منوی سایت

بانک ملت بلوار نصر شیراز

بازدیدها: 217

بانک ملت بلوار نصر شیراز

مشخصات، کد شعبه و اطلاعات بانک ملت بلوار نصر شیراز را در این مطلب مشاهده می کنید. اگر سوال و نظری دارید، در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

 

تاریخچه بانک ملت:

بانک ملت شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است که با ۱۴۴۸ شعبه در سراسر ایران فعالیت می‌نماید. این بانک در سال ۱۳۹۶ در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر ایرانی، منتشر شده توسط سازمان مدیریت صنعتی، رتبه نخست از بزرگترین شرکت‌های خصوصی را به خود اختصاص داد. بانک ملت در حال حاضر با سرمایه ۵٫۰۰۰ میلیارد تومان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کشور است. شرکت به پرداخت ملت، در بین ۱۵۰ شرکت برتر جهان در حوزه پرداخت الکترونیک در سال ۲۰۱۵ رتبه ۲۳ و در خاورمیانه رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

پس از انقلاب ۵۷ و در پی ملی شدن تمامی بانک‌های کشور توسط شورای انقلاب، با ادغام بانک‌های پارس، عمران، فرهنگیان، داریوش ، تهران، تجارت خارجی، اعتبارات تعاونی و توزیع، بین‌الملل ایران، بانک ایران و عرب و بیمه ایران، در خرداد ۱۳۵۸ با سرمایه اولیه ۳۳ میلیارد ریال تأسیس شد. هم‌اکنون دولت با ۱۶ درصد و صندوق تامین آتیه کارکنان بانک ملت با ۶ درصد و شرکت سرمایه گذاری صبا تامین شستا ۵ درصد سهام از مالکان اصلی آن بشمار می آیند. شعبه مرکزی بانک ملت در تهران قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس تهران معامله می‌شود.

 

بانک ملت بلوار نصر شیراز

 

بانک ملت نصر شیراز

 

برند بانک ملت در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد.

شماره تلفن بانک ملت بلوار نصر شیراز

آدرس: شیراز، بلوار نصر، نبش ریاستی اول
تلفن: 07137312920
تلفن: 07137312921

 

بانک ملت بلوار نصر شیراز

بانک ملت نصر شیراز

 

سایر شعب بانک شیراز

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 0 Average: 0]

ژانویه 19, 2020
دسته بندی :
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
حمام عمومی در شیراز x بخوانید...