منوی سایت

اسباب کشی

بازدیدها: 30

اسباب کشی 

اسباب کشی کلمه ای که خیلی از اجاره نشینان با شنیدنش دچار استرس و ترس میشوند، ولی ما می‌خواهیم در اینجا با این راهنمای اسباب کشی منزل به این ترس همیشگی  پایان بدهیم.  مراحل اسباب کشی منزل را می دانید؟ فوت و فن اسباب کشی چه چیزهایی است؟ نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی چگونه باید باشد؟ قیمت اسباب کشی چقدر می‌شود؟ کارتن اسباب کشی چه اندازه ای داشته باشد؟ به تمام این سوالات در این راهنمای اسباب کشی پاسخ داده شده است.


قراره اسباب کشی کنم اما نمی دونم چی کار کنم!

اول از همه به اجاره نشینان گرامی در سراسر دنیا درودی می فرستیم که هر از چند گاهی با مقوله ی به ظاهر مخوف اسباب کشی روبرو می شوند! مقوله ی اسباب کشی به سکه ای شبیه است که دو رو دارد، مخوف بودن یک روی سکه است بدون شک روی دیگری هم در کار است و آن یک اسباب کشی راحت و بدون دردسر است!

ما با دستی پر آمده ایم تا شما را با روی پنهان این سکه آشنا کنیم و به شما نوید   اسباب کشی راحت و بدون دردسر را بدهیم.

گاهی اوقات سخت ترین کارهای دنیا می توانند به راحتی آب خوردن انجام شوند اما به شرطها و شروطها!

می خواهیم به عزیزانی که در شرف اسباب کشی هستند و از فکر به دشواری آن رنج می برند به قول معروف فوت کوزه گری را بیاموزیم و از شر عذاب های بی موردی که خود را در آن گرفتار کردند نجاتشان دهیم.

با ما همراه باشید تا با فوت و فن اسباب کشی بیشتر آشنا شویم.

 

اسباب کشی براحتی آب خوردن

 

 

مرحله به مرحله ی یک اسباب کشی به راحتی آب خوردن

اگر با ما همراه هستید برد کرده‌اید چون فوت و فن یک اسباب کشی ساده و بدون دردسر در چند قدمی شماست!

برای راحتی کار شما عزیزان، قواعد و مراحل اسباب کشی به راحتی آب خوردن را در چند مرحله گرد آوری کردیم و به ترتیب زیر ارائه می کنیم:

  • مرحله اول: برنامه ریزی

قبل از اینکه به وسیله ای دست بزنید، اندکی بنشینید، یک قلم و کاغذ در دست بگیرید و ریز تا درشت اسباب و وسایل زندگیتان را از از نظر بگذرانید، به این ترتیب آن ها را در 4 گروه زیر دسته بندی کنید.

  • وسایل ضروری و قابل استفاده
  • وسایل فروختنی یا بخشیدنی
  • وسایل غیر قابل استفاده و دورریختنی
  • وسایل قابل استفاده و انبار کردنی

ممکن است نتوانید بعضی از وسایلتان را با اطمینان در گروه خاصی طبقه بندی کنید، به طور مثال برای دسته بندی کتابخانه قدیمی و کاربردی بین دو گروه وسایل قابل استفاده و وسایل فروختنی گیر گرده اید و نمی دانید کدام مناسب تر است! در چنین موقعیت هایی از اندازه و بزرگی منزل جدیدتان کمک بگیرید. آیا در منزل جدیدتان برای یک کتابخانه بزرگ و قدیمی جایی وجود دارد یا فقط دست و پایتان را تنگ می کند!

 

برای انجام یک اسباب کشی راحت فوت و فنش را بیاموزید

 

 

مرحله دوم: بارتان را سبک کنید

اگر می خواهید یک اسباب کشی راحت و بدون دردسر را تجربه کنید تا آن جا که امکان دارد خود را بتکانید و بارتان را سبک کنید. وابستگی بیش از حد به اسباب و وسایل قدیمی و غیر ضروری جایی برای پیشرفت و جایگزینی اسباب جدید و کاربردی خالی نمی گذارد، همچنین تصویر تلمبار شده اسباب و وسایل قدیمی گوشه منزل، ضمن ایجاد آشفتگی ذهنی و استرس، مانع از جریان یافتن انرژی در سرتاسر خانه و کاشانه شما می شود.

مرحله سوم: برای جمع آوری اتاق ها سلسله مراتب در نظر بگیرید.

اکنون زمان جمع آوری اسباب و اثاثیه فرا رسیده است، نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی بسیار مهم است. این کار را از گوشه ای به گوشه ی دیگر و اتاقی به اتاق دیگر انجام دهید. به هیچ وجه همه ی اتاق ها را با هم به هم نریزید که اگر چنین کنید خودتان را میان انبوهی از وسایل ریز و درشت زندانی می کنید و برای سر و سامان دادن اوضاع درهم و برهم پیش آمده دچار سردرگمی و اضطراب می شوید.

 

 

در اسباب کشی برای جمع آوری اتاق ها سلسله مراتبدر نظر بگیرید

 

مرحله چهارم: برای کارتن هایتان اسم بگذارید

برای انجام یک اسباب کشی راحت، همانطور که اشاره کردیم نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی بسیار مهم است، پس حتما هنگام جمع آوری و بسته بندی وسایل تان حتما برای هر کارتن اسباب کشی نام خانوادگی(محل وسیله)،نام کوچک(اسم وسیله)و توضیحات در نظر بگیرید مثلا با استفاده از یک ماژیک روی کارتن لیوان های بلوری اینگونه بنویسید: آشپزخانه-لیوان بلوری- شکستنی.

پس از آن تمام کارتن ها با نام خانوادگی یکسان را کنار هم قرار دهید و آن ها را همزمان با هم به محل مورد نظر در منزل جدید منتقل کنید، به این ترتیب ضمن احتیاط هنگام منتقل کردن بارهای شکستنی، دیگر لازم نیست در منزل جدید زمانی را صرف پیدا کردن وسایل و دسته بندی آن ها کنید.

 

 

هنگام اسباب کشی برای کارتن هایتان اسم بگذارید

 

 

 

مرحله پنجم: برای اسباب کشی ابزار کار راه بنداز خریداری کنید

گاهی اوقات وجود ابزاری کوچک و ساده هنگام اسباب کشی، آن چنان کارمان را راه می اندازند که باورمان نمی شود و شاید از فوت و فن اسباب کشی بحساب می‌آید.

بنابراین از خریداری این ابزارهای کوچک و کاربردی غافل نشوید، بعضی از این ابزارها عبارت اند از: چسب پهن، کارتن در ابعاد مختلف و به تعداد لازم، نایلون حبابی و روزنامه، کیسه زباله بزرگ، ماژیک.

مرحله ششم: در کمترین زمان بهترین سرویس های حمل اسباب و اثاثیه را پیدا کنید.

همراهان عزیز هم اکنون که در عصر اینترنت و تکنولوژی به سرمی بریم برای یافتن یک شرکت خدمات رسانی معتبر و سرویس های حمل اثاثیه به جست و جو روی دیوار های کوچه و خیابان یا پرس و جو از فامیل و آشنا نیازی نیست، برای انجام یک اسباب کشی راحت این مرحله را ما به جای شما طی کرده ایم و بهترین سرویس های حمل بار را برای شما یافته ایم، که هم قیمت اسباب کشی برای شما اقتصادی تمام شود و هم از بهترین‌های این کار استفاده کرده باشید.

مرحله هفتم: صندوق کمک های اولیه برای خودتان بسازید

در روزهای ابتدایی، که به منزل جدید نقل مکان کرده اید و هنوز فرصت نکرده اید همه ی اسباب و اثاثیه تان را باز کنید و جا دهید  وجود کیفی از وسایل ضروری کنارتان می تواند بسیار راهگشا و امید دهنده باشد. ترتیب جمع آوری محتویات این کیف را باید از منزل قبلی خود داده باشید تا اینجا به دردتان بخورد. بعضی از محتویات این کیف عبارت اند از: وسایل بهداشتی مانند مسواک و خمیر دندان و شامپو، شارژر گوشی و لپتاپ و تبلت، لباس راحتی، حوله، دستمال توالت و دستمال کاغذی، چسب زخم و … .

 

هنگام اسباب کشی کیفی از وسایل ضروری جمع آوری کنید

 

 

مرحله هشتم: خوراکی های ناقلا

خوراکی ها معمولا آخرین اقلامی هستند که باید جمع آوری شوند با این وجود نیاز است آن ها را به دسه دسته ی خراب شدنی و خراب نشدنی و قابل دسترسی تقسیم کنید و نام و توضیحات آن ها را روی جعبه بنویسید. خراب نشدنی‌ها مانند حبوبات را می توانید کمی پیشتر به منزل جدید روانه کنید اما خراب شدنی ها و قابل دسترسی ها را آخرین لحظه با خود ببرید.

 

 

تنقلات را حتما در اسباب کشی فراموش نکنید

 

این هم از مراحل اسباب کشی! هم اکنون همه چیز مهیاست و شما با انجام 8 مرحله ی ساده آماده ی نقل مکان به منزل جدیدتان هستید. شاید باورتان نشود اما برای انتقال به منزل جدید به جز شما و لباس تنتان دیگر هیچ چیز باقی نمانده است!

فراموش نکنید همان طور که انتظار دارید خانه ای مانند دسته ی گل تحویل بگیرید منزل قدیمی خود را مانند دسته ی گل به صاحب جدیدش تحویل بدهید.

تبریک! به راحتی  آب خوردن اسباب کشی کردید، منزل نو مبارک!

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 0 Average: 0]

آگوست 10, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
تعمیر اجاق گاز سامسونگ در شیراز x بخوانید...