منوی سایت

انجام پایان نامه در شیراز

بازدیدها: 2144

انجام پایان نامه در شیراز

اگر برای انجام پایان نامه در شیراز و انجام پروژه های دانشجویی در شیراز بدنبال مرکزی معتبر هستید و می‌خواهید انجام مقاله و پایان نامه به بهترین شکل ممکن اتجام شود، با ادامه این محتوا از سارجو همراه شوید تا برای انجام پایان نامه در شیراز و نوشتن پایان نامه دکتری و یا انجام پایان نامه عمران در شیراز از کلافگی نجات پیدا کنید، در سارجو بمانید.

چرا انجام پایان نامه در شیراز برای بعضی پردردسر است؟

معمولا اغلب دانشجویان برای انجام مقاله و پایان نامه خود همواره با مشکل مواجه می شوند چراکه آنها تجربه ی انجام چنین تحقیقاتی را نداشته اند و باید در کوتاه ترین زمان ممکن به تفصیل موضوع پایان نامه ی خود با جزئیات بپردازند و از تمامی دانشی که تا کنون فرار گرفته اند استفاده کنند، بدلیل جزییات و پیچیدگی های مختلف همیشه دانشجویان دغدغه های فراوانی دارند تا دریابند یک پایان نامه‌ی خوب چگونه باید نوشته شود.

بر ای شروع یادتان نرود از سختی کار نترسید، به اهمیت موضوع انتخابی خود دقت نمائید. چون تنها انجام پایان نامه  است که آینده پژوهشی و کاری شما را تضمین می کند.

مراحل انجام پایان نامه

فرآیند تکمیل و انجام پایان نامه در تمام رشته ها به یک صورت بوده اما نوع مطالعه و روش های تحقیق تفاوت دارند.

  1. انتخاب موضوع و استاد راهنما
  2.  تنظیم طرح تحقیق (پروپزال) در فرم های مربوطه به کمک استاد راهنما و هماهنگی با مدیرگروه.
  3.  مراجعه به دفتر تحصیلات تکمیلی و تحویل پروپزال و هم چنین تحویل چکیدهی یک صفحه ای از پروپزال که شامل موارد(عنوان به فارسی و انگلیسی/مسئله، سوال، فرضیه و اهداف/ پیشینه و روش پژوهش)  به همراه پرینت کدرهگیری اخذ شده از ایران داک
  4. تشکیل جلسه تخصصی جهت دفاع و تصویب طرح تحقیق (پروپزال)
  5.  تحویل گزارش های دو الی سه ماهه به دفتر تحصیلات تکمیلی جهت درج در پرونده حداقل در دو نوبت
  6. پس از اتمام مراحل پژوهش، تحویل گزارش های دوره ای به همراه یک نسخه از پایان نامه (صرفا سیمی شده) به دفتر تحصیلات تکمیلی جهت بررسی رعایت اصول نگارشی.
  7. تکمیل فرم آمادگی دفاع از پایان نامه و تحویل آن به دفتر تحصیلات تکمیلی.
  8. تسلیم دعوت نامه به همراه یک نسخه از پایان نامه به هیات داوران
  9. اطلاع رسانی زمان جلسه دفاع به دانشجو.(دانشجو می بایست در این مرحله برای روز دفاع خود، سالن مشخص شده را هماهنگ نماید و قبلا از سالم بودن تجهیزات مورد نیاز برای دفاع مطمئن باشد.
  10. شرط اجازه ی دفاع ارائه یک مقاله حداقل علمی –پژوهشی (حداقل در مرحله پذیرفته شدن) می باشد که می بایست حداقل ده روز قبل از برگزاری جلسه ی دفاع به دفتر تحصیلات تکمیلی تحویل داده شود.
  11. دفاع دانشجو از پایان نامه.
  12. در صورت نیاز به اصلاحات (قبولی مشروط هیات داوران)، دانشجو باید ظرف مدت ۱۰ الی ۱۵ روز اصلاحات را انجام داده و پس از تائید استاد راهنما و دایره تحصیلات تکمیلی اقدام به تکثیر پایان نامه خود در ۴  نسخه و یک لوح فشرده نماید.
  13. نمره نهایی دانشجو توسط هیات داوران مکتوب و به طور رسمی در جلسه اعلام می شود.

 

پایان نامه استاندار چند فصل دارد؟

یک پایان نامه ی استاندارد از 5 فصل اصلی تشکیل می شود که عبارتند از:

  • مقدمه
  • مروری بر پیشینه ی تحقیق
  • روش تحقیق
  • نتایج
  • بحث و پیشنهادات

 

اشتباه رایج در انجام پایان نامه ها

  • کپی برداری از آثار دیگران

متاسفانه این تفکر نادرست در بین گروهی از دانشجویان وجود دارد، که میتوان با کپی کردن فصل ها و بخشهای مختلف چندین مقاله ی انجام شده توسط دانشجویان در سالهای گذشته، میتوانند یک مقاله جدید ارائه دهند ، درصورتی که این کار اصلا ارزش علمی ندارد،  چرا که  پایان نامه را معمولاً از دو دیدگاه ارزیابی می‌کنند

1) به‌عنوان گامی مقدماتی و نخستین تحقیق جدّی و منضبط دانشجو در زمان‌بندی مشخص؛

2) به مثابه کاری نهایی که برآیند کل یافته‌های دانشجو در طول دوره تحصیلی است.

  • فروش و یا خرید پایان نامه ها

پایان‌نامه‌ها به صورت غیرقانونی در بعضی از سایت ها خریدوفروش می‌شوند. این سایت ها اقدام به فروش پایان‌نامه‌های انجام شده با عنوان، مشخصات و مبلغ معین می‌کنند. قیمت پایان‌نامه‌ها با توجه به مقطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد، یا دکترا) متفاوت است. انجام پایان نامه توسط دیگر افراد غیرقانونی است، و تیم نخبگان برتر ، صرفا جهت مشاوره در این زمینه میباشد.

 

کمک گرفتن از مراکز معتبر مشاوره

دانشجویان دانشگاه های شیراز برای انجام پروژه های دانشجویی در شیراز و  انجام پایان نامه در شیراز می توانند مانند دانشجویان دیگر شهرها از مراکز تحلیلی و مشاوره ای کمک بگیرند تا این تحلیلگران در اسرع وقت به حل تحقیق های دانشجویی آنان بپردازند. علاوه بر این می توانند از گام های آغازین از مشاوران برجسته و حاذق استفاده کنند تا در انجام هیچ یک از فصل های پایان نامه دچار مشکل نشوند.

مراکز ارائه مشاوره پایان نامه در شیراز

نام مرکز مشاوره انجام پایان نامه شیراز آدرس مرکز مشاوره انجام پایان نامه شیراز شماره تماس
موسسه آموزش عالی ارم شیراز – ابتدای بلوار چمران – خیابان شهید مختاری – مؤسسه آموزش عالی ارم شیراز 071-36465378
موسسه پژوهش گستر ایران شیراز- ملاصدرا 09175304453
مرکز انجام پایان نامه شیراز شیراز- خیابان صورتگر – نبش اردیبهشت 09173377827
بارکو مشاور شیراز 09386320787
مشاوره پایان نامه شیراز شيراز، خیابان بهشتی، بین کوچه ۹ و ۱۱ 09382252774
مشاوره ایزی تز شیراز شیراز- خیابان قصرالدشت 09353132500

 

سخن آخر

تیم سارجو در این مقاله بر آن شد تا شما را با انجام پایان نامه در شیراز بیشتر آشنا کند، چنانچه شما خواننده عزیز هم در زمینه مشاوره پایان نامه در شیراز فعالیت می‌کنید، برای ثبت آگهی در بانک مشاغل سارجو ، بی درنگ با شماره 09177093591 تماس حاصل نمایید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 18 Average: 4.9]

آوریل 20, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
همه چیز در مورد سنگ بخار x بخوانید...