منوی سایت

اتو پوست در شیراز

بازدیدها: 2395

اتو پوست

آیا شما تا بحال از اتو پوست در شیراز چیزی شنیده‌اید؟ طرز استفاده از اتوی صورت را می‌دانید؟ اتوی صورت بهتر است یا میکرودرم؟ از اثر امواج اولتراسونیک برای پوست اطلاعی دارید؟ از طرز کار دستگاه اتوی صورت مدل fss چیزی می‌دانید؟ ما با همراه شوید تا نه تنها به تمام این سوالات در مورد اتو پوست در شیراز پاسخ دهیم، بلکه اطلاعات کامل و بروزی راجع به اتو پوست در اختیارتان بگذاریم.


در پست اتو پوست می‌خوانیم:

 


اتو پوست چیست؟

اتو پوست جایگزینی ایمن و ملایم برای جراحی دشوار پلاستیک، لایه برداری با لیزر، پیلینگ با مواد شیمیایی، تزریق کلاژن و بوتاکس و سایر روش های درمانی تهاجمی برای جوانسازی دوباره پوست می‌باشد. اتو پوست برای طیف وسیعی از انواع پوست‌ها مناسب است، اما تاثیر آن در پوست هایی با چین و چروک، آکنه و جوش به وضوح دیده می‌شود.


اتو صورت درما اف التراسونیک چیست؟

در اتو صورت درما اف اولتراسونیک، با لرزش اولتراسونیک هر نوع ناخالصی و چربی را از بین می‌برد. در این روش اتو پوست وقتی سلول‌ها تحت ویبره یا لرزش قرار می‌گیرند، بافت‌ها و منافذ نرم‌تر شده، مواد سمی، چرب و مواد آرایشی از آنها خارج می‌شوند. اتو صورت درما اف التراسونیک همچون برسی نازک به راحتی می‌توان آن را در منزل نیز استفاده کرد اما بهترین روش مراجعه به پزشک پوست است چرا که با قرار دادن ژل یا سرم‌های آب رسان جهت روان‌تر حرکت کردن برس و اصولی رفتن آن، جذابیت و جوانی پوست را برای شما به همراه می‌آورد.

مزایای دیگر اتو پوست با دستگاه اتو صورت درما اف التراسونیک چیست؟

از مزایای دیگر اتو پوست با دستگاه اتو صورت درما اف التراسونیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تسریع در ترمیم منافذ باز صورت
  • احیای سلول ها مرده
  • درمان منافذ باز صورت
  • بهبود گردش خون
  • افزایش تخلیه لنف
  • بهبود بافت و رنگ پوست
  • کلاژن سازی
  • تحریک سلولیت
  • تونینگ عضلات
  • افزایش متابولیسم سلولی
  • آبرسانی به پوست و منافذ داخلی

آیا امواج اولتراسونیک برای پوست ضرری ندارد؟

امواج اولتراسونیک برای پوست یا اتو پوست روشی ایمن، آسان و ملایم برای جوانسازی انواع پوست است با این حال در روند درمان همیشه باید احتیاط شود:

  • نباید از این دستگاه برای درون بدن استفاده شود، به سبب عدم تحریک تیروئید استفاده از آن در ناحیه میانی سینه ممنوع است.
  • نباید از آن بر روی زخم‌های باز یا مناطق عفونی استفاده شود.
  • هرگز نباید از آن در ناحیه درونی بدن مانند دهان، بینی و غیره استفاده شود.
  • در صورت بارداری، استفاده از ضربان‌ساز مصنوعی در قلب، سابقه بیماری قلبی و یا سایر شرایط پزشکی استفاده از اتو پوست ممنوع است.

 دستگاه اتوی صورت مدلfss

دستگاه اتوی صورت مدلfss، پوست شما را پاکسازی کرده و تمام ناخالصی‌ها را از بین می‌برد و پوست شما درخشان ،سالم و زیبا به نظر خواهد رسید، همچنین همراه دستگاه اتوی صورت مدل fss، می‌توانید از سرم‌ها و مواد مغذی مورد علاقتون استفاده نمایید چرا که با واسطه این دستگاه این مواد، جذب و اثربخشی بهتری برای پوست شما خواهند داشت. دستگاه اتوی صورت مدل fss دارای سه مد کاری مختلف(شستشو و پاکسازی پوست، مکمل تغذیه پوست و رفع چین و چروک پوست) است.


آیا اتوی صورت بهتر است یا میکرودرم؟

میکرودرم و اتو پوست هر دو از روش‌های جوانسازی پوست بشمار می‌روند که بسته به نوع پوست و نکات دیگر می‌توان از آنها استفاده کرد اما در جواب به این سوال که اتوی صورت بهتر است یا میکرودرم؟ می‎توان گفت:

دستگاه میکرودرم لایه های مرده پوست را پاکسازی کرده و پوست را آماده تغذیه و جوانسازی می‌کند. میکرودرم مشکلات پوستی نظیر اسکار(زخم)، سوختگی و چاله را درمان می‌کند و باعث بهبود گردش خون و ساخت کلاژن می‌شود و لذا خطوط و چین و چروک سطحی پوست را برطرف می‌کند و همچنین جوشهای سر سیاه و سر سفید و منافذ باز پوست را نیز از بین می‌برد.

اتو پوست در بلند مدت جوابدهی مناسبی دارد و یک شبه نتیجه ای حاصل نمی شود. تاثیرات این درمان به مرور حاصل شده و در مقایسه با میکرودرم و روش‌های قدیمی و سنتی در مقیاسی عمیق‌تر عمل می‌کند. در این روش امواج صوتی ای که از دستگاه خارج می‌شود به لایه‌های عمیقی از پوست نفوذ می‌کند و با ایجاد یک ماساژ فوق العاده روی پوست، باعث افزایش گردش خود در لایه‌های پوستی می‌شود.


چه کسانی نباید از اتو صورت استفاده کنند؟

اگر پوست شما دچار التهاب یا اکنه‌ی کیستیک یا مزمن است نباید برای مدتی از اتو پوست استفاده کنید. زیرا در این صورت استفاده از اتو پوست منجر به تحریک بیشتر پوست و التهاب می‌شود. پیش از استفاده از اتو پوست با دکتر پوست یا مشاور مراقبت از پوست خود مشورت کنید.


آیا استفاده‌ی بیش از حد از اتو پوست ضرر دارد؟

استفاده‌ی بیش از حد از اتو پوست باعث تحریک شدن پوست و بروز مشکلات دیگر می‌شود. افرادی که دارای پوست‌های حساس هستند باید بیشتر مراقب باشند و از محصولاتی با کمترین میزان مواد شیمیایی استفاده کنند.


طرز استفاده از اتوی صورت چگونه است؟

برای آگاهی از طرز استفاده از اتوی صورت بهتر است بدانید قبل استفاده از این دستگاه ابتدا باید پوست رو به آرومی ماساژ داد تا منافذ پوستی باز شوند تا بهترین نتایج رو از اتو پوست دریافت کنید. بعد پوست رو با استفاده از سرم ویتامینی مخصوص ماساژ می‌دهند و سپس با استفاده از دستگاه اتو صورت درما اف اولتراسونیک(uitrasonic ion) با اتو پوست، پوست را به آرامی ماساژ می‌دهند تا با استفاده از امواج صوتی این دستگاه، سلول‌های مرده از روی پوست حذف بشوند و پوست صورت یا بدن به شکل عمیقی پاکسازی شود و اتو پوست صورت گیرد.


نکات مهم هنگام خرید دستگاه اتو پوست

بهتر است قبل از خرید اتو پوست به یک سری نکات توجه کنید:

  • قابل استفاده برای پوست خشک و مرطوب
  • ضد آب بودن محصول
  • امکان تنظیم سرعت
  • منبع تغذیه دستگاه
  • راحتی در استفاده
  • قابلیت شستشو
  • تعداد سری دستگاه اتو پوست
  • امکانات جانبی
  • دارای گواهی های استاندارد
  • قیمت دستگاه اتو پوست

 

مطالب مرتبط:

 

لیست مراکز اتو پوست در شیراز

چهره ای جوان و زیبا با خدمات رفع چین و چروک با اتوی پوست و کلاژن تراپی در مطب دکتر اینالو

مطب دکتر اینالو
معالی آباد، روبروی خیابان دوستان، نبش گلدشت 3، ساختمان فدک، طبقه 4

پاکسازی و رفع چین و چروک صورت با اتوی پوست با دستگاه درما اف به همراه ماسک در مرکز زیبایی هیرا 

کلینیک زیبایی هیرا
معالی آباد، جنب شیرینی آلما، ساختمان طوبی۴، طبقه ۸، واحد۱۶

اتوی صورت جهت رفع چین و چروک و رفع انواع ضایعات پوستی در مرکز زیبائی رویا 

آدرس: شیراز، خیابان زرهی، بعد از درمانگاه محمد رسول الله، جنب داروخانه دکتر گلستان، ساختمان آناهیتا، طبقه ۴، واحد ۴، مرکز زیبائی رویا

پاکسازی پوست صورت با دستگاه Derma F در آرایشگاه هستی

خیابان سمیه ، خیابان حدادی ، جنب تعزیرات

پاکسازی صورت با اتو پوست در کلینیک باران شیراز

ستارخان-بعد از ولیعصر-طبقه فوقانی اتو گالری ستارخان-مجتمع یگانه

پاکسازی و رفع چین و چروک صورت با اتوی پوست با دستگاه درما اف به همراه ماسک در مرکز زیبایی رمانی

درما اف در شیراز: خیابان باغشاه، نبش اردیبهشت، ساختمان مینا

 

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 1 Average: 5]

جولای 18, 2020
دسته بندی :
7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
سفید کردن دندان در شیراز x بخوانید...