منوی سایت

باشگاه تنیس شیراز

بازدیدها: 5858

باشگاه تنیس شیراز

اگر از علاقه مندان تنیس در شیراز هستید و خواهان پیدا کردن بهترین باشگاه تنیس شیراز هستید و می‌خواهید از هزینه کلاس تنیس خاکی در شیراز مطلع شوید با تیم سارجو همراه شوید، چرا که ما در اینجا لیست باشگاه های تنیس شیراز و مختصری از این ورزش پرطرفدار به همراه هزینه کرایه زمین تنیس شیراز را برایتان شرح داده‌ایم. در سارجو بمانید.

معرفی باشگا ههای تنیس شیراز

در جدول زیر شناخته شده ترین باشگاه های تنیس شیراز را به همراه آدرس و شماره تلفن برایتان گردآوری کرده‌ایم.

باشگاه های تنیس شیراز

ردیف نام باشگاه تنیس شیراز آدرس باشگاه تنیس در شیراز شماره تماس
1 آکادمی تنیس ایران راکت سنتر (خانه تنیس شیراز) شیراز، قدوسی شرقی، کوچه 2 071-36486666
2 آکادمی تنیس یونیک شیراز شیراز، ورودی قدوسی شرقی از سمت زرهی، روبروی بانک انصار 071-36488152
3 باشگاه تنیس المپیک شیراز شیراز،  چهارراه باغتخت، مجموعه ورزشی سبوی عشق 09173159172
4 زمین تنیس علوم پزشکی شیراز شیراز، نیایش، کوچه 3، مجموعه ورزشی علوم پزشکی 09125796709
5 آکادمی تنیس عفیف آباد شیراز شیراز، ستارخان، باغ عفیف آباد، درب پشتی باغ 09176208332
6 تنیس هتل هما شیراز شیراز، خیابان مشکین فام، هتل هما 09371244010
7 باشگاه تنیس خاکی شیراز شیراز، حد فاصل چهارراه خلدبرین و فلکه سنگی، کوچه 18، داخل کوچه،
درب اول سمت چپ، مجموعه ورزشی هوابرد

باشگاه تنیس شیراز، باشگاه های تنیس شیراز، باشگاه ایران راکت شیراز، ورزش تنیس شیراز، باشگاه تنیس عفیف آباد شیراز، مربی تنیس شیراز

هزینه کلاس تنیس خاکی در شیراز

در کمترین حالت هزینه کلاس تنیس خاکی در شیراز جهت کلاس دو نفره تنیس برای هر شخص بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان برای یک ترم ۱۰ جلسه‌ای خواهد بود و در گران‌ترین حالت ممکن کلاس‌های تک نفره خصوصی بین یک میلیون و نیم تا دو میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

تعرفه زمین‌های تنیس نیز برای یک ساعت است که از صبح تا ۵ عصر هر ساعت ۳۵ هزار تومان و از ۵ عصر تا ۱۱ شب هر ساعت ۴۰ هزار تومان خواهد بود. البته ممکن است قیمت زمین تنیس در شهرهای مختلف و فصول مختلف سال تغییر کند و این قیمت ها ثابت و همیشگی نیستند.

 

مطالب مرتبط ورزشی:

 مربی تنیس شیراز

جهت آشنایی با مربیان تنیس شیراز لازم است بدانید، مربیانی که کارت مربیگری آنها اعتبار ندارد مورد تائید هیات تنیس استان فارس نیستند و جهت کسب اطلاع از وضعیت هر یک از مربیان با شماره 09173021565 دبیر هیات استان تماس حاصل فرمایید. لیست مربیان تنیس شیراز که که مورد تایید هیات تنیس استان فارس هستند در سایت هیات تنیس استان فارس وجود دارد. از طریق لینک زیر مربی مورد نظر خود در ورزش تنیس را پیدا کنید.

http://www.farstennis.com/Text.aspx?id=17

انواع زمین‌ تنیس ر ا می‌شناسید؟

  • زمین رُسی یا تنیس خاکی
  • زمین چمن
  • زمین سخت یا Hard Court
  • زمین موکت یا فرش
  • زمین چوب
  • زمین آسفالت

از ورزش تنیس چه می‌دانید؟

تنیس ورزشی راکتی است که بین دو نفر (تنیس تک نفره) یا بین دو تیم دونفره (دوبل) بازی می‌شود. هر بازیکن تنیس راکتی دارد که دارای صفحه‌ای از شبکه توری است. بازیکن با این راکت، توپی لاستیکی با پوشش نمدی را به زمین حریف پرتاب می‌کند. در بازی تنیس بازیکنی یا تیمی که زودتر امتیاز نهائی را به دست آورد برنده‌است.

جالب است بدانید تنیس ابتدا در بریتانیا و بیشتر در میان اشراف‌زادگان رایج بود و از آنجا که تنیس برای اشراف‌زادگان دارای زمینی متفاوت بود در برخی از کشورها به آن تنیس میدانی می‌گفتند تا از سایر ورزش‌ها نظیر تنیس روی میز و تنیسی که اشراف زادگان بازی می‌کردند متمایز شود.

تجهیزات مورد نیاز برای رشته تنیس، علاوه بر زمین مناسب، راکت، توپ، لباس ورزشی و کفش است و به غیر از کفش و لباس ورزشی که برعهده خود ورزشکاران خواهد بود، دیگر تجهیزات را آکادمی‌های آموزشی برای ورزشکاران تهیه می‌کنند. آموزش تنیس به صورت خصوصی، دو نفره و چند نفره انجام می‌شود.

 

فواید ورزش تنیس را می‌دانید؟

تنیس به دلیل تحرک زیادی که دارد، برای بدن تمامی افراد و با هر سن و سالی میتواند مفید باشد و در رشد و سلامتی آن شخص موثر می باشد. پررنگ ترین فواید تنیس را در زیر شرح داده‌ایم.

    1. تنیس و لاغری ارتباط خوبی با هم دارند؛ چرا که تنیس یکی از چربی‌سوزترین ورزش‌های دنیا است و در هر ۱ ساعت تمرین ۴۷۶ کالری را می‌سوزاند.
    2. تنیس بیشتر در فضای باز انجام می‌شود؛ از این رو باعث گرفتن ویتامین D از آفتاب می‌شود. به علاوه شرکت در باشگاه‌های تنیس باعث برقراری ارتباط و شناخت افراد جدید می‌شود.
    3. تنیس یک ورزش خلاقانه‌ است چون نیاز به ذهن برنامه‌ریز، تاکتیک‌های قوی، چابکی و هماهنگی ذهن و بدن به طور هم‌زمان دارد و با هر بار بازی رابطه بین نورون‌های مغز را قوی‌تر می‌کند.
    4. حرکات در ورزش تنیس به یادگیری مهارت‌های حرکتی و افزایش هماهنگی چشم و دست کمک می‌کند.
    5. انجام تنیس باعث افزایش اعتماد به نفس و دید مثبت به زندگی خواهد شد.

 

سخن آخر
با توجه به آنچه در بالا به آن اشاره کردیم ورزش تنیس و شرکت در کلاس تنیس برای همه افراد امری مفید بحساب می‌آید و پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را امتحان کنید. اگر شما شیرازی عزیز هم در زمینه مربیگری تنیس در شیراز و یا دیگر رشته های ورزشی فعالیت دارید و بدنبال معرفی خود به دیگر همشهری‌های خود هستید برای درج آگهی در بانک مشاغل سارجو یکی از پربازدید ترین بانک مشاغل شیراز با شماره 09177093591 تماس حاصل فرمایید.
در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 7 Average: 4.7]

ژوئن 2, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
کلاس رالی در شیراز x بخوانید...