منوی سایت

اینترنت های وب شیراز

بازدیدها: 886

اینترنت های وب شیراز

برای اطلاع از مناطق تحت پوشش اینترنت های وب شیراز و تعرفه اینترنت های وب و یا دانستن کیفیت اینترنت های وب در سارجو بمانید و ادامه این محتوا را که به پشتیبانی های وب شیراز و تنظیمات اینترنت های وب نیز اشاره کرده است همراه شوید تا علاوه بر تمام این ها با مودم های وب و اینترنت های وب شیراز نیز بیشتر آشنا شوید.

معرفی شرکت اینترنت های وب

شرکت داده‌گسترعصرنوین از سال ۱۳۸۲ به‌عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات انتقال داده (PAP) آغاز بـه کار نموده است. در سال ۱۳۸۸ مالکیت این شرکت به بخش خصوصی واگذار شد و در سال ۱۳۹۱ نام تجاری «های‌وب» را در بازار مخابرات و ارتباطات کشور معرفی نمود. در طی دوره فعالیت جدید، این شرکت توانست به‌سرعت در بازار رقـابتی خدمات دستـرسی به دیتـا و اینترنت رشد نماید، به‌نحوی‌که با ارائه سرویس در بیش از ۵۴۳ شهر در سال ۱۳۹۵ توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر انتخاب گردد.

نمایندگی اینترنت های وب شیراز

  • آدرس نمایندگی اینترنت های وب شیراز: شیراز ، بلوار ایمان شمالی ، کوچه ۱۷ ، ساختمان خلدبرین ۴ ، طبقه دوم ، واحد ۴
  • تلفن تماس: 07136319948
  • کدپستی : 7187815883
  • سرپرست دفتر: سید علی موسوی جهرمی
  • ساعات کاری دفتر اینترنت های وب شیراز: شنبه تا سه شنبه ۸ الی ۱۷:۰۰ /چهارشنبه ۸ الی ۱۶:۰۰ / پنج شنبه ۹ الی ۱۳:۰۰

کیفیت اینترنت های وب چطور است؟

بر اساس آماری که از طرف کاربران تجاری ارائه شده، شرکت های وب جایگاهی متوسط دارد. در زمینه گروه تماس‌های اینترنتی (VoIP)نیز از کیفیت اینترنت متوسط برخوردار است. خدمات اینترنت شرکت های وب در این زمینه دانلودهای حجیم ولی عملکرد نسبتا خوبی نسبت به دیگر شرکت های ارائه اینترنت از خودش نشان داده است.

پشتیبانی های وب

توجه به نیازهای مشتریان در جهت پاسخگویی موثر به نیازها و جلب رضایت و خوشنودی ایشان، شرکت اینترنت های وب را بر آن داشت تا با گردآوری اشخاص مجرب در زمینه پشتیبانی، به صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته سعی در برآورده کردن نیازهای مشتریان خود داشته باشد. تنها کافی است برای پشتیبانی های وب با شماره 1565 تماس حاصل کنید.

تعرفه اینترنت های وب

برای آگاهی از تعرفه اینترنت های وب و اطلاع از هزینه بسته ها و مودم های وب کافی است به لینک زیر مراجعه کنید. لازم به ذکر است که میزان تضمین کیفیت سرویس و یا SLA در کلیه سرویس‌ها برابر ۹۸ درصد میباشد.

دراین سرویس های ارائه اینترنت های وب پس از مصرف ترافیک مشخص ماهیانه که به آن مصرف منصفانه (FUP) گفته می شود بر اساس مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شاهد کاهش سرعت به 128Kbps خواهید بود. در این صورت می توانید با این سرعت به مصرف خود ادامه دهید و یا با خرید ترافیک اضافه (به قیمت هر گیگ ۲,۰۰۰ تومان) و فشفشه به سرعت قبلی بازگردید.

https://www.hiweb.ir/services/pricelist

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 5 Average: 4.8]

ژوئن 24, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
شعب سرمایه گذاری دانش و سرمایه شیراز x بخوانید...