منوی سایت

بررسی کد خطای پیکج بوتان به همراه راه حل های آن

بازدیدها: 328

بررسی کد خطای پیکج بوتان به همراه راه حل های آن

اگر شما هم از پکیج بوتان استفاده می‌کنید حتما با خطاهایی مواجه شده‌ا‌‌ید که راه حلی برای آن نداشتید و علت آن خطا را نمی‌دانستید. تیم سارجو در این مقاله بر آن شده است تا به بررسی کدخطای پکیج بوتان به همراه راه حل های آن مانند رفع ارور e29  پکیج بوتان، رفع ارور e01  پکیج بوتان، رفع ارور e04 پکیج بوتان، رفع ارور e29 پکیج بوتان cv424s و… بپردازد، پس ادامه این پست را برای آشنایی با ارور پکیج بوتان و رفع معایب پکیج بوتان از دست ندهید.

 نشانه خطای یا ارور پکیج بوتان چیست؟

شاید اولین چیزی که باید به آن پرداخته شود این است که اصلا چطور متوجه بشیم پکیج بوتان به مشکل برخورد کرده است و دارد خطا می‌دهد. روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان حاکی از یک مشکل در دستگاه یا بیان خطا در پکیج بوتان است که باید سریعا بررسی شود. بررسی کد خطای پکیج بوتان به همراه راه حل های آن را در ادامه بخوانید.

 

خطاهای پکیج بوتان به همراه راه حل هرکدام

خطاهای پکیج بوتان مدل پرلا Perla

  • کدخطای E01 پکیج بوتان

ارور E01  پکیج بوتان حاکی از مشکل در  شعله پکیج است و نشان ‌دهنده عدم تشکیل شعله در پکیج بوتان است. برای رفع ارور E01  پکیج بوتان که ناشی از وجود نقص در شیر گاز، عمل نکردن جرقه زن، خرابی حسگر شعله است باید گاز، شیر گاز، جرقه‌زن، برد الکترونیک و یون را بررسی شود، اگر متوجه اختلالی در آنها شدید در صدد رفع آن برآیید.

  • کدخطای E04 پکیج بوتان

ارور E04 به معنی پایین یا بالا بودن فشار آب در مدار گرمایشی پکیج است. برای رفع اروز E04 با چک کردن فشار دستگاه، اگر میزان آن از ۱.۵ کمتر بود، با باز کردن شیر پرکن این ارور را رفع کنید.

  • کد خطای E02 پکیج بوتان

این کد زمانی نمایش داده می‌شود که کلید حرارتی دچار مشکل شده باشد. رفع خطای E02  و درست کردن کلید حرارتی باید توسط متخصصین صورت گیرد.

 

 

  • کد خطای E09 پکیج بوتان

این کد زمانی نشان داده می‌شود که پمپ آب یا برد دچار مشکل شده باشد برای رفع این کد لازم است پمپ آب و برد بررسی شود و در صورت وجود مشکل در هر کدام، اقدامات لازم جهت تعویض و تعمیر توسط متخصص انجام گیرد.

  • کد خطای E28 پکیج بوتان

خطای E28 ناشی از برق پکیج می‌باشد. بهتر است ابتدا برق پکیج را قطع و مجدد وصل کنید. در صورت وجود مشکل بعد از این حالت باید با متخصصین تعمیر پکیج تماس حاصل کنید.

  • کد خطای E29 پکیج بوتان

خطای e29 پکیج بوتان ناشی از اشکال در مدار برق رسانی شیرگاز می‌باشد. بدلیل مشکل برقی بهتر است برای رفع ارور e29 پکیج بوتان با متخصصین این حوزه تماس حاصل کنید.

  •  کد خطای E99 پکیج بوتان :

خطای e99  بدلیل عدم تشخیص فن دار بودن یا فن دار نبودن دستگاه می‌باشد.  رفع ارور e99 باید توسط سروس کار انجام شود.

خطاهای پکیج بوتان مدل روما

  • کدخطای A01 پکیج بوتان

ارور A01  پکیج بوتان حاکی از مشکل در  مشعل پکیج است و نشان می‌دهند که مشعل پکیج بدرستی روشن نمی‌شود. روشن نشدن مشعل یعنی  گرم کردن آب مصرفی و هوای ساختمان غیر ممکن خواهد شد. دلایل زیادی می‌تواند باعث روشن نشدن مشعل پکیج بوتان شود که رایج‌ترین آنها عبارت است از:

  1. قطعی گاز شهری
    2. خرابی شیر گاز
    3. خرابی فندک
    4. خرابی حسگر شعله

رفع ارور A01  پکیج بوتان

ابتدا از وصل بودن گاز و باز بودن شیر گاز اطمینان حاصل کنید سپس ابتدا دودکش را از پکیج جدا کنید و پکیج را ریست نمایید در صورتی که مشکل رفع شد دریچه های پلاستیکی اطراف دودکش را باز کنید. شیر کنترل گاز دستگاه را باز می کنیم، در صورتی که جرقه زن عمل کند ولی دستگاه روشن نشود، مشکل از عدم اتصال جرقه بر روی برنر است. در صورتی که شیر کنترل گاز مسیر را باز نکند ولی جرقه زن عمل کند، به احتمال مشکل از سوختن بویین شیر گاز است.در صورت تشکیل شعله و خاموش شدن سریع آن مشکل از حسگر شعله و یا یون تشخیص شعله می باشد.

 

 

  • کدخطای A02 پکیج بوتان

ارور A02  پکیج بوتان حاکی از مشکل در  کلید حرارتی پکیج است و نشان می‌دهند که کلید حرارتی پکیج بدرستی عمل نمی‌کند. خرابی پمپ به علت سوختگی، لقی روتور و یا جام شدن آن، رسوب گرفتگی مبدل ثانویه یا رادیاتورها در حالت زمستانه، کثیف شدن صافی برگشت خراب شدن شیر موتوری یا معیوب بودن فنر بای پاس از علل کار نکردن درست کلید حرارتی پکیج بوتان می‌باشد.

رفع ارور A02 پکیج بوتان

دقت کنید چنانچه با کدA02 قبل از آغاز به کار دستگاه مواجه شدید، کلید حرارتی به خودی خود خراب است و باید تعویض گردد. در صورتی که بعد از روشن کردن پکیج این کد خطا نمایش داده شود، مشکل به دلیل یکی از دلایل ذکر شده در قسمت بالا می‌باشد که برای یافتن علت اصلی بروز این خطا باید هر کدام از قسمت های بیان شده بصورت جداگانه بررسی شوند.

  • کد خطای A03 پکیج بوتان

ارور A03  پکیج بوتان حاکی از مشکل در سیستم تخلیه دود  پکیج است و نشان می‌دهند که ترموستات دود پکیج بدرستی عمل نمی‌کند.

رفع ارور A03 پکیج بوتان

برای رفع این خطا ترموستات دود پکیج را بررسی کنید و در صورت وجود اختلال، آن را تعویض یا تعمیر کنید.

مطالب مرتبط و کاربردی:

  • کد خطای A04 پکیح بوتان

ارور A04  پکیج بوتان حاکی از مشکل در سیستم ورودی آب  پکیج است و نشان می‌دهند که ورودی آب پکیج با مشکل مواجه است. دلیل بروز این مشکل خرابی سوییچ آب یا کلید حداقل فشار می‌باشد.

رفع ارور A04 پکیج بوتان

برای رفع این خطا ابتدا فشار سنج پکیج را بررسی کنید. اگر کم‌تر یا بیشتر از دو بود، تلاش کنید این فشار را روی حدود دو تنظیم کنید. اگر موفق به انجام این کار نشدید، باید از یک تعمیرکار بخواهید پکیج شما را سرویس کند.

  • کد خطای A06

ارور A06  پکیج بوتان حاکی از مشکل در  سنسور NTC  پکیج است.

رفع ارور A06 پکیج بوتان

برای رفع این مشکل سیستم NTC  مصرفی پکیج توسط سرویس کار باید تعمیر و تعویض شود.

  • کد خطای A07

ارور A07  پکیج بوتان حاکی از مشکل در  سنسور NTC گرمایش  پکیج است.

رفع ارور A07 پکیج بوتان

برای رفع این مشکل سیستم NTC  گرمایش مصرفی پکیج توسط سرویس کار باید تعمیر و تعویض شود.

 

 

  • کد خطای A11 پکیج بوتان

ارور A11 پکیج بوتان ممکن است به دلیل تنظیم نبودن فشار گاز یا تنظیم نبودن فاصله الکترود جرقه‌زن با محفظه‌ اشتعال بروز کرده باشد.

رفع ارورA11پکیج بوتان

برای رفع این کد خطا ابتدا فشار گاز ورودی به پکیج را بررسی کنید. فاصله الکترود جرقه‌زن با محفظه اشتعال باید بین ۳ تا ۵ میلی‌متر باشد. می‌توانید این فاصله را با دقت به صورت دستی تنظیم کنید.

  • کد خطای ADJ در پکیج بوتان

این ارور ناشی از عدم تنظیم ماکزیمم و مینیمم دمای مدار گرمایش است و برای رفع آن باید با متخصصان پکیج بوتان تماس بگیرید.

سخن آخر

اگر شما در حوزه تعمیر پکیج بوتان در شیراز ، تعمیر آبگرمکن بوتان در شیراز، سرویس پکیج ایران رادیاتور، رفع صدای پکیج، رفع علت گرم نشدن آب پکیج، رفع معایب پکیج و … در شیراز فعالیت دارید؛ برای ثبت آگهی در سارجو یکی از فعال ترین بانک مشاغل شیراز با شماره 09177093591 تماس بگیرید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 2 Average: 5]

نوامبر 28, 2020
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
فروشگاه کاغذ دیواری شیراز x بخوانید...