین و غیره باعث شده میزان مصرف اینترنت کاربر افزایش پیدا کند. درنتیجه نیاز آن ها به سرعت بالاتر یا حتی اینترنت فوق پرسرعت نیز افزایش پیدا می کند.

 

اینترنت فوق پرسرعت در شیراز

  • ترافیک :

سرویس های ترافیک بین الملل و داخلی که این روزها برای جذب مشتری بسیار باب شده و اکثر شرکت های اینترنتی از این روش استفاده می کنند. برای مثال زمانی که شما قصد خرید ترافیک و یا یک سرویس خاص را دارید، شرکت های ارائه دهنده می آیند و اول از همه ترافیک داخلی را برای تان شرح می دهند و شماهم غافل از اینکه با این ترافیک تنها می توانید از سایت ها و برنامه هایی استفاده کنید که سرورشان داخل ایران باشد، به نوعی فریب خورده و اقدام به خرید سرویس می کنید! پس این موضوع بسیار مهم است که شما از شرکت های ارائه دهنده اینترنتی استفاده کنید که به طور کاملا و واضح برای تان تمامی سرویس های خود را به همراه تعرفه های مختلفش شرح دهند.

 

 

بهترین شرکت خدمات اینترنت در شیراز را چطور پیدا کنیم

 

  • خدمات و امکانات اضافه:

در کنار ارائه خدمات اینترنتی و فروش سرویس های اینترنت پرسرعت ADSL، ارائه امکانات و خدمات دیگری همچون اشتراک مکانی مراکز داده و خدمات میزبانی، وایرلس و فیبرنوری از نقاط قوت یک شرکت خدمات اینترنت در شیراز بحساب می‌آید. فروش متنوع سرویس اینترنت همراه با تعرفه های مختلف به کاربران، در شیراز و دیگر شهرهای کشور از خدمات یک شرکت خدمات اینترنت در شیراز است.

  • مودم و انواع مودم

شرکت خدمات اینترنت همراه با مودم در شیراز دو نوع مودم ارائه می‌دهند. بی سیم و سیم دار، در مودم وایرلس، روتر امواج را به صورت بی سیم در فضا پخش می کند و با گجت های مجهز به وای فای می توانید تا فاصله حداکثر 50 متری به اینترنت متصل شوید. شرکتی که مودم را بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار بدهد و از خدمات قابل ارائه خود بحساب آورد یک مزیت بحساب می آید.

 


کدام خدمت شرکت خدمات اینترنت در شیراز پرطرفدار است؟

  1. اینترنت ADSL محبوبترین سرویس اینترنتی و بهترین اینترنت خانگی در میان نه تنها شیرازی بلکه ایرانیها گزارش شده است تا پایان سال 95 شمار کاربران اینترنت ADSL در ایران به 15 میلیون و 999 هزار و 283 نفر رسید و این فناوری توانسته بیشترین کاربران اینترنت در ایران را از به خود جلب کند، اگر سیستم های کابلی شما ایراد و فرسودگی نداشته باشد شما می توانید با خیال راحت از خدمات شرکت های ADSL و بهترین سرویس دهنده های اینترنت استفاده نمائید.
  2. اینترنت TD-LTE که از سوی شرکت خدمات اینترنت در شیراز ارائه می‌شود مناسب ترین گزینه برای مصارف خانگی است، فناوری TD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است که اینترنت را به صورت بی‌سیم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این سرویس ارائه اینترنت با استفاده از مودم و سیم‌کارت‌های خاص است که سیم‌کارت در مودم قرار می‌گیرد و وظیفه‌ی دریافت و ارسال اطلاعات را بر عهده دارد. که به دلایل زیر روز به روز پر طرفدارتر می‌شود:
  • بدون محدودیت مخابراتی

از مهم ترین ویژگی های این سرویس که آن را از اینترنت ADSL متمایز می کند، عدم محدودیت های مخابراتی است. درنتیجه در کوتاه ترین زمان، بدون نیاز به زمان برای پیدا شدن پورت خالی، رانژه خط تلفن و غیره، نصب سرویس انجام می شود.

 

بهترین شرکت خدمات اینترنت در شیراز

 

  • سرعت بالا

کاربران اینترنت، برای بالا بودن سرعت دانلود و آپلود اهمیت بسیاری قائل هستند. TD-LTE، تا 20 برابر سرعت بیشتر در آپلود و تا 4 برابر سرعت بیشتر دانلود را پشتیبانی می کند. اینترنت فوق پرسرعت را می‌تون در این نسل اینترنت دید. همچنین از پایداری بالاتری برخوردار است که باعث کاهش تاخیر و قطعی و وصلی می‌شود.


لیست بهترین شرکت خدمات اینترنت همراه با مودم رایگان در شیراز

 

نام شرکت خدمات اینترنت شیراز آدرس شرکت خدمات اینترنت شیراز شماره تماس
آسیاتک شیراز شیراز- بلوار امیرکبیر- خیابان آبیاری – کوچه24- پلاک71 071-38303004
صبانت شیراز شیراز- ملاصدرا- روبروی پاساژ ملاصدرا- طبقه سوم کتابفروشی عبدالهی 071-32318008
همیارنت شیراز شیراز- چهاراه زرگری- ابتدای بلوار مطهری – ساختمان آپاداناطبقه4- واحد7 071-36269543
  هامان نت شیراز شیراز- خیابان انقلاب(نادر)- نبش کوچه25- ساختمان صدف- طبقه دوم 071-38440044
پارس آنلاین شیراز شیراز- خیابان عفیف آباد- مجتمع حافظ- طبقه دوم – واحد6 071-36272711
شرکت آرانیک شیراز شیراز- خیابان قصرالدشت – مقابل خیابان عفیف آباد – طبقه فوقانی بانک کشاورزی- طبقه سوم 071-36286611
های وب شیراز شیراز- خیابان قصرالدشت – حدفتصل عفیف آباد و والیعصر- ساختمان خشکبار تفرشی 1565
نماینده مبین نت عرفان نت شیراز شیراز- ابتدای خیابان معدل سمت چپ- مجتمع تجاری اداری کسری- طبقه چهارم- واحد 409 071-32317744
نیکان رایان شیراز شیراز- شهرک باهنر- خیابان نینوا- پلاک22 071-36245533
عصر انتقال داده های لاوان شیراز شیراز- چهاراره ملاصدرا- ابتدای خیابان بعثت- مقابل ساختمان پگاه فارس- طبقه دوم 071-3243000
در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 2 Average: 4.5]

آگوست 31, 2020
دسته بندی :
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
خرید دستگاه حضور و غیاب در شیراز x بخوانید...