منوی سایت

اکستنشن مو در شیراز

بازدیدها: 804

اکستنشن در شیراز

اکستنشن در شیراز یکی از پرطرفدارترین مواردی است که در آرایشگاه های شیراز انجام می شود. آیا قیمت اکستنشن موی طبیعی و اکستنشن موی مصنوعی با هم تفاوت دارد؟ آیا برای اکستنشن ابرو در شیراز بدنبال آرایشگاهی معتبر هستید؟ شاید هم جزو افرادی باشید که قیمت اکستنشن مو برایتان اهمیت دارد و بدنبال تخفیف اکستنشن مو باشید؟ راستی انواع اکستنشن در شیراز را می‌شناسید؟ با ما همراه شوید تا با انواع اکستنشن مو مانند اکستنشن لاینی در شیراز و اکستنشن کلیپسی در شیراز و انواع دیگر اکستنشن آشنا شوید و به پاسخ تمام سوالات راجع به اکستنشن در شیراز برسید.


در پست اکستنشن در شیراز می‌خوانیم:


انواع اکستنشن مو

در این قسمت شما را با انواع اکستنشن مو بیشتر آشنا می کنیم. با ما همراه باشید تا با انواع روش های اکستنشن مو در شیراز بیشتر آشنا شوید.

  • اکستنشن لاینی در شیراز

اکستنشن لاینی در شیراز بروزترین روش افزایش حجم مو است، در این روش از ۱۰۰٪ موی شما تنها ٪۲۰ مویتان برای نصب اکستنشن در شیراز استفاده میشود و بقیه مویتان آزاد می‌باشد پس هیچ گونه فشار و یا ریزش و عارضه ای نخواهد داشت. نحوه شانه زدن و شامپو کردن راحت می‌باشد و با مراقبت حتی تا ۵ ماه نیز دوام خواهد داشت.

 

  • اکستنشن کلیپسی در شیراز

اکستنشن کلیپسی در شیراز را راحت تر از هر نوع دیگر آن می‌توان روی موها قرار داد و در بسیاری از موارد خانم‌ها برای داشتن اکستنشن کلیپسی در شیراز حتی به سالن‌های زیبایی مراجعه نمی‌کنند. اکستنشن کلیپسی در شیراز علاوه بر بلند کردن موها، به حجم دادن آن‌ها نیز کمک می‌کند. یک ست اکستنشن کلیپسی معمولا به طور میانگین دارای هشت نوار مو می‌باشد. هم‌چنین این نوع اکستنشن طول و عرض‌ مختلفی دارد که بین ۵ تا ۲۰ سانتی‌متر است. معمولا اکستنشن کلیپسی در شیراز را می‌توان برای یک روز کامل نصب کرد، اما پیش از خواب باید آن را جدا کرد. اکستنشن کلیپسی در شیراز برای مناسبت‌های خاص یا به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اکستنشن کلیپسی شیراز یکی از روشهای اکستنشن در شیراز است

 

  • اکستنشن مو چسبی

اکستنشن های چسبی بهترین انتخاب اکستنشن در شیراز برای شیرازی های دارای موهای کوتاه یا متوسط هستند، در این روش به کمک دو نوع چسب نرم و یا چسب سخت، اکستنشن دوخته شده را به موی طبیعی فرد می چسبانند. مراقبت های لازم بعد از اتصال انواع چسبی، استفاده از آنها را برای افراد دارای موهای بلند سخت می‌کند.

 

  • اکستنشن مو با دوخت

در اکستنشن در شیراز به به روش دوختی از چسب استفاده نمی شود. در این روش دسته‌های کوچک مو به صورت دوخت و یا بافت روی موهای طبیعی فرد قرار می گیرد اکستنشن‌هایی که با کمک نخ مخصوص اکستنشن متصل می‌شوند، به راحتی تا دوازده هفته دوام می آورند. اکستنشن ها طبیعی به نظر می رسند و می توان از آنها تا یکسال استفاده کرد، در این نوع اکستنشن در شیراز، موها آزادانه حرکت می‌کنند، در ضمن از نظر اقتصادی هم در دراز مدت مقرون به صرفه هستند.

 

اکستنشن در شیراز به روش گوناگون انجام میشود

 

  • اکستنشن لیزری

در اکستنشن در شیراز به روش لیزری در واقع همان روش کراتینی است. تنها دلیل نامگذاری این روش این است که دستگاه ذوب کننده چسب کراتین برای اتصال دو بخش مو، حرارت قابل تنظیم دارد. بنابراین این موضوع در مقایسه با دستگاه های قدیمی‌تر که فاقد تنظیم کننده حرارت بودند و با تاباندن حرارت یکنواخت به همه مو موجب آسیب به ریشه ها می‌شدند مزیت بالایی دارد. اما اینکه چرا این روش اکستنشن در شیراز، لیزری نام گرفته از عجایب است.

  • اکستنشن به روش رینگ یا حلقه

روش اکستنشن در شیراز با حلقه با گره به اینصورت است که موهای اضافی را با گره مخصوصی به ریشه مو متصل می کنند. این نوع اکستنشن در شیراز نسبت به چسب و رنگ مناسب تر است اما ماندگاری بالایی ندارد و برای مدتی کوتاهی روی سر قرار می گیرد.


قیمت اکستنشن موی طبیعی

مهمترین عامل تعیین کننده قیمت اکستنشن موی طبیعی نوع موی مورد استفاده و بعد از آن شیوه انجام اکستنشن مو است. قیمت اکستنشن موی طبیعی بسته به نوع و جنس مو و روش انجام اکستنشن در شیراز قیمتی متفاوت دارد.

 


اکستنشن چیست؟

افزایش طول و حجم مو را اصطلاحا اکستنشن مو می گویند. اکستنشن در شیراز بهترین و مناسبترین انتخاب برای خانم‌های شیرازی است که موهای کم‌پشتی دارند و یا موهای خود را کوتاه کرد‌ه‌اند و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی پشیمان شده‌اند. در این مواقع، تنها راه داشتن موهای پرپشت، بلند و زیبا، اضافه‌کردن مو به موهای طبیعی و یا همان اکستنشن مو است.

 

اکستنشن در شیراز را زیر نظر متخصصین اکستنشن در شیراز انجام دهید


آیا روش نگهداری موها بعد از اکستنشن در شیراز را می‌دانید؟

برای نگهداری موها بعد از اکستنشن در شیراز در هنگام خواب باید آنها را در بالای سر جمع کرد و یا از روش بافتن موها استفاده نمود. قرار گرفتن موها در زیر سر و عرق کردن آنها باعث ایجاد گره های کور در انواع اکستنشن مو خواهد شد. برای مرتب کردن موها از شانه های مخصوص و دانه درشت استفاده کنید. هرگز از اسپری مو جهت حالت دادن به موهای اکستنشن شده استفاده نکنید چرا که باعث باز شدن چسب ها خواهد شد. پس از دوش گرفتن حتما از سشوار برای خشک کردن موها استفاده کنید و اجازه ندهید که موها برای مدت طولانی نمدار باقی بمانند چون باعث ایجاد پوسیدگی خواهد شد.

 

اکستنشن در شیراز حتما نیاز به مراقبت بعد از اکستنشن دارد


اکستنشن ابرو

اکستنشن ابرو یک روش اکستنشن در شیراز است که از طریق کاشتن موهای طبیعی بر روی موهای ضعیف ابرو یا ابروهای تاتو شده به زیبایی و جلوه بیشتر ابروها کمک می کند. با کاشت موهای طبیعی بر روی موهای ضعیف ابرو و یا ابروی های تاتو شده کمک می کند تا ابروها جلوه زیباتری داشته باشند و اکستنشن ابرو خوبی داشته باشید.

اکسنشن در شیراز هم برای مو و هم ابرو صورت میگیرد


روش اکستنشن ابرو چگونه است؟

در اکستنشن ابرو الیاف‌های کوچک از موهای ترکیبی را به مو و یا پوست ابرو توسط چسب پزشکی شفاف متصل می‌کنند تا ابروها ظاهری پر و کلفت تری داشته باشند. تعداد موهای کاشته شده با این روش متفاوت است و برای هر ابرو حداکثر از 200 تار مو استفاده می‌شود.


مدت زمان اکستنشن ابرو

معمولا اکستنشن ابرو در عرض یک ساعت انجام می شود. علاوه بر این شما باید ماهی یکبار برای ترمیم اکستنشن ابرو مجددا مراجعه کنید. این زمان محدود این اجازه را به شما می‌دهد که اگر برای مناسبتی خاص لازم به اصلاح و ترمیم سریع ابرو داشته اید به اکستنشن در شیراز به عنوان یک گزینه مناسب فکر کنید.

 

اکستنشن ابرو یکی از انواع اکستنشن در شیراز است


نکاتی در رابطه با اکستنشن ابرو

  1. می‌توان به جرات گفت طبیعی‌ترین راه حجیم کردن ابرو روش اکستنشن ابرو می‌باشد.
  2. نکته قابل تامل در خصوص اکستنشن ابرو این است که تنها به کلینیک‌های تخصصی پوست و مو که مجوز رسمی وزارت بهداشت را داراست مراجعه کنیم تا دچار خسارت‌های احتمالی نشویم.
  3. در اکستنشن در شیراز داشتن مهارت کافی و لازم فرد متخصص در زمان چیدمان موی ابرو باعث می‌شود شما یک ابروی بسیار طبیعی و بی‌نقص داشته باشید.
  4. اگر ابرو های شما بسیار کم مو و یا بی مو می‌باشد بهتر است که بجای اکستنشن در شیراز از روش میکرو بلدینگ بهره ببرید.
در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 4 Average: 4.8]

ژوئن 23, 2020
دسته بندی :
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
طرز تهیه انواع ماسک صورت خانگی x بخوانید...