منوی سایت

آموزش دی جی شیراز

بازدیدها: 1619

آموزش دی جی شیراز

آموزش تخصصی دی جی در شیراز به صورت خصوصی انجام می شود. با ثبت نام هم کار با دستگاه و هم نرم افزار آموزش داده می شود.

نرم افزار Traktor محبوبترین نرم افزار Dj در دنیا **

آموزش با کنترلهای

Pioneer DDJ SZ2

و

Native Instruments Traktor S8

آموزش دی جی در شیراز شامل چه مواردی است؟

دی جی DJ (کوتاه شده Disc jockey) به کسی گفته می‌شود که آهنگهای پیشتر ضبط‌ شده روی CD ،Vinyl و یا ذخیره شده در کامپیوتر  و فلش مموری را انتخاب کرده و با تکنیک های متفاوتی برای مخاطبان مورد نظر خود پخش کند. دی جی‌ها به طور معمول برای پخش موسیقی از یک ست پلیر شامل دو پخش‌ کننده CD،Vinyl یا فلش مموری و یک دی جی میکسر یا یک کنترلر به همراه نرم افزار کامپیوتری استفاده می‌کنند. در گذشته این پخش کننده‌ها فقط ترن تیبل‌ها (Turntables) بودند و صفحه‌های آنالوگ موزیک را پخش می‌کردند. بعد ها CD پلیرها نیز در کنار ترن تیبل‌های آنالوگ کار پخش موسیقی از روی CD را برای دی‌جی‌ها میسر ساختند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی نرم افزار ها و سخت افزار های دیجیتال هستند که دی جی ها را در این زمینه یاری می نمایند.

در گذشته Disc ها صفحه های ساخته شده از نوعی سنگ بود که موسیقی روی آن ها ضبط می شد. بعد ها صفحات از نوعی پلاستیک خاص ساخته شد و به Vinyl شهرت یافت. واژه jockey در اصطلاح به شخصی گفته می شد که حرفه اش شرکت در مسابقات سوار کاری است. (سوارکار حرفه ای- چابک سوار)

از لینک های زیر هم دیدن کنید:

 

 

 DJ دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

کار یک DJ به زبان ساده انتخاب قطعاتی از موزیک در سبکی مشخص و پخش بدون وقفه و نرم آن قطعات با تکنیک های مختلف برای شنوندگان است. (امروزه این حرفه بسیار گسترده تر از این عمل می باشد.)

روش های گوناگونی برای DJing وجود دارد که با توجه به هدف و سبک موسیقی انتخاب می شوند.

همچنین حرفه ی دی جی نیز با توجه به هدف شامل تخصص های گوناگونی است.

مثلا موبایل دیجی که کارش پلی در جشن های خصوصی یا شرکتی، مراسم عروسی، تولد و … می باشد. یا کلاب دیجی که فقط در باشگاه های شبانه موزیک پلی می کند. داشتن اطلاعات جامع و علمی از ابزارهای مورد استفاده در این حرفه، شناخت موسیقی (مبانی موسیقی، سبک شناسی)، مهارت در Audio Mixing – Cue – Phrasing – Cutting – Scratching – Beat matching – Harmonic Mixing و حتی روانشناسی افراد حاضر در برنامه های زنده، از جمله موارد پایه و ضروری در آموزش دی جی (DJ) می باشند که فقط توسط معلمی حاذق، با سابقه و دلسوز ممکن است. علاوه بر موارد ذکر شده تلاش، پشتکار، تجربه کافی و خلاقیت یک DJ است که وی را از دیگر رقبا متمایز کرده و در نهایت موفقیت وی را در این فن رقم خواهد زد.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 4 Average: 4]

نوامبر 6, 2019
دسته بندی :
2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
چگونه در شیراز خبرنگار شویم؟ x بخوانید...