منوی سایت

آموزش کلیدسازی شیراز

بازدیدها: 3306

آموزش کلیدسازی شیراز

آیا به دنبال آموزش کلیدسازی شیراز هستید؟ در مقاله ی آموزش کلید سازی در شیراز به معرفی آموزشگاه های کلید سازی در شیراز می‌پردازیم. همچنین لیست کلید سازی های شیراز برای استفاده ی شما در ادامه قرار گرفته است.

آموزش کلیدسازی شیراز چیست؟

آموزش کلیدسازی شیراز

 

کلیدسازی شامل فعالیت‌هایی است که در آن به ساخت و تعمیر انواع قفل، ریموت و کلید یدک پرداخته می‌شود.

کلیدسازی را می‌توان فعالیت هنری به حساب آورد. متأسفانه بسیاری فقط اسم کلیدسازی می‌آید، سریع به یاد فعالیت‌های خلافکارانه می‌افتند که اغلب دزدان انجام می‌دهند؛ اما هر شغلی جنبه‌هایی دارد که برخی سوءاستفاده می‌کنند. کلیدسازی شامل فعالیت‌هایی است که در آن به ساخت و تعمیر انواع قفل، ریموت و کلید یدک پرداخته می‌شود.

این روزها قفل‌ها بسیار پیچیده‌تر از قبل شده‌اند و این باعث شده تا صنعت کلیدسازی هم به تناسب پیشرفته‌تر و سخت‌تر شود و از این رو نیازمند افرادی هستیم تا به خوبی با انواع قفل و پیچیدگی‌های آن آشنا بوده و بتوانند هر نوع را به خوبی و بدون هیچ مشکلی تعمیر کنند.

کلیدسازی همراه با کلیدساز

هر فعالیت و هنری حتماً باید توسط هنرمند آن انجام شود. هنگامی که قفلی خراب می‌شود، خیلی از افراد خودشان در این خصوص استاد می‌دانند و سریع اقدام به باز کردن قفل و تعمیر می‌کنند؛ اما در نهایت چیزی که به دست می‌آورند، قفل باز شده که نه تنها عیب آن رفع نشده است، بلکه به هیچ وجه دیگر قابل استفاده نیست.

نواع خدمات کلیدسازی حتماً باید توسط شخص کلیدساز انجام شود. کلیدساز شخصی است که با انواع قفل و ساختارهای آن به خوبی آشنا بوده و می‌توانند هر نوع اقدام مربوط به رفع ایراد و غیره را بدون هیچ مشکلی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد. کلیدساز برای اینکه به چنین جایگاهی برسد و بتواند برای خود فروشگاهی باز کند، باید چندین سال تجربه کسب کند، تجربه‌ای که به راحتی به دست نمی‌آید.

کلیدساز باید توانایی ساخت کلید یدک از روی کلید اصلی، پلیسه گیری کلیدهای ساخته شده، برش کاری با اره کمان اصلی، سنگ زنیش، ساخت کلید برای انواع قفل، تعمیر قفل، کار با ماشین کدزن، کار با کولیس و همچنین آشنایی با انواع قطعات الکترونیک را به خوبی داشته باشد تا بتواند یک قفل ساده را خوبی و ساده تعمیر کند.

خدمات کلیدسازی در شیراز

آموزش کلید سازی شیراز

خدمات کلیدسازی شامل موارد زیر است:
ساخت کلید یدکی از روی کلید اصلی؛
باز نمودن درب بسته؛
ساخت کلید قفل‌های بدون کلید اصلی؛
تعمیر انواع قفل؛
ساخت تمامی کلیدهای کامپیوتر و کد دار؛
تعمیر قفل‌های مربوط به انواع اتومبیل و درب‌های اتوماتیک؛
ریموت کردن تمامی انواع درب‌ها؛
نصب انواع قفل؛
نصب قفل ایمنی؛
نصب و تعمیر انواع جک‌های درب‌ها؛
فروش انواع کلید و قفل

قیمت کلیدسازی در شیراز

مهم‌ترین چالش بین کلیدسازی و مشتری، قیمت تعمیر و ساخت انواع قفل و کلید است. با اینکه بسیاری از خدمات مربوط به کلیدسازی از طرف اتحادیه دارای قیمت مصوب هستند؛ اما در این خدمات پیچیدگی کار تعیین نشده است که این مهم‌ترین عامل روی تعیین هزینه و اجرت تعمیر خواهد بود.

عواملی که روی قیمت کلیدسازی تأثیرگذار است، شامل:

قفل‌های پیچیده نیاز به انجام خدمات بیشتری دارد. قفل‌های امروز بیشتر دیجیتالی هستند که نسبت به قدیمی‌ها تفاوت بسیار زیادی دارند. این نوع قفل‌ها ساختار به خصوصی دارند و هر نوع دستکاری بدون هیچ گونه دانش علمی می‌تواند باعث آسیب بیشتری به آن‌ها شود. برای همین هرچه پیچیدگی قفل بیشتر باشد، هزینه تعمیر آن بیشتر است.
قفل‌های با جنس سخت‌تر نیاز به فعالیت بیشتری برای تراشکاری دارند که این به معنای هزینه بیشتر است. تعمیر قفل‌های چدنی نیازمند فعالیت زیادی دارد.

تعداد کلید و قفل دیگر عاملی است که روی هزینه کلیدسازی تأثیرگذار است. البته افراد همیشه یک نوع قفل دارند؛ اما در مواقعی که تعداد کلید بالا باشد، هزینه آن بیشتر خواهد شد.

زمانی که شما به کلیدسازی مراجعه کنید، یکی از عواملی است که به صورت غیرمستقیم روی هزینه کلیدسازی تأثیرگذار است. در مواقعی که شما آخر شب‌ها نیاز به کلیدسازی داشته باشید و از آنجا که شب‌ها ساعت کاری کلیدسازی نیست، برای همین هزینه بیشتری باید بر اساس عرف پرداخت کنید. همچنین اگر کلیدساز به محل شما مراجعه کنید، هزینه ایاب و ذهاب هم روی فاکتور اضافه خواهد شد.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 8 Average: 3.1]

دسامبر 22, 2019
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آموزش دف در شیراز x بخوانید...