منوی سایت

آموزش زیورآلات مسی شیراز

بازدیدها: 1148

آموزش زیورآلات مسی شیراز

برای آموزش ریورآلات مسی در شیراز و ساخت انواع زیورآلات مسی با ما و ادامه این محتوا از سارجو همراه شوید. آموزش ساخت زیورآلات با سیم مسی، آموزش ساخت انگشتر با سیم مسی، آموزش ساخت گردنبد مسی و… را با به شما عزیزان شیرازی آموزش داده‌ایم. با ما همراه شوید.


آموزش ساخت انگشتر با سیم مسی

 مواد لازم برای ساخت انگشتر مسی

  1.  سیم مسی  به قطر ۱ میلیمتر و به طول ۵۰ سانتیمتردم باریک
  2. سوهان
  3. ماژیک وایت برد

قدم اول

یک تکه مفتول به طول ۵۰ سانتیمتر جدا کنید، اگر برای سایز های بزرگ انگشتر می سازید٬ سیم تان ۱۰ سانتیمتر برای احتیاط بلندتر ببرید.
ماژیک را درست در وسط طول سیم قرار دهید و سیم را ۴ دور به دور ماژیک بپیچید . بعد، آن را بیرون بیاورید،در صورت گشاد یا تنگ بودن اندازه آن با انگشتتان ،اندازه را اصلاح کنید.

قدم دوم

همانطور که در شکل دیده می شود،دو سر مفتول را دور هم بپیچید.


قدم سوم
بعد از اینکه همه ی سیم را به شکل گل به دور هم پیچیدید،اضافه سیم را از دو طرف ببرید و سر آن را سوهان بزنید.

قدم چهارم
انتهای سیم را داخل گل فرو کنید، یا اینکه به دور حلقه بپیچید،طوری که انگشتتان را ناراحت نکند.
انواع این انگشتر را می توانید، با سیم هایی با ضخامت و جنس های مختلف درست کنید.

ابزار مورد نیاز برای ساخت زیورآلات مسی در شیراز

اگر قصد شروع به کار ساخت زیور آلات مسی دارید بهتر است ابتدا ابزار و لوازم کار خود را تکمیل کنید.  تعداد بسیار زیادی از ابزارها وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای کار خود بهره ببرید. اما برخی از آن‌ها برای این کار بسیار ضروری هستند. کار در زمینه ساخت زیورآلات به صورت حرفه ای نیاز به سرمایه گذاری دارد و اکتفا به ابزارهای خانگی سیم چین و انبر کافی نخواهد بود. ابزارهای با کیفیت خروجی بهتری ارائه می کند و روند کار ساده می گردد. در نهایت سرمایه در بلند مدت جبران خواهد شد.

در اینجا ما به ضروری‌ترین ابزار برای ساخت زیورآلات مسی اشاره می‌کنیم.

  • دم باریک نوک صاف، ابزار ساخت زیور آلات مسی

دم باریک یکی از ابزار اصلی شما در کار ساخت جواهرآلات زینتی خواهد بود. دم باریک نوک صاف در باز کردن رینگ‌های فنری و پرداخت لبه انتهایی سیم‌ها و بسیاری از کارهای دیگر می‌تواند به شما کمک کند. اگر امکان آن فراهم است و بودجه کافی در اختیار دارید بهتر است یک جفت از آن را تهیه کنید. با استفاده از این ابزار می‌توانید مطمئن باشید که هیچ‌گونه انحنا یا موج اضافی به سیم و مفتول‌ها وارد نخواهید کرد.
  • دم‌باریک نوک گرد (خارجمع کن)، ابزار ساخت زیور آلات مسی

دم باریک برای گرد کردن و حلقه کردن نوک سیم‌ها و مفتول‌ها بسیار کارا و مناسب و برای کار با سگک و رینگ‌های فنری و البته جمع کردن دهانه‌ی خارها، یکی از ملزومات اصلی به‌حساب می‌آید.

  • سیم‌چین، ابزار ساخت زیور آلات مسی

 اگر بفکر ساخت زیورآلات مسی در خانه هستید سیم چین را فراموش نکنید. کارهای زیادی با سیم و مفتول وجود دارد که این ابزار قادر به انجام آن به‌نحو سریع و مناسبی خواهد بود.

  • ناخن گیر، ابزار ساخت زیور آلات مسی

 اگر در ساخت زیور آلات از سیم‌ها و مفتول‌های نازک و باریک استفاده می‌کنید، جهت برش دادن آن‌ها از ناخن‌گیر استفاده کنید. به دلیل قیمت پایین و به‌صرفه بودن، حتی در صورت خراب شدن و از بین رفتن لبه‌ی ناخن‌‌گیر می‌توان به سرعت و با هزینه‌ی کم، اقدام به تعویض و جایگزینی آن نمود. از مزایای استفاده از این ابزار در برش سیم‌ها و مفتول‌ها دقت زیاد آن در امر برش است.
مطالب مرتبط و البته پربازدید:
در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 3 Average: 5]

فوریه 5, 2022
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آموزش هنگ درام در شیراز x بخوانید...