منوی سایت

بالیاژ مو در شیراز

بازدیدها: 1145

بالیاژ مو در شیراز

برای بالیاژ مو در شیراز و پیدا کردن بهترین رنگ کار مو در شیراز با تیم سارجو همراه شوید تا نه تنها همه چیز در مورد بالیاژ مو را برایتان بگوییم، بلکه شما را با قیمت آمبره مو در شیراز، بالیاژ مو مشکی، بالیاژ مو کوتاه و بالیاژ مو دخترانه آشنا کنیم و در انتها نیز چند نمونه عکس بالیاژ مو را برایتان گردآوری کرده‌ایم، تا انتها در سارجو بمانید.

معرفی بهترین آرایشگاه رنگ و بالیاژ مو در شیراز

در جدول زیر لیست برترین مراکز بالیاژ مو در شیراز که دارای بهترین رنگ مو کار در شیراز نیز هستند را به همراه آدرس و شماره برای شما عزیزان گردآوری کرده‌ایم، تا برای بالیاژ مو در شیراز و یا اطلاع از قیمت آمبره مو در شیراز، قیمت رنگ و مش در شیراز و قیمت هایلایت مو در شیراز براحتی با آنها تماس بگیرید.

لیست مراکز بالیاژ مو در شیراز

نام بهترین آرایشگاه بالیاژ مو شیراز آدرس بهترین آرایشگاه بالیاز مو در شیراز شماره تماس
سالن زیبایی مریم فضلی شیراز شیراز- فلکه گاز، نبش کوچه ۱۵، ساختمان بیلیارد، طبقه سوم 09917338400
سالن زیبایی کالیپسن شیراز شیراز- ابتدای خیابان عفیف آباد، طبقه فوقانی بانک سپه، ساختمان صبا طبقه دوم 09338498808
مرکز تخصصی رنگ مو سارا میرزایی شیراز- خیابان قدوسی غربی 09360314121
سالن زیبایی و عروس نازنین امیدوار شیراز- خیابان  ولیعصر قصردشت، نبش کوچه 18 09177474917
سالن زیبایی آذین مهر شیراز شیراز-  بلوار سفیر شمالی، نبش کوچه 21 09364855455
سالن زیبایی و تخصصی جانا شیراز- روبروی خیابان دوستان، ساختمان قصر ۱ طبقه ۱ واحد ۱ 09393048715
خدمات رنگ آرامیس شیراز شیراز- پل معالی آباد، مجتمع آفتاب، اداری ۲، واحد ۵۰۸ 09395779424
سالن زیبایی پریناز شیراز شیراز- خیابان قصرالدشت، خیابان فلسطین، نبش خیابان حکیمی، روبروی بانک تجارت 07132351203
سالن زیبایی سعیده سبوکی شیراز- خیابان عفیف آباد، روبروی کوچه ۱۸، ساختمان ال سید، جنب رستوران لوتینو، طبقه ۲، واحد ۲۳ 09368986186
سالن زیبایی لیالی شیراز شیراز-  فلکه سنگی ، ابتدای بلوار بعثت ، نبش کوچه 29 09164087663
سالن زیبایی رز گلد شیراز شیراز- خیابان معالی آباد – بین گلها و خلبانان – آفتاب کوچک طبقه دوم واحد ۲۰۲ 09332182499
سالن زیبایی شادن شیراز شیراز- جنب استخر انقلاب، نبش ابیوردی 2، کوچه 2، ساختمان نسیم امید، طبقه 4 09173075512
سالن زیبایی آی نور شیراز- رحمت آباد، کوچه ۳۷، ساختمان پردیس، طبقه ۳،واحد ۵ 09013076108
سالن زیبایی ملیسا شیراز شیراز- خیابان شهید آقایی- ساختمان ایده آل-طبقه دوم-واحد ۲ 09389703047
سالن زیبایی خانه بافت شیراز شیراز- بلوار دانشجو – جنب فست فود ارم 07132295929

بالیاژ مو در شیراز، بالیاژ مو کوتاه، بالیاژ مو دخترانه، بالیاژ مو با کش، بالیاژ مو شیراز، قیمت بالیاژ مو، قیمت بالیاژ در شیراز، بالیاژ و آمبره

قیمت بالیاژ مو در شیراز

قیمت بالیاژ مو در شیراز بسیار به نوع رنگ و متد رنگ کردن  و البته حجم و کوتاهی یا بلندی موهایتان بستگی دارد، اما این را به اطمینان می توان گفت که آرایشگاه های رنگ مو در شیراز به مشتریان ثابت خود تحفیف خوبی می‌دهند. برای اطلاع از قیمت آمبره مو در شیراز و یا قیمت هایلایت مو در شیراز و حتی قیمت رنگ و مش در شیراز را با تماس با مراکز و آرایشگاه معتبر که در جدول بالا ذکر کردیم تماس حاصل کنید.

توجه داشته باشید که اگر تصمیم دارید بالیاژ مو را برای اولین بار استفاده کنید به شما توصیه می‌شود حتما به آرایشگاه بروید و درباره هر نوع رنگ مو و تغییر آن حتما باید با آرایشگر مشورت کنید. بهتر است حداقل 48 ساعت پیش از رنگ کردن مو درباره آن صحبت کرده و احتمال حساسیت را بررسی کنید.

 

مطالب مرتبط و پربازدید:

بالیاژ مو

بالیاژ یک کلمه فرانسوی است که به معنای حرکت رفت و برگشتی قلمو موقع رنگ کردن است. بالیاژ سبک جدیدی برای رنگ کردن موها می باشد که در آن موها به صورت آزادانه رنگ می شوند. تکنیک بالیاژ اجازه می دهد تا موها طبیعی به نظر برسد ، و هنگامی که رشد ریشه دارید کمتر قابل توجه باشد.بالیاژ خط رشد کم جلوه تر و کمرنگی دارد و به همین دلیل طبیعی تر از سایر روش های رنگ کردن مو جلوه می کند.

در روش بالیاژ، رنگ مو از ریشه شروع نمی شود و رنگ ریشه می تواند همان رنگ طبیعی موهای خودتان باشد. در انتهای مو تنالیته رنگ به روشن ترین مقدار خود می رسند. در این روش موها به صورت دسته ای و آزادانه رنگ می شوند و شما می توانید هر قسمتی از موهایتان را که دوست دارید به دلخواه رنگ کنید.

آیا بالیاژ مو کوتاه و بلند متفاوت است؟

بالیاژ مو بیشتر مناسب برای کسانی است که موهای بلندی دارند البته بالیاژ مو کوتاه هم روش یکسانی دارد و خیلی تفاوت نخواهد داشت. بالیاژ مو مشکی، بالیاژ مو کوتاه، بالیاژ مو دخترانه در کل از یک سری قوانین پیروی خواهد کرد و به اندازه مو و جنس آن ربطی ندارد.  بالیاژ مو بیشتر به روش انجام آن بستگی دارد تا سرانجام به رنگ دلخواه دست یابید.

 

چند حسن استفاده از بالیاژ مو در شیراز

بالیاژ مو در شیراز، موهای شما را بسیار طبیعی جلوه می‌دهد و از طرفی صرفه اقتصادی نیز دارد. شما در بالیاژ مو کاملا آزاد هستید و می‌توانید مدل رنگ مو خود را خودتان انتخاب کنید که کدام قسمت‌ها رنگ شوند، چرا که مو به صورت دسته‌ای رنگ می‌شود. از آن مهم‌تر بالیاژ یک ترفند هایلایت است که می تواند با هر رنگ مویی استفاده شود.

 

بعد از بالیاژ مو در شیراز چکار کنیم؟

 به خاطر داشته باشید که پس از بالیاژ کردن یا آمبره کردن موی خود حتما از محصولات مراقبت مو طبیعی برای داشتن موهای همیشه شاداب استفاده کنید و هرگز موهای خود را در معرض اشعه‌های UV یا آب کلر دار و شور (حاوی نمک دریایی) قرار ندهید و از تماس مستقیم و مداوم با وسایل گرمایشی چون اتو مو یا سشوار با دمای بالا پرهیز کنید چرا که گرمای بیش از حد سبب سوختن مو شده و ممکن است آسیب‌های جدی غیر قابل جبران دیگری نیز وارد کند.

سخن آخر

تیم سارجو در اینجا بر آن شد تا شما را با بالیاژ مو در شیراز و مراکز و آرایشگاه های ارائه دهنده بالیاژ مو در شیراز و رنگ و مش در شیراز بیشتر آشنا کند، اگر شما خواننده عزیز هم در زمینه هریک ازهنرهای زیبایی دارای مهارت و هنری قابل ارائه هستید، برای معرفی خود به دیگر همشهری‌هایی که بدنبال این هنر شما هستند بی‌درنگ با شماره 09177093591 تماس حاصل کنید و در بانک مشاغل سارجو خود را ثبت و به دیگران بیشتر معرفی کنید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 3 Average: 5]

می 4, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
درمان هایپرپیگمنتیشن در شیراز x بخوانید...