منوی سایت

اینترنت مبین نت در شیراز

بازدیدها: 1057

اینترنت مبین نت

اگر شما هم بدنبال اطلاعات بیشتر در مورد اینترنت مبین نت هستید به منبع کاملی رسیده‌اید، چرا که ما در سارجو علاوه بر پاسخ به اینکه مبین نت چیست؟ و آشنایی شما با اینترنت مبین نت شما را با نحوه تعویض مودم مبین نت، شماره مبین نت، مودم جیبی مبین نت علت قطعی اینترنت مبین نت نیز آشنا خواهیم کرد. با ما همراه شوید.

مبین نت چیست؟

شرکت ارتباطات اینترنت مبین نت در آذر ماه 1387 تاسیس شد، اینترنت مبین نت هدف اولش را بر پایه ارائه‌ خدمات ارتباطی باندپهن بی‌سیم در مقیاس کل کشور قرار داد. ارتقای روزافزون سطح کیفی خدمات این شرکت موفق را دهم بهمن سال ۱۳۹۵، علاوه بر مرکز داده (دیتاسنتر)، شبکه بی‌سیم سراسری خود را با حضور وزیر ارتباطات بر بستر فناوری TD-LTE راه‌اندازی کند.

 

ارائه خدمات ارتباطی به چندین هزار Node سازمانی، خدمات هوشمند و مدیریت‌شده و بسیاری دیگر از راهکارهای ارزش‌افزوده، اینترنت مبین‌نت را به انتخاب نخست سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ کشور تبدیل کرده است.

اینترنت بی‌سیم TD-LTE چیست؟

اینترنت بی‌سیم TD-LTE آخرین تکنولوژی ارائه اینترنت پرسرعت در کشور مبتنی‌بر نسل ۴.۵ ثابت است که با سرعت تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه، مناسب‌ترین اینترنت برای بازی آنلاین، دانلود زیاد ، تماشای آنلاین ویدیو، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سایر استفاده‌های حرفه‌ای از اینترنت است.

 مزایای اینترنت بی سیم TD-LTE  را می‌دانید؟

اینترنت بی سیم TD-LTEنسبت به اینترنت ADSL تا 10 برابر سرعت بیشتر آپلود و دانلود را بدون مشکلات نویز و قطعی در خطوط تلفن و نبود پورت را پشتیبانی می‌کند و دیگر به نلفن ثابت نیازی نیست. نصب و راه اندازی سریع و آسان در کمتر از 72 ساعت از دیگر مزایای استفاده از اینترنت بی سیم TD-LTE می‌باشد.

اینترنت بی سیم TD-LTE در مقایسه با اینترنت تلفن همراه امکان استفاده چندین نفر به طور همزمان را دارد، مصرف کمتر باطری گوشی همراه در کنار سرعت و پایداری بالای TD-LTE در آپلود و دانلود از مزایای استفاده از آن می‌باشد.

 

نحوه دریافت خدمات اینترنت بی‌سیم TD-LTE مبین نت چگونه است ؟

شما می توانید از کانالهای زیر اقدام به تهیه سرویس اینترنت پر سرعت نمایید:
1. تکمیل فرم درخواست اشتراک با مراجعه به آدرس http://mobinnet.ir/LTEPlans
2. تماس با شماره 1575
3. تماس با عاملیتهای مبین نت در سراسر ایران

چه مدارکی برای خرید اینترنت TD-LTE مبین نت نیاز است؟

  • کپی کارت ملی مشترک
  •  کپی قبض خدماتی (آب، برق، تلفن و …)

نحوه تعویض مودم مبین نت

اگر قصد تعویض مودم مبین نت خود را دارید براحتی با مراچعه به دفاتر مبین نت و پرداخت هزینه ای اندک (فعلا 50 هزارتومان) و تحویل مودم خود یک مودم TD-LTE تحویل بگیرید.  مبین‌نت مودم شما را از هر نوعی که باشد جیبی، رومیزی یا بیرونی تحویل گرفته و یک مودم جدید TD-LTE به شما می‌دهد.

البته شایان ذکر است بدلیل نوسانات بازار و دلایل شرکتی فعلا طرح تعویض مودم مبین نت متوقف شده است.

 

مبین نت

مطالب مرتبط و پربازدید:

بهترین شرکت خدمات اینترنت با مودم رایگان در شیراز

آیا امکان انتفال مودم TD-LTE را به شخص دیگری وجود دارد؟

جهت درخواست تغییر مالکیت، می‌بایست از طریق صفحه مشترکین (https://my.mobinnet.ir) بخش ثبت تیکت با انتخاب موضوع «اصلاح مشخصات/تغییر مالکیت»، نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید. نیاز است تصویر کارت ملی مالک قبلی و مالک جدید به علاوه ی تصویر سلفی (مالک جدید) در کنار کارت ملی به صورت شفاف و همچنین تصویر عکس مودم که در آن مشخصه شناسایی مودم (IMEI) مشخص باشد، ارسال گردد.

ارتباط با مبین نت TD-LTE

شماره مبین نت جهت خدمات اینترنت: 1575

شماره مبین نت جهت خدمات سازمانی: 83869000-021

شماره روابط عمومی مبین نت: 83869000-021

پست الکترونیکی اینترنت مبین نت: info@mobinnet.ir

آدرس دفتر مرکزی و خدمات مشترکین اینترنت مبین نت:  تهران، تقاطع خیابان شهید مطهری و ولیعصر، بعد از هتل بزرگ تهران، جنب بانک اقتصاد نوین، پلاک ۳۷۷
آدرس ساختمان فنی اینترنت مبین نت:  تهران- بعد از سه‌راه تهرانپارس، ابتدای اتوبان دماوند، روبه‌روی پمپ بنزین جوادیه، ساختمان صنایع ارتباطی پایا

 

لیست اسامی نمایندگی مبین نت در شیراز

نام شرکت خدمات اینترنت  مبین نت در شیراز آدرس شرکت خدمات اینترنت مبین نت در شیراز شماره تماس
عرفان نت فارس فارس، شیراز، ابتدای خیابان معدل-سمت چپ مجتمع تجاری اداری کسری-طبقه 4-واحد 409 عرفان نت- کد پستی 7134687837 071-32317733
عرفان نت فارس فارس، شیراز، لپویی-خیابان گلستان 071-32673090
عرفان نت فارس فارس، شیراز، خیابان سینما سعدی- جنب کوچه 14 071-32358558
نگار تراز فارس فارس، شیراز، بلوار استقلال- 4 راه هوابرد طبقه فوقانی عکاسی باربد واحد 3-کدپستی 7174645595 071-38393001
در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 9 Average: 4.2]

نوامبر 22, 2020
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آب معدنی در شیراز x بخوانید...