منوی سایت

اجاره تجهیزات پزشکی در شیراز

بازدیدها: 1564

اجاره تجهیزات پزشکی در شیراز

اجاره تجهیزات پزشکی در شیراز یکی از ارکان مهم در بهبود بیماران و طی کردن دوران نقاهت است. در کنار متخصصین و افراد ماهر در زمینه های مختلف پزشکی، این تجهیزات پزشکی هستند که آسایش بیماران و آسودگی خیال نزدیکان بیمار را تضمین میکنند. در این مقاله از سارجو به معرفی مراکزی برای کرایه ویلچر در شیراز، اجاره کپسول اکسیژن در شیراز و سایر تجهیزات پزشکی در شیراز می‌پردازیم.

 

 

اجاره تجهیزات پزشکی شیراز

اجاره تجهیزات پزشکی در شیراز | تجهیزات پزشکی در شیراز

 

بعضی مواقع بیمار برای مدت زمان کوتاهی تجهیزات پزشکی لازم دارد و بعد از بهبودی دیگر نیاز به آن ندارد که در این صورت از نظر اقتصادی کاملا برای بیمار به صرفه است که این تجهیزات را اجاره کند.

 

تجهیزات پزشکی در شیراز

اجاره تجهیزات پزشکی در شیراز | تجهیزات پزشکی در شیراز

اجاره تخت بیمار در شیراز

تخت بیمارستانی در شیراز با ارتفاع استاندارد باعث میشود که انجام خدمات برای بیماران راحت تر شود. نرده های کناری تخت ایمنی بیمار را حفظ میکند. قسمت های متحرک تخت این امکان را فراهم میکند که با بالا و پایین آوردن سر تخت، وضعیت های مناسب و راحتی برای بیماران فراهم شود.

 

اجاره تشک مواج در شیراز

تشک مواج بهترین راه برای جلوگیری ار زخم بستر است. بیماران، معلولین حرکتی و سالمندانی که دارای محدویت های حرکتی هستند و به مدت طولانی بستری میگردند، در معرض بروز عارضه ای به شکل زخم هستند. تشک زخم بستر در شیراز  به کمک ساختار سلولی و استفاده از حالت الاستیک تشک های بادی با افزایش قابلیت های حرکتی بیمار و توزیع وزن در سطح گسترده تر، از فشار به بافت های  بدن و ایجاد زخم بستر جلوگیری مینماید.

 

اجاره دستگاه اکسیژن ساز در شیراز

اکسیژن سازها دستگاه های پزشکی شیراز درمان هستند که اکسیژن موجود در هوای محیط را متمرکز می کنند تا گاز اکسیژن غنی شده را برای بیماران تامین کنند. این دستگاه جریان مداوم اکسیژن را برای بیمار شما تضمین میکنند که مساله بسیار مهمی است. برای بیمارانی که از آمفیزم،بیماری مزمن انسداد ریه(COPD)و یا سایر بیماری های تنفسی رنج می برند، اکسیژن سازها یکی از تجهیزات ضروری پزشکی است.

 

اجاره کپسول اکسیژن در شیراز

مهمترین وسیله و عام ترین وسیله ای که برای تامین اکسیژن بیمار استفاده میشود کپسول یا سیلندر های اکسیژن است. کپسولهای اکسیژن ظرفیتهای مختلفی دارند، 50، 40، 30، 20، 10، 5 و یک لیتری. برای مصرف خانگی به علت راحتی حمل و نقل مدل 10 لیتری متداول تر است. مشکل بزرگی که کپسولهای اکسیژن دارند حجم کم اکسیژن آنهاست که زود تمام میشود و به همین خاطر این تجهیزات بیشتر در زمان انتقال بیمار استفاده میشوند. برای مصرف طولانی مدت اکسیژن، دستگاههای اکسیژن ساز توصیه میشوند.

 

 

کرایه تجهیزات پزشکی در شیراز

اجاره تجهیزات پزشکی در شیراز | کرایه تجهیزات پزشکی در شیراز

اجاره ونتیلاتور در شیراز

ونتیلاتور یا دستگاه تنفس مصنوعی است که با توجه به شرایط بیمار به عمل تنفس کمک می کند. و یا برای بیمارانی که قادر به تنفس نیستند، تنفس را بصورت کامل انجام می دهد. دستگاه به نحوی طراحی شده است تا هوای قابل تنفس ( در صورت نیاز هوا با درصد اکسیژن بیشتر ) را به داخل ریه ها بفرستد و سپس دی اکسید کربن را از ریه ها خارج کند.

 

اجاره ساکشن در شیراز

دستگاهی که توسط پمپ مکش و با ایجاد خلاء باعث ایجاد فشار منفی شده و هوا و مایعات را به درون می‌کشد. این دستگاه برای جمع‌آوری ترشحات و خون آبه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساکشن کردن بیماران اصول دقیقی دارد که باید حین ساکشن کردن حتما به آنها دقت شود.

 

 

اجاره ویلچر در شیراز

اجاره تجهیزات پزشکی در شیراز | کرایه ویلچر در شیراز

گاهی برای انتقال و جابه جایی بیماران، معلولین و یا سالمندان نیاز به ویلچر میباشد. درصورت نیاز به موقت به این وسیله، میتوانید از مراکز مربوط به کرایه ویلچر در شیراز این وسیله را اجاره کنید.

جهت مشاوره و هماهنگی با شماره های زیر تماس بگیرید.

  09179308785 | 09364860351 | 07136236980

ارسال تجهیزات پزشکی در شیراز با پیک درب منزل بصورت شبانه روزی

آدرس: شیراز، پاسداران، ساختمان تندیس، طبقه 2

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 3 Average: 5]

دسامبر 30, 2019
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
درمان واریس در شیراز x بخوانید...